De helft van dit artikel is gewoon gekopieerd uit die eerderequote:Op woensdag 22 januari 2025 23:22 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij houdt vol: https://www.telegraaf.nl/(...)l-coach-brian-priske
Zou een blunder van Frenkie-PSG-achtige proporties zijn van de azijnbode.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De helft van dit artikel is gewoon gekopieerd uit die eerdere
Lang verhaal kort, die Babalola moet eruit geflikkerd worden voor een assistent die wel voetbal snapt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De helft van dit artikel is gewoon gekopieerd uit die eerdere
Alleen daarom zou het wel leuk zijn als hij blijft en we gewoon de staf wat opschudden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou een blunder van Frenkie-PSG-achtige proporties zijn van de azijnbode.
Eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan van Smal maar dat was ook wel een teringgoeie bal hoor. Beste bal van de wedstrijd.quote:
Smal heeft een uitstekende trap.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan van Smal maar dat was ook wel een teringgoeie bal hoor. Beste bal van de wedstrijd.
Kan toch niet?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:30 schreef Elan het volgende:
Priske niet voor de camera die is dus weg
Ik ben nog alles behalve overtuigd, maar een comeback van Gio-achtige proporties zou natuurlijk wel mooi zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen daarom zou het wel leuk zijn als hij blijft en we gewoon de staf wat opschudden.
Nee, Dennis. Op tv zei ze dat Priske zo naar de camera kwam en dat ze ook DtK gevraagd hebben, maar die komt niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:30 schreef Elan het volgende:
Priske niet voor de camera die is dus weg
Is inderdaad niet de eerste goeie bal van achteruit die hij geeft.quote:
Ziggo?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Document1 het volgende:
Waar kijken jullie de nabeschouwing?
Kanaal 401?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zie samenvattingen van andere wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |