Hahahahquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val hé. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie volgens de xG nog 8ste. Laat dat nu een keer 6de zijn geworden.
Laten we eerlijk zijn: een prestatie leveren zoals die van Feyenoord gisteren zit er bij jullie toch niet in momenteel? En dat is geen aanval; die jaren hebben jullie wel gehad, maar op het moment is het gewoon niet veel toch?
Die Kroes zit me ook teveel op de centen met zijn Europa League begroting. Flikker er een paar tegenaan en wellicht word je nog kampioen ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde nu toch?
Anyway, Farioli persconferentie wel interessant. Of er komt nog een rechtsback bij (buiten Regeer aankoop) of hij heeft definitief Kroes onder de bus gegooid als einde transferwindow er niks bij komt. Lijkt me niet goed voor Ajax dit soort taferelen.
Klopt, zelfs onder Farioli redden we 20% balbezit niet en onder die 63% passing komen we helaas ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: een prestatie leveren zoals die van Feyenoord gisteren zit er bij jullie toch niet in momenteel? En dat is geen aanval; die jaren hebben jullie wel gehad, maar op het moment is het gewoon niet veel toch?
Tsja, beetje realisme is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Kroes zit me ook teveel op de centen met zijn Europa League begroting. Flikker er een paar tegenaan en wellicht word je nog kampioen ook.
Stel je zou failliet gaan dan staan ze hoogstwaarschijnlijk in de rij voor een overname.
Je kan niet verliezen.
Hoogmoed komt voor de val hè. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie nog 9 punten voor. Laat dat nu 1 punt zijn geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val hé. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie volgens de xG nog 8ste. Laat dat nu een keer 6de zijn geworden.
Waar zag je van mijn kant precies hoogmoed dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:27 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val hè. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie nog 9 punten voor. Laat dat nu 1 punt zijn geworden.
jouw hele act is 1 en al hoogmoed natuurlijk. Maar dat snap je zelf ook welquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar zag je van mijn kant precies hoogmoed dan?
TV.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Heb je destijds de video band gezien ? Die ging toen rond in Hools. Of Op televisie ?
Wie is die engnek nou weerquote:
Hij is al bijna twee maanden geblesseerd, helpt ook niet me. Wel benieuwd wat voor hersenschudding je hebt die bijna twee maanden duurt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe tering veel zouden we nou zo'n Tahirovic etc betalen er is werkelijk 0 belangstelling voor. Natuurlijk zijn dat geen topspelers maar op een lager niveau zou die toch leuk kunnen voetballen.
580.000, maar klaarblijkelijk nog steeds herstellende van die hersenschudding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe tering veel zouden we nou zo'n Tahirovic etc betalen er is werkelijk 0 belangstelling voor. Natuurlijk zijn dat geen topspelers maar op een lager niveau zou die toch leuk kunnen voetballen.
Door realisme sterven vele dromen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, beetje realisme is ook niet verkeerd.
Dat is het probleem met al dat brandhout. Lange, mega dure contracten. Ga je niet vanaf komen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe is het met die engnek zijn gezondheid?quote:
"Toevallig" net gebeld door Jeroen Bosch ziekenhuis. Gisteren namelijk echo gehad en niks gevonden. Ook geen spataderen. Maar moet, niet lachen, aan de steunkous. Want hele been van top tot teen dik door vocht. Kan door uitzaaiingen komen en daar wordt dinsdag een CT-scan van gemaakt. Dus het houdt me bezig en het houdt me van de straat. Verder voel ik me wel steeds fitter. Inzoverre een hartpatient van 62 en net bestralingen achter de rug zich fit voelt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe is het met die engnek zijn gezondheid?
Sterkte en positief blijven. Lekker je kousen aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Toevallig" net gebeld door Jeroen Bosch ziekenhuis. Gisteren namelijk echo gehad en niks gevonden. Ook geen spataderen. Maar moet, niet lachen, aan de steunkous. Want hele been van top tot teen dik door vocht. Kan door uitzaaiingen komen en daar wordt dinsdag een CT-scan van gemaakt. Dus het houdt me bezig en het houdt me van de straat. Verder voel ik me wel steeds fitter. Inzoverre een hartpatient van 62 en net bestralingen achter de rug zich fit voelt.
ja dit is wel de realiteit idd. Creatief, kijken of je ze kan verhuren en ondertussen focus op de jeugd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met al dat brandhout. Lange, mega dure contracten. Ga je niet vanaf komen.
Mijn grote vrind Branco ook bijvoorbeeld, die gaat gewoon een Bogardetje doen. Deze non-voetballer buigt voor niemand.
Maar goed als die bedragen online kloppen dan is Tahirovic dus niet echt het probleem, 6 ton voor een bankzitter lijkt me min of meer de norm bij Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dit is wel de realiteit idd. Creatief, kijken of je ze kan verhuren en ondertussen focus op de jeugd.
Hopelijk pakken we echt die 2e plek, kan je financieel weer wat meer.
nee eens. Je zit meer met de wijndals en de brancos in de maag denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar goed als die bedragen online kloppen dan is Tahirovic dus niet echt het probleem, 6 ton voor een bankzitter lijkt me min of meer de norm bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |