Je slaat nu wel een beetje doorquote:Op maandag 28 juli 2025 07:47 schreef Seven. het volgende:
Mag ze vanwege de misstap dan niks meer vieren? Mag er straks niemand komen kijken naar hun meisje? Geboorte en verjaardagen mogen niet aangekondigd worden straks?
Het posten op insta is niet handig. En sowieso niet handig om de publiciteit te zoeken met interviews. Ik weet niet of ze nog on speaking terms zijn. Zo wel, dan hoop ik dat er overlegd is. Maar het leven gaat gewoon door.
Volgens mij is dat zo.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef CarbonC het volgende:
Kind wordt straks "te vroeg geboren", maar niet heus en dan blijkt dat ze al door haar nieuwe vriend gedekt werd toen ze nog met Michael was.
Op 24 mei werd bekend dat ze in verwachting was .... dus toen misschien al 1 maand. Dus ik denk januari uitgerekend.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef CarbonC het volgende:
Kind wordt straks "te vroeg geboren", maar niet heus en dan blijkt dat ze al door haar nieuwe vriend gedekt werd toen ze nog met Michael was.
We zullen zien wanneer ze gaat werpen.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Op 24 mei werd bekend dat ze in verwachting was .... dus toen misschien al 1 maand. Dus ik denk januari uitgerekend.
lolquote:Op maandag 28 juli 2025 13:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
We zullen zien wanneer ze gaat werpen.
24 mei zelfs alquote:Op maandag 28 juli 2025 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Er waren 11 juni al roddels over:
https://blijned.nl/algeme(...)er-vertrouwensbreuk/
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:56 schreef Felinecat het volgende:
Op de juice kanalen staat dat Daphne een affaire had/heeft en zwanger is van diegene...
Kan iedereen overkomen..quote:Op maandag 28 juli 2025 07:47 schreef Seven. het volgende:
Mag ze vanwege de misstap dan niks meer vieren? Mag er straks niemand komen kijken naar hun meisje? Geboorte en verjaardagen mogen niet aangekondigd worden straks?
Het posten op insta is niet handig. En sowieso niet handig om de publiciteit te zoeken met interviews. Ik weet niet of ze nog on speaking terms zijn. Zo wel, dan hoop ik dat er overlegd is. Maar het leven gaat gewoon door.
Gewoon een aso kamper wijf, net als die van Gilles.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Er waren 11 juni al roddels over:
https://blijned.nl/algeme(...)er-vertrouwensbreuk/
Eens.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:47 schreef Seven. het volgende:
@Szura @Wereldgozer @Zipportal @PowerLoungen @Mani89quote:Op maandag 28 juli 2025 08:30 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens komen ze daar wel vaker
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zulks gaar ordinair platvloersschijt volk is het wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:szura @:wereldgozer @:zipportal @:powerloungen @:mani89
Het is de ballonnenboy
Vergeten een ballon om z’n lul te doen dus.
quote:Op maandag 28 juli 2025 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zulks gaar ordinair platvloersschijt volk is het wel.
“De vrouw is weliswaar vreemdgegaan maar daarvoor al het begrip want tja hè kan gebeuren, maar de vent die achtergebleven is, die is vast ook fout geweest en is een echte klootzak voor het vreemdgaan! Ook al heb ik geen enkel bewijs voor mijn onderbuikgevoel, toch vind ik hem een eikel!”quote:Op maandag 28 juli 2025 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens.
Overigens zegt mijn gevoel dat die ex-vent van haar vaak genoeg is vreemdgegaan. Ik heb geen deep dive gedaan dus misschien zijn er wel eens artikelen over geweest, of nooit. Bewijs heb ik uiteraard niet, maar ik geloof gewoon niet dat zo’n bekende tokkiedarter die (blijkbaar) al sinds middelbare school met een wichie samen is, nooit tussendoor een ander heeft geneukt (of meerdere).
Vreemdgaan is vreemdgaan, of er nou een kind uit voortkomt of niet. Het leven gaat inderdaad gewoon door. Wellicht geen handig moment, maar om haar dan een monster te noemen,.
Die verhalen gaan al heel lang over van Gerwen, ondanks zijn ontplofte hondenkopquote:Op maandag 28 juli 2025 19:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
“De vrouw is weliswaar vreemdgegaan maar daarvoor al het begrip want tja hè kan gebeuren, maar de vent die achtergebleven is, die is vast ook fout geweest en is een echte klootzak voor het vreemdgaan! Ook al heb ik geen enkel bewijs voor mijn onderbuikgevoel, toch vind ik hem een eikel!”
Bijzondere logica
Idem met zijn vrouw: https://www.mediacourant.(...)ze-ging-vaak-vreemd/quote:Op maandag 28 juli 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die verhalen gaan al heel lang over van Gerwen, ondanks zijn ontplofte hondenkop
Het kan me allemaal aan mijn reet roesten manquote:Op maandag 28 juli 2025 20:04 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Idem met zijn vrouw: https://www.mediacourant.(...)ze-ging-vaak-vreemd/
Zullen we beide kampen even hard veroordelen in dat geval
Ja dat is echt wel een.... bijzonder verhaal jaquote:Op maandag 28 juli 2025 20:07 schreef vencodark het volgende:
Er zijn dus meer vrouwen geïnteresseerd/aangetrokken tot Van Gerwen?
Brrrr.
Gender reveal is altijd Tokkie, ongeacht de locatie.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:48 schreef Seven. het volgende:
Wel trouwens een Tokkie locatie voor de gender reveal zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |