SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Bekijk deze YouTube-videoquote:
honderd miljoen miljardquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Farioli dus alweer zeer begeerd door anderen. Dus ik hoop dat Kroes alweer bezig is met een plan B voor volgend jaar
Kroes is al aan het uitzoeken of die een trainer kan huren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Farioli dus alweer zeer begeerd door anderen. Dus ik hoop dat Kroes alweer bezig is met een plan B voor volgend jaar
Niet zo heel vreemd natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat hij nog wel een seizoen blijft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat denk / hoop ik ook idd. Hij haalt op dit moment wel het maximale eruit met deze groep en benieuwd wat er nog meer in het vat zitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat hij nog wel een seizoen blijft.
in de winter is het altijd lastiger. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:50 schreef Wotte het volgende:
Duurt wel weer lang hoor om een linksbuiten te huren of kopen.
Half jaar de tijd meende dat die Kroes zo'n gehaaide zakenman was.
Zelf 2x winnen, niks aan de handquote:
Word nou ook niet heel warm van Regeer eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in de winter is het altijd lastiger. We gaan het zien.
[..]
Zelf 2x winnen, niks aan de hand![]()
ik ook niet. Zeker niet als rechtsback.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word nou ook niet heel warm van Regeer eerlijk gezegd
Als hij slim is gaat hij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:24 schreef Black-Death het volgende:
Zou wat zijn als Farioli na dit seizoen alweer vertrekt
Dit is juist kutnieuws, de situatie was anders geweest dat Galatasay al verzekerd was voor top-8 en tegen ons met een b-elftal kon komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
TOETERTJES.
Morgen moet je in ieder geval winnen en dan is een puntje tegen Gala wellicht al genoeg.
Dan had je die pot wel sowieso moet winnen maar je hebt een punt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is juist kutnieuws, de situatie was anders geweest dat Galatasay al verzekerd was voor top-8 en tegen ons met een b-elftal kon komen.
Dom model ziet dat uiteraard niet.
Gelijk was dan ook al genoeg geweest (met winst donderdag, maar dat moet in ongeveer alle scenario's), salonremise misschien wel een mogelijkheid nu. 14 punten zou namelijk genoeg moeten zijn voor zowel ons als Gala.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je die pot wel sowieso moet winnen maar je hebt een punt.
4 punten is nu al niet zeker genoeg en was toen zeker niet genoeg geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelijk was dan ook al genoeg geweest (met winst donderdag, maar dat moet in ongeveer alle scenario's), salonremise misschien wel een mogelijkheid nu. 14 punten zou namelijk genoeg moeten zijn voor zowel ons als Gala.
Ik zie het, maar dan blijft mijn eerste punt dat het kutnieuws is, omdat je dus nu van een Galatasaray moet winnen dat zelf ook moet winnen terwijl je anders had moeten winnen tegen een Galatasaray dat niet meer hoefde te winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 punten is nu al niet zeker genoeg en was toen zeker niet genoeg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |