Feyenoord presteert al 2 seizoenen bovenmaats europees en ik geniet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch al tegen meerdere toptegenstanders heel goed gespeeld
Priskegod
Jazeker zal naar verwachting wel voorlopig het laatste seizoen zijn aldaar. Althans dat hoop ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al door in de CL is wel gewoon uiterst knap.
goed verhaalquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach*
Is een druilerige sporthal in Boshoven ook goed hahaha
Oh oh oh, zou een bepaalde Radio1 commentator zeggen. Ik was heerlijk bijgelovig vanavond. De vorige keer dat Feyenoord een imho kansloze wedstrijd ging voetballen tegen (ik meen) Benfica ben ik gewoon naar badminton training gegaan. Om in de rustmomenten tussen de lob drop oefeningen en wisselsprong-smash-routine even te checken hoe erg het ging worden. En ik ben niet teleurgesteld, want net als in die gare wedstrijd tegen Benfica heeft Feyenoord al mijn verwachtingen overtroffen. Wow, gewoon wow. Er sijpelen idd geruchten door hier dat Priske al ontslagen is ongeacht de uitslag. Well, dan kan ie zo in Dortmund beginnen. Me rug op dat Holy Fire
Stiekem hoop ik dat Priske A) die hele zeur discussie over de woorden Heilig en Vuur als motivator heeft gebruikt en B) dat Kompany en zijn elftal de hele zooi hier in Rotterdam kei en keihard hebben onderschat na dat echec tegen Bayer04. Helemaal niet des Bayerns eigenlijk, maar wel erg lekker af en toe. Ik zeg het nog eens, ik ben een grote fan van de nieuwe Champions League setup. De sjeiks van City en PSG zullen er zeker heeeeel anders over denken en misschien al lobbyen om dit geldverbrandend gedrocht (voor hun dan) weer af te voeren voor "gewoon" die vertrouwde poulefase. Ik hoop dat dat Zeker Niet Gebeurt.
Gestopt met lezen na *schaterlach*quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach*
Is een druilerige sporthal in Boshoven ook goed hahaha
Oh oh oh, zou een bepaalde Radio1 commentator zeggen. Ik was heerlijk bijgelovig vanavond. De vorige keer dat Feyenoord een imho kansloze wedstrijd ging voetballen tegen (ik meen) Benfica ben ik gewoon naar badminton training gegaan. Om in de rustmomenten tussen de lob drop oefeningen en wisselsprong-smash-routine even te checken hoe erg het ging worden. En ik ben niet teleurgesteld, want net als in die gare wedstrijd tegen Benfica heeft Feyenoord al mijn verwachtingen overtroffen. Wow, gewoon wow. Er sijpelen idd geruchten door hier dat Priske al ontslagen is ongeacht de uitslag. Well, dan kan ie zo in Dortmund beginnen. Me rug op dat Holy Fire
Stiekem hoop ik dat Priske A) die hele zeur discussie over de woorden Heilig en Vuur als motivator heeft gebruikt en B) dat Kompany en zijn elftal de hele zooi hier in Rotterdam kei en keihard hebben onderschat na dat echec tegen Bayer04. Helemaal niet des Bayerns eigenlijk, maar wel erg lekker af en toe. Ik zeg het nog eens, ik ben een grote fan van de nieuwe Champions League setup. De sjeiks van City en PSG zullen er zeker heeeeel anders over denken en misschien al lobbyen om dit geldverbrandend gedrocht (voor hun dan) weer af te voeren voor "gewoon" die vertrouwde poulefase. Ik hoop dat dat Zeker Niet Gebeurt.
Die move van Amorim is zowel voor Sporting als Man U lekker gelopen welquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, City/Brugge of een Portugese club uitgeschakeld dus, tenzij Stuttgart en PSG niet voor de salonremise gaan.
Gewoon papieren boeken lezen; dan leer je abonnement juist spellen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kobo plus abbonement, zou je ook moeten doen Maat
Aiiiquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kobo plus abbonement, zou je ook moeten doen Maat
Sporting zal wel minimaal een punt pakken tegen Bologna. Benfica ben ik nog niet zo zeker van dat die een punt gaan pakken in Turijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die move van Amorim is zowel voor Sporting als Man U lekker gelopen wel
Zpellling doee ik al 45 jaar fuot. tiepen ook. Kammenie schelen,quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gewoon papieren boeken lezen; dan leer je abonnement juist spellen.
steesquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat komt omdat @:maxi-mus stees abbo zegt, @:GGMM ook
Ik zie dit voor één keer door de fingers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zpellling doee ik al 45 jaar fuot. tiepen ook. Kammenie schelen,
Ik zou die Priske houden inderdaad verliest van vrijwel iedereen maar je hebt er wel een paar memorabele potjes. Die pakken ze niet meer af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch al tegen meerdere toptegenstanders heel goed gespeeld
Priskegod
Jup.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Was het een terechte pingel eigenlijk?
Zeer zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Was het een terechte pingel eigenlijk?
Ik raad Oeroeg van Hella Haasse aan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gewoon papieren boeken lezen; dan leer je abonnement juist spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |