abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216384774

Het tweede seizoen van Winter Vol Liefde is vanaf maandag 6 januari om 20:30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Adrienne (50) - Zwitserland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan (58) - Zweden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorik (27) - Oostenrijk

SPOILER
Judith (37) Frankrijk

SPOILER
Maarten (76) Estland

SPOILER
Mike (33) - Oostenrijk

SPOILER
Bron en foto's RTL en tv gids
💙Axel 💜Jane 💚Wicky
pi_216384810
Monique is echt verschrikkelijk :r
💙Axel 💜Jane 💚Wicky
pi_216385122
Wat doet die heks bij die date met de drie meiden? Ik snap ook niet wat er zo aantrekkelijk is aan Mike, vind het geen knapperd en is ook nog een moederskind!
pi_216385193
Ik vind hem ook verschrikkelijk hoor. Zo sloom ook
💙Axel 💜Jane 💚Wicky
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:38:16 #5
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_216385325
Er was al een #2 geopend zie ik :s)

[ Bericht 80% gewijzigd door n0sferat2 op 21-01-2025 22:44:29 ]
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_216389495
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:38 schreef n0sferat2 het volgende:
Er was al een #2 geopend zie ik :s)
Ow ik zag hem niet? Niet gereekst?
💙Axel 💜Jane 💚Wicky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')