Ik zal voor je biddenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dank
Ik ben mijn tweelingziel tegengekomen
Dus alle teringzooi waar ik niks mee wenste te doen kijk ik ineens aan door onze interactie, of juist door het gebrek daaraan
En ze woont om de hoek en verwacht binnenkort een kindje
Enerverende tijden
Dit is niet best.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dank
Ik ben mijn tweelingziel tegengekomen
Dus alle teringzooi waar ik niks mee wenste te doen kijk ik ineens aan door onze interactie, of juist door het gebrek daaraan
En ze woont om de hoek en verwacht binnenkort een kindje
Enerverende tijden
Ah vandaar het verlies van Bayernquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat vinden we hiervan? @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
Mis!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag de uitslag en gesprek van vaatchirurg. Geen spataderen, vocht in been moet met rekverband worden hersteld en ik moet steunkous gaan dragen.Gelukkig niks mis met m'n spleenheup. Verder volgende week echo om te kijken dat er geen uitzaaiingen zijn. Vanavond ook hopen op een goede uitslag. Heb 1-1 gepouled maar ik mag het een keertje mis hebben......
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.quote:
Je bent een walgelijke kapitalist.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.
Hoog in de emotie goden.
Aldus de bitcoin maxiquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een walgelijke kapitalist.
Bij Turkije - Nederland op het EK had ik ook flink kunnen cashen bij het stadion.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.
Hoog in de emotie goden.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoog in de emotie goden.
Voetbaltoerismegenot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Erevoorzitter van Cambuur zat in de podcast die was naar Boca Juniors geweest. 500 dollar per kaartje ofzo. Schijnt dat veel van die Argentijnen ook 1x per jaar hun kaartje verkopen via zo'n bureau (wedstrijd ging nergens meer om) en dan het hele jaar gratis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |