Beetje kritischquote:
Hihihiquote:
Een glasquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fles rode wijn per dag was goed voor je hart toch?
Van die vieze monden trekken als hij iets zegtquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of dat wijf wat voor in het bootje alleen maar schreeuwt
Denk het wel aan die dikke nek te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen tijdens trainingen. Bij wedstrijden hebben ze eentje met normaal postuur, dan vliegen ze.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
hemels!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Onze lieve heer heeft deze man genezen
Zit dit ook op Fok! ?quote:
Met 30 graden en BOB kan het, anders nietquote:
Zowel 's ochtends als in de avond inderdaad een onmenselijke tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Half vijf op het werk, ik moet daar niet aan denken.
Zijn haargrens ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Half vijf op het werk, ik moet daar niet aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop