quote:
Dit soort recepten kun je veel beter van youtube afhalen. Daar kun je zien wat ze doen, dat maakt het veel gemakkelijker om het na te doen. En er zijn zelfs nederlandse Youtubers die dit voordoen, maar ik heb ook wel eens turkse filmpjes bekeken. Ik kijk altijd een stuk of 10 soms 20 filmpjes en maak dan uiteindelijk mijn eigen recept en dat voer ik uit.
Deze heb ik in het verleden bekeken:
Bekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-videoMaar TS koopt dus alleen die pizzabodems met dat vleessausje er op. De sauzen die ze er bij wil hebben, zullen wel uit de
koelkast komen samen met wat groenten.
Tja, dan kun je net zo goed die pizzabodems ook zelf maken, zeker als je helemaal gek bent van die dingen. Ze zijn prima in te vriezen en het is gewoon niet zo ingewikkeld om ze te maken. En dan kun je het net zo lekker en pittig maken als je zelf wilt qua kruiden, zout, knoflook en pepers. En met die saus maken is het vooral heel veel proeven of het is wat je zoekt.
En in buurthuizen zijn ook vaak kookcursussen waar die turkse vrouwen ook van die pizza's maken. Als je dat in de gaten houdt kun je een keertje meedoen. Maar aan Youtube heb je genoeg, want iedereen heeft zo een beetje zijn eigen recept aka manier hoe ze het maken. Maar als je goed oplet kun je heel makkelijk in de buurt komen van jouw ideale lahmacun.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 22-01-2025 15:20:08 ]