SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee we gaan gelukkig uit van maar 3 weken. Voor die 2 jaar had ik depressieve periodes maar dat was altijd wel te overzien. Ik kon in elk geval altijd doorgaan met werk. Nu niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:09 schreef ToT het volgende: [..] Je verblijf daar is toch 3 maand? Dus 3 weken kijken om te zien wat voor behandeling je nodig hebt. Als je eerlijk laat merken hoe je je voelt, is het voor hen ook duidelijker wat er aan de hand is. Serieus man, niet opgeven nu! Ook geen masker opzetten van "Ik ga dit wel effetjes ownen!" (in tegenstelling tot wat ik zei voor je er naar toe ging). Laat gewoon zien dat je je eenzaam voelt; dat soort gevoelens zijn waarvoor je daar bent! Die moeten ze juist zien zodat je het over 3 weken kunt aanpakken. Het is nu 3 weken ff flink afzien, maar je zit al 2 jaar in de shit (en als ik het me goed herinner was ze jaren daarvoor sowieso ook niet altijd even happy.) Het is nu een relatief korte pittige periode, maar dat is beter dan dat je in de loop van de komende jaren steeds verder en verder en verder afglijdt en in een nog ergere situatie terecht komt dan wat je deze 3 weken gaat meemaken.
Er is eigenlijk niet iets wat ik therapie zou noemen tot nu toe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:10 schreef ToT het volgende: [..] Tijdens deze observatieperiode, maar over 3 weken krijg je therapie aangeboden op basis van wat ze de komende 3 weken bij je observeren, toch?
Ja dank je voor de steun ...quote::')![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dicteerknop op m’n iPhone. Speech to text werkt uitstekend.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
uhuquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dicteerknop op m’n iPhone. Speech to text werkt uitstekend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus alleen 3 weken observatie en dan ga je daar weer weg?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee we gaan gelukkig uit van maar 3 weken. Voor die 2 jaar had ik depressieve periodes maar dat was altijd wel te overzien. Ik kon in elk geval altijd doorgaan met werk. Nu niet.
[..]
Er is eigenlijk niet iets wat ik therapie zou noemen tot nu toe.
[..]
Ja dank je voor de steun ...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus alleen 3 weken observatie en dan ga je daar weer weg?:')![]()
Dus het is allemaal heel onduidelijk daar?quote:
Misschien zit je daar 3 weken, misschien langer.
Misschien is het alleen observatie, misschien komt ook nog therapie?
Is het überhaupt wel uitgelegd wat er gaat gebeuren?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: