Ik vind dit geen leuke rubriek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat vinden we hiervan? @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
Ik snap nooit zo dat het vaak mooi siervuurwerk is, bestaan miljoenenklappers niet meer?quote:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mens achter de knal. Wat bezielt ze? Welk pad heeft ze gebracht tot dit punt in het leven? Wat doe je nadat het afgestoken is, nog een biertje met de makkers of thuis tegen moeders de vrouw aanschuiven? En ben je dan trots op jezelf? Geeft dit aanzien onder medesupporters? Is dit een impulsieve actie of gaan hier weken van voorbereiding aan vooraf?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat het vaak mooi siervuurwerk is, bestaan miljoenenklappers niet meer?
Ik ben groot fan van extreem infantiel gedrag maar dan vaak wel in een opwelling. Zo stond er op vak Z iemand voor me die zijn balzak liet zien aan een warmlopende Haller, dat soort werk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mens achter de knal. Wat bezielt ze? Welk pad heeft ze gebracht tot dit punt in het leven? Wat doe je nadat het afgestoken is, nog een biertje met de makkers of thuis tegen moeders de vrouw aanschuiven? En ben je dan trots op jezelf? Geeft dit aanzien onder medesupporters? Is dit een impulsieve actie of gaan hier weken van voorbereiding aan vooraf?
Vragen, zoveel vragen.
Welkom terug maat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:22 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1313 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨🟩⬛
🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Ga jezelf maar elders hard makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
Ik ben blij dat je weer terug bent. Ik schrok van je ban en ik heb me hard gemaakt dat hij zo snel mogelijk ongedaan gemaakt zou worden.
bovenstaande tekst bevat 4 leugens.
Is dit je comeback?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga jezelf maar elders hard maken
Nauwelijks geslapen vannacht en ik zit in een proces naar verlichting, ik heb wel wat beters te doenquote:
Voor je ban had je ook al slecht geslapen meen ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen vannacht en ik zit in een proces naar verlichting, ik heb wel wat beters te doen
Ik slaap al ongeveer 4 maanden slecht, wakker rond 430 oid, met een beetje bijslapen kan ik nog aan de 7 uurtjes komen. Afgelopen nacht 4 denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor je ban had je ook al slecht geslapen meen ik
Probeer je wel een beetje voor jezelf te zorgen?
Is dit wat je aan het doen bent?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik slaap al ongeveer 4 maanden slecht, wakker rond 430 oid, met een beetje bijslapen kan ik nog aan de 7 uurtjes komen. Afgelopen nacht 4 denk ik.
Ik heb vandaag weer een andere kamer als slaapvertrek ingericht, dus ik heb goede hoop!
Al hoort insomnia wel wat bij het pad naar verlichting.
Afgelopen nacht was behoorlijk kut
Dankquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit wat je aan het doen bent?
https://www.elohim-centre(...)s+in+10+stappen.html
Sterkte ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |