Zoveel praten, meteen de diepte in. Zie het als een compliment.quote:
Ok hihi. Ik zie er wel beter uit overigens.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel praten, meteen de diepte in. Zie het als een compliment.
Huilen om de verkiezing van Trump.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef DKUp het volgende:
Diversiteit
Inclusiviteit
Iedereen hoort erbij
Niet nep-links
Lekker radicaal
Droom lekker verder
Bij homo's vind ik het altijd moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn toch een match made in heaven?
Meer beste vrienden ditquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn toch een match made in heaven?
Pyromanenpolitiek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
lekker inclusief, niks over sociale zekerheden, je zorgvezekering die 200 euro omhooggaat, als het maar inclusief is.![]()
Dames en heren, onze toekomst!
Ja, net als bij meiden net gewoon vriendinnenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik het altijd moeilijk te zeggen.
Ja maar niet zomaar inclusief.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
lekker inclusief, niks over sociale zekerheden, je zorgvezekering die 200 euro omhooggaat, als het maar inclusief is.![]()
Dames en heren, onze toekomst!
Als er iemand lastig te matchen is zijn het homo's (en lesbo's) wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik het altijd moeilijk te zeggen.
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als bij meiden net gewoon vriendinnen
Hier schrik ik van @Cocoquote:
En toch neuken ze zich sufquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iemand lastig te matchen is zijn het homo's (en lesbo's) wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |