ik mis ripcity haar opmerkingen wel, dat iemand erop lijkt alsof de ogen volgespoten zijn, man man manquote:
Marc Klein Essink.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Die verkoper doet me aan een tv persoon denken, maar kan de vinger er ben niet op leggen.
@RipCity is idd een meid vol pitquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik mis ripcity haar opmerkingen wel, dat iemand erop lijkt alsof de ogen volgespoten zijn, man man man
Lekker verlicht, lekker zen, lekker vrij,quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
Juh Juh euh
Uh
Blote voeten dansen
Geen drank, drugs en mobiele telefoons
quote:
Ja dat is wel paradoxaal. Niet zo kieskeurig voor een wipje, wel voor een relatie.quote:
Allergeniciteit. Het verhitten door koken of frituren heeft in de meeste gevallen geen invloed op de allergeniciteit, ondanks dat het eiwit denatureert.quote:
Maar hij had een darmziekte, dus misschien te vet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Allergeniciteit. Het verhitten door koken of frituren heeft in de meeste gevallen geen invloed op de allergeniciteit, ondanks dat het eiwit denatureert.
HIHIHIHIHIHIHIquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo lekker op stemmen en dialecten nadoen
Die meid met haar ijzige blik en hihihi is wel een heerlijk typetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |