Stel je toch niet zo aan joh.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
W8 ff, loop je nu vreemdgaan goed te lullen?
Prachtig hoor.
Het is ook allemaal zo zielig voor haar, je hebt gelijk. Misschien moeten we een giro555 opzetten.
Joh, dit hele topic is gossip. Wat doe jij hier dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan joh.
En vreemdgaan goed lullen? Het is niet aan mij er hier iets van te vinden, me dunkt. Je hebt ook niet eens een idee of er sprake is van vooropgezet achter de rug van Steven om rondneuken. Je kan, in plaats van op je zeepkist te klimmen, ook uitgaan van de mogelijkheid dat d wereld níet zwart-wit is. Hoef je je ook niet overal zo over op te winden.
Ik roddel graag mee. Maar roddelen kan ook zonder hoog van de toren te blazen. En ik denk dat discussiëren over wie wat al dan niet valt aan te rekenen, en opmerken dat mensen niet altijd honderd procent goed, of honderd procent fout zijn, daar ook gewoon bij mag horen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Joh, dit hele topic is gossip. Wat doe jij hier dan?
Met deze instelling ga je over 20 jaar wel weer zo'n geslagen huisvrouwtje kunnen zijn die vind dat het altijd aan een ander ligt dat je alleen overblijft.quote:
Oh ja, ik zit hier fout. Klopt allemaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met deze instelling ga je over 20 jaar wel weer zo'n geslagen huisvrouwtje kunnen zijn die vind dat het altijd aan een ander ligt dat je alleen overblijft.
Dat bedoel ik dus. Het is óf de fout van de één, of de ander. Zwart-wit. Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Die mavo-retoriek bekt wel lekker, maar is niet hoe de wereld werkt. Natuurlijk is vreemdgaan fout. Maar dat betekent niet dat iemand die vreemdgaat geen knip voor de neus waard is. Mensen kunnen ook leren van hun fouten. Morgen is zij nog steeds een moeder van een kind die wat van haar leven moet zien te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zit hier fout. Klopt allemaal.
Fijne dag
Er worden hier dingen gezegd die nu wel een beetje ongemakkelijk zijn om te horen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:40 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Interview voor videoclip opname toen
Ik heb berichtjes gestuurd, weet Steven niet![]()
Nou dit is wel een interviewtje hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:40 schreef Momo het volgende:
Let ook even op haar lichaamstaal. Ze begint METEEN te stotteren, en weet zich even geen houding te gevenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:40 schreef Momo het volgende:
"hadden we totaal niet moeten doen"quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Er worden hier dingen gezegd die nu wel een beetje ongemakkelijk zijn om te horen.
Of het moment dat Steven zegt er spijt van te hebben en het nooit had moeten doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou dit is wel een interviewtje hoor.
"We kwamen hier heel binnen en gingen kapot naar buiten"
"Hoe ken je vieze Jack? Nou jaimie dat mag jij vertellen.
Jaimie: uh ej ufjgjdokwrjjf *beroerte*
Minuut 2:02 is ook slecht verouderd.
Ohja, je was me voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"hadden we totaal niet moeten doen"
Sorryquote:
Kan het mij niet voorstellen, maar ik hóóp het welquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:33 schreef roos94 het volgende:
Zou dit gewoon een of andere stunt zijn, ik kan haast niet geloven hoe slecht en fout dit allemaal is. Straks komt dr een komedie uit of zo.
het is natuurlijk altijd de schuld van de man dat staat vastquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:42 schreef vencodark het volgende:
Natuurlijk weten we niet wat er achter de voordeur van de Kazan’s gebeurd.
Misschien is Steven afschuwelijk jaloers aangelegd en had Jamie daarom al heel lang weinig mensen toegelaten (zoals ze zelf zegt).![]()
Misschien begon die vriendschap met Vieze Jack voor hun totaal onschuldig.
Maar die spanningen rondom die vriendschap waren blijkbaar niet voor niets.
Waar begon dat mee?
Was het gelijk al terechte jaloezie of overdreef Steven eerst?
Wie weet, zoals iemand al zei: dreef hij haar op die manier direct in de armen van een ander.
Overigens is echt vreemdgaan natuurlijk not done.
Ook niet als je heimelijk verliefd op elkaar bent.
Van een getrouwde vrouw blijf je weg en als je getrouwd bent, hou je een bepaalde afstand.
Gevoelens is 1 ding: acties zijn over de grens.![]()
Ben wel benieuwd of die liefde tussen Vieze Jack en Jamie het waard gaat zijn.
Of een AI-experimentquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:33 schreef roos94 het volgende:
Zou dit gewoon een of andere stunt zijn, ik kan haast niet geloven hoe slecht en fout dit allemaal is. Straks komt dr een komedie uit of zo.
Totaal niet wat ik zei maar misschien maakte je een grap.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
het is natuurlijk altijd de schuld van de man dat staat vast
Hmm, zoals Bassie die destijds een vrouw zwanger zou hebben gemaakt en het reclame van een verzekeringsmaatschappij bleek te zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:33 schreef roos94 het volgende:
Jeffrey weet tot nu toe zijn priveleven aardig goed voor zich te houden dus betwijfel of dat vanuit zijn kant ooit was uitgelekt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:18 schreef funkyfabulous het volgende:
Het kan altijd gebeuren dat je tijdens je relatie gevoelens krijgt voor een ander maar wees er dan eerlijk over. De wereld en het land wordt steeds bereikbaarder en dus denk ik persoonlijk dat de kans best aanwezig is dat je wel eens gevoelens voor een ander kunt krijgen als je je niet alleen in je dorp of stad begeeft net zoals vroeger. Ik denk daarintegen ook dat er heel veel stiekeme affaires zijn, meer dan wij denken, maar dat lang niet iedereen wordt betrapt. In het voorbeeld van Steven, zijn inmiddels ex en Jeffrey zijn ze natuurlijk bekend en vormt het meer risico dat het toch wel uitgelekt was, laten we eerlijk zijn, meer risico dan een affaire binnen een dorp of stad.
Is het juicy: ja. Guilty pleasure? Absoluut. Maar ik denk niet uitzonderlijk. Veel mensen worden tijdens het werk verliefd op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |