quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:32 schreef KingRoland het volgende:
pingel benfica tegen barca
voor deze overtredingWat een viespeuken overtreding, hou er rekening mee, dat ook de intentie om een speler te raken rood is, daar staat 6 wedstrijden schorsing op, ik hoop dat de UEFA KEIHARD ingrijpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Over Brugge gesproken, we halen de expert erbijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brugge heeft een slechter doelsaldo dan wij en moet nog naar ManCity die inmiddels wel weer normaal doen. En City heeft wellicht nog punten nodig als ze niet winnen in Parijs.
Salah goal*quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef KingRoland het volgende:
DOELPUNT LIVERPOOL tegen Lille 1-0
wachten op VAR check
Je Belgen grap was leuker.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een viespeuken overtreding, hou er rekening mee, dat ook de intentie om een speler te raken rood is, daar staat 6 wedstrijden schorsing op, ik hoop dat de UEFA KEIHARD ingrijpt.
Ik jank de kachel wat harder omhoog.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
Krijg je als je met stink Gazprom op je borst speelt
Die club verlaten is al genoeg voor mij. Niets dat me in het hedendaagse voetbal meer irriteert dan die club.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft helaas voor hem ook de grillen van een tiener . Hopelijk snel naar de PL .
@klaasweetalles.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Over Brugge gesproken, we halen de expert erbij
@:capuchon_jongen
Mooi. kunnen ze hun under 19 sturen naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:33 schreef KingRoland het volgende:
DOELPUNT LIVERPOOL tegen Lille 1-0
wachten op VAR check
Stukje Amerikaanse LNGquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik jank de kachel wat harder omhoog.
Spajic is er aanvoerder, wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rode Ster is extreem slecht. Ik denk dat Carl Hoefkens vanavond vol verbazing voor zijn televisie zit.
Salah is 100% meer god dan verheven marketing mannetjes zoals Ronaldo en Messie, die mogen eigenlijk niet eens zijn veters strikken.quote:
Sow big spender in het huis hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik jank de kachel wat harder omhoog.
Weet ik veel. Heb me helemaal niet ingelezen op Rode Ster qua team.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Spajic is er aanvoerder, wat had je dan verwacht
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Salah is 100% meer god dan verheven marketing mannetjes zoals Ronaldo en Messie, die mogen eigenlijk niet eens zijn veters strikken.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Dit Rode Ster heeft Stuttgart met 5-1 verslagen
het kan gek lopen
Ontzettend vermaakt bij de derby daar tussen het fanatieke publiekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb me helemaal niet ingelezen op Rode Ster qua team.
Gisteren wel bij de opnames gezeten bij een kort podcastje over die club zelf.
4 Kuub jaag ik er zo in mijn 51 m2 appartement door heen, intussen neem ik even een paffert.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow big spender in het huis hoor
Ik ga deze proberenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Oke dus net de laatste nieuwe Lays chips smaak Roasted garlic & herbs geproefd en deze geef ik een 8.0!![]()
De eindbeoordelingen van de 3 smaken:
Lays Roasted Garlic & Herbs 8.0/10.0
Lays Chorizo smaak 6.8/10.0
Lays Mac Cheese Flavour 6.5/10.0
Zie review: @:Coco @:3rr0r @:Nober @:GGMM @:johannes_vermeer @:Oriente @:RamboDirk @:Wereldgozer @:DombohetOlifantje1 @:Drizzt @:Lavenderr @:Karina @:Tarado @:Flitsbezorger @:Mortaxx @:maxi-mus
Mogen Dinamo Zagreb en Rode Ster elkaar ooit nog loten eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend vermaakt bij de derby daar tussen het fanatieke publiek
Ze schonken er alleen geen alcohol (en mijn airpods waren die nacht gestolen)
Ze had haar best verder wel gedaan tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend vermaakt bij de derby daar tussen het fanatieke publiek
Ze schonken er alleen geen alcohol (en mijn airpods waren die nacht gestolen)
Jij bent zo een persoon wier ook even advocado chips probeert???quote:
Dick Advocadoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zo een persoon wier ook even advocado chips probeert???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |