Chiliquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
avgquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
quote:Nederlander komt om bij verkeersongeluk in Duitsland
Volgens de politie reed de bestuurder vanochtend met zijn BMW te hard een verkeersplein op. Hij verloor daar de controle over de auto, sloeg meerdere keren over de kop en kwam tot stilstand bij een bushalte. De bestuurder overleed ter plekke.
Ook een beetje vreemd zo'n weekend vrij voor groepswedstrijden, als een ploeg in een kwartfinale of hoger staat is het vroeg genoeg om dat te doen.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd zo'n weekend vrij voor groepswedstrijden, als een ploeg in een kwartfinale of hoger staat is het vroeg genoeg om dat te doen.
Stukje migrantenbruiloft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Gewoon
[..]
[ afbeelding ]
Dat was niet een beetje te hard...
Is jouw anus ook blacka?quote:Op zondag 26 januari 2025 09:17 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ga weer eens viraal @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus
BIEFSTUK!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Spruitjes, gehaktbal......Truste....tot merrege.....quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook zo dutten in de stoel vermoed ikquote:Op zondag 26 januari 2025 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spruitjes, gehaktbal......Truste....tot merrege.....
Snertquote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipsaté met groenten en een broodjequote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En je eigen middelgrote honten, mag dat wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Trump zou er goed aan doen het stemrecht van mannen die het hondje (niet groter dan een stevige huiskat) uitlaten van hun partner. Per direct af te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |