Zo, bijgedraaid?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bazenspel ongeacht bepaalde wijzigingen hier en daar
Nouja er zijn nog steeds bepaalde wijzigingen aan hoeveel heid vijanden in sommige lvls en dat is wel wacke. Maar het blijft ng2 en dat is gewoon top actie.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja er zijn nog steeds bepaalde wijzigingen aan hoeveel heid vijanden in sommige lvls en dat is wel wacke. Maar het blijft ng2 en dat is gewoon top actie.
Gisteren genoeg gameplay gezien. Ziet er prima uit. Naoe is wat ik van een AC game gewend ben.quote:
Jawel. Dat moet je boycottenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:24 schreef DKUp het volgende:
Als jullie straks maar niet boos worden op mij door AC Shadows…………
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren genoeg gameplay gezien. Ziet er prima uit. Naoe is wat ik van een AC game gewend ben.
KDC2 twijfel ik erover om te halen, dus dat zal wel een sale game voor mij worden. Ben nu toch met de backlog bezig.
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De titel is "I wasnt having much fun with AC Shadows"
SkillUp impressions
Genoeg mensen waren er positief overquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game geven
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Ik snap dat het vermakelijk hersenloos plezier kan zijn, maar een open world game waar je random npc's kan killen zonder ook maar enige vorm van consequentie? Er komen geen guards achter je aan, geen wanted system, niets..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game geven
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Verwachten dat je een sinaasappel krijgt als je een citroen koopt. Je weet wat je kan verwachten van AC games en wat ze zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik snap dat het vermakelijk hersenloos plezier kan zijn, maar een open world game waar je random npc's kan killen zonder ook maar enige vorm van consequentie? Er komen geen guards achter je aan, geen wanted system, niets..
Dat is toch gewoon raar. Om het maar weer niet over de andere zaken te hebben.
Waarom doet Ubisoft niet gewoon een x echt hun best en maken ze iets van het niveau RDR2?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De titel is "I wasnt having much fun with AC Shadows"
SkillUp impressions
-Alleen Noaue kan Sync points beklimmen
-Je kan random villagers killen en het heeft 0,0 invloed, niemand komt ook achter je aan. Geen guards, niemand.
-Yasuke is basically een lopende tank. Super oninteressant. Limited stealth en parkour.
-Levenloos en robotische main characters
Je kan dus net zo goed niet met Yasuke spelen.
quote:Well I haven't at all expected to see a game with the AC titles make this many improvements so far. As someone who hasn't loved the new ones as much, I was pretty damned impressed.
Dat je een character speelt die letterlijk geen torens kan beklimmen is niet wat ik verwacht van AC.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Verwachten dat je een sinaasappel krijgt als je een citroen koopt. Je weet wat je kan verwachten van AC games en wat ze zijn
Dat zijn toch gewoon filmpjes?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik ga sowieso als die tank spelen, combat zag er wel sick uit met die kanabo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tank?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik ga sowieso als die tank spelen, combat zag er wel sick uit met die kanabo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? En? Paar gifjes ter illustratiequote:
ff gekeken en op 10:55quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja? En? Paar gifjes ter illustratie![]()
Ik had het over deze gameplay o.a.
Dat mag uiteraard allemaal hoor maar het begint een beetje irritant te worden hoe je weer zo hard je best zit te doen om anderen, die ergens enthousiast over zijn, probeert te overtuigen hoe kut de games wel niet zijn die zij leuk vinden. Enigszins herkenbaar patroon.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik niet mogen verwachten dat het jaren later gewoon beter in elkaar steekt.
Dit zijn de redenen waarom ik Ubisoft geen warm hart toedraag.
Dit soort opmerkingen bijvoorbeeld kun je beter achterwege laten anders ga ik gewoon - als vanouds - je posts weer wegflikkeren.quote:
#teamFemaleMains superiorityquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
-Alleen Noaue kan Sync points beklimmen
-Yasuke is basically een lopende tank. Super oninteressant. Limited stealth en parkour.
Je kan dus net zo goed niet met Yasuke spelen.
Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan het 'enthousiast zijn' om maar enthousiast te zijn. Ik plaats een kritische, welverdiende noot. Als jullie er enthousiast over zijn, prima, maar doe niet net alsof dit gewoon een goed gepolished spel is, dat is het duidelijk niet. Het ziet er op vele fronten gewoon enorm matig uit. En dat is ook terug te lezen op andere fora en social media kanalen. Ik ben echt niet de enige die kritisch is op wat ze laten zien. En de combat ziet er helemaal niet interessant uit. Het is gewoon hersenloos beuken. Diepgang zit er niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard allemaal hoor maar het begint een beetje irritant te worden hoe je weer zo hard je best zit te doen om anderen, die ergens enthousiast over zijn, probeert te overtuigen hoe kut de games wel niet zijn die zij leuk vinden. Enigszins herkenbaar patroon.
[..]
Dit soort opmerkingen bijvoorbeeld kun je beter achterwege laten anders ga ik gewoon - als vanouds - je posts weer wegflikkeren.
De neger kan niet klimmen? Had ik nog niet eens doorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat je een character speelt die letterlijk geen torens kan beklimmen is niet wat ik verwacht van AC.
Dit is de beste setting voor een AC game.
Daarom is het zo treurig dat het wederom duidelijk zichtbaar is dat er vertragingen zitten in animaties, dat die van de ene animatie naar de andere wisselt etc. Bij parkour ook.
Gister ook ff de live stream bij Ubisoft Twitch zitten kijken.
De parkour leek helemaal niet verbeterd. Het zag er stotterig hakkerig en houterig uit (zoals altijd). Ze hadden een missie dat ze iemand moesten pakken, dus vastgrijpen zeg maar. Dus die NPC wegrennen voor Naoe. Ze stonden op een gegeven moment gewoon naast die NPC, maar je kon hem niet pakken.
Nee je moest wachten totdat die op zijn punt was aangekomen waar de volgende missie trigger zich afspeelt. Die NPC kon niet ver rennen en was dus buiten adem, staat die gewoon te wachten op Noae daar. Man man man
Ik vind dat gewoon echt kut.
Odyssey was echt een leuke game om te spelen. Maar allemaal NET NIET. Zeker die combat, zo gevoelloos. Geen enkel gewicht aan de hits.
Dus waarom zou ik niet mogen verwachten dat het jaren later gewoon beter in elkaar steekt.
Dit zijn de redenen waarom ik Ubisoft geen warm hart toedraag.
[..]
Dat zijn toch gewoon filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |