Ergertquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:
Heb t al vaker gezegd maar ben ik nou de enige die zich kapot irriteert aan alle opvullingen in dit soort programma's?
Vreselijk is dat. Voor mij de reden dat ik eigenlijk nooit RTL kijk. Alleen dit dan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:
Heb t al vaker gezegd maar ben ik nou de enige die zich kapot irriteert aan alle opvullingen in dit soort programma's?
Eerst krijg je een heel kutstuk over wat er gister is gebeurd, mocht je last hebben van dementie of een niet aangeboren hersenletsel, dat je dat niet meer kan onthouden. Vervolgens krijg je te zien wat we STRAKS gaan kijken. En dan tussendoor krijg je weer die kutfilmpjes (voor de reclame op tv maar op videoland heeft dat dus geen nut) waarin we weer zien wat we STRAKS bekijken. En dan op het einde mogen we zien wat we MORGEN gaan bekijken.
Dit gaat al jaren zo in vele rtl en sbs programmas. Nu met videoland kan ik doorspoelen maar als nog, dit is toch om gek van te worden? Hoe trekken mensen dit die het gewoon lineair kijken? Ze behandelen je gewoon als een eencellige zeepok.
Groen en roze gaan toch heel goed samen. Is juist trendy. Maar misschien niet de kleuren die zij aan had, is mij niet opgevallen. Meer appelgroen en fel roze.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:
Trouwens, dat hotel van Adrienne is 3 mnd per jaar openWaar leeft ze dan van?
Also een groene broek met roze trui, serieus Adrienne?
Snap dat wel met een cameraploeg op je snufferdquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar er is dus inmiddels wel sex geweest! In ieder geval in de Pyreneeen. Vond het wel vreemd dat sexbom Antine haar bikini aan had in bad.
Oh ja, dat is ook weer waar. Even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snap dat wel met een cameraploeg op je snufferd
En dus niet past bij Mike.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet. Ik denk omdat het een bloedmooie, redelijk zelfverzekerde, leuke, vlotte, beetje gekke vrouw is die elke man wel zou wensen. Je weet gewoon dat dit een beest is na 21:00.
Laatste stukje Judith ff polsen hoe belangrijk Bart monogamie binnen een relatie vindt…quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Ja, deze aflevering was echt opvulling om te rekken. Er moeten immers volgende week nog 3 dagen vol gemaakt worden en de reünie op donderdag, die we denk ik nog niet te zien krijgen, pas als de lineaire afleveringen op RTL 4 klaar zijn, net zoals bij B&B VL.
Ik ben het er ook mee eens dat je het beste 3 dates in 1x kan droppen, en de andere 3 er na, ook in de zomerversie trouwens. Je krijgt als laatste date dus nooit een kans, en dat is echt kansLoos want 1 lousy date met een lunch in het geval van Jorik, kun je echt niet al besluiten, dit is niets, dit wordt niets daar moet ze nog wel wat langer voor blijven, net als die date bij Mike. Echt slecht gedaan van de productie. Die beelden van Mike met haar moeder die hem wat lekker badschuimpjes en een 'massagie' olie toestopte was het meest ongemakkelijke moment van deze reeks.
Die klimaatactivist is gewoon een act, stereotype Karen-achtig en ietwat te stevig figuur, met vooral geen make-up. Hoe ze met afkeurende blikken strooide richting Bart en ook richting Judith was echt tenenkrommend. Ietwat te ver doorgeslagen en was het ook wel eens met Bart zijn standpunt in deze. Die staat daar wat nuchter en rechtser in. Deze meid gaat als een gillend speenvarken zich vastplakken op de snelweg, zie het helemaal gebeuren gelijk die spreuk op haar rugtas...
Huh dat heb ik gemistquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatste stukje Judith ff polsen hoe belangrijk Bart monogamie binnen een relatie vindt…
Ja!quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatste stukje Judith ff polsen hoe belangrijk Bart monogamie binnen een relatie vindt…
Zo goed dat klimaatactivist gewoon een baan is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Ja, deze aflevering was echt opvulling om te rekken. Er moeten immers volgende week nog 3 dagen vol gemaakt worden en de reünie op donderdag, die we denk ik nog niet te zien krijgen, pas als de lineaire afleveringen op RTL 4 klaar zijn, net zoals bij B&B VL.
Ik ben het er ook mee eens dat je het beste 3 dates in 1x kan droppen, en de andere 3 er na, ook in de zomerversie trouwens. Je krijgt als laatste date dus nooit een kans, en dat is echt kansLoos want 1 lousy date met een lunch in het geval van Jorik, kun je echt niet al besluiten, dit is niets, dit wordt niets daar moet ze nog wel wat langer voor blijven, net als die date bij Mike. Echt slecht gedaan van de productie. Die beelden van Mike met haar moeder die hem wat lekker badschuimpjes en een 'massagie' olie toestopte was het meest ongemakkelijke moment van deze reeks.
Die klimaatactivist is gewoon een act, stereotype Karen-achtig en ietwat te stevig figuur, met vooral geen make-up. Hoe ze met afkeurende blikken strooide richting Bart en ook richting Judith was echt tenenkrommend. Ietwat te ver doorgeslagen en was het ook wel eens met Bart zijn standpunt in deze. Die staat daar wat nuchter en rechtser in. Deze meid gaat als een gillend speenvarken zich vastplakken op de snelweg, zie het helemaal gebeuren gelijk die spreuk op haar rugtas...
Precies en Bart was een timmerman. Die hele Esther komt ontiegelijk onsymphatiek over met haar idee, ga een boerderij beginnen voor bejaarde koeien. Wat een onnozele wereldvreemde muts. Maar goed, Judith lijkt weg van dat mormel te zijn en ze wil dat mens wel delen met Bart.quote:
Veel meer maanden open. Kijk maar naar het bussschema op haar site, zowel in de winter als in de zomer rijdt die bus.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:
Trouwens, dat hotel van Adrienne is 3 mnd per jaar openWaar leeft ze dan van?
Also een groene broek met roze trui, serieus Adrienne?
Zij zegt letterlijk in dat programma we zijn 3 maanden per jaar openquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Veel meer maanden open. Kijk maar naar het bussschema op haar site, zowel in de winter als in de zomer rijdt die bus.
Dec - maart
Mei - oktober
https://www.sinestra.ch/busvervoer
Zal wel weer een overdreven cliffhanger zijn. Alsof daar op die berg hordes mannen en vrouwen voorbij komen waardoor je in de verleiding komt om niet monogaam te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |