Tuurlijk kan je verliefd worden op een ander. Maar dan is er dus ook iets mis in je huwelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder prima toch, ze werd verliefd op een ander. Dat gebeurt soms. Lijkt me niet dat ze tegen heug en meug bij Kazan had moeten blijven. Wat heeft hij daar aan?
Ik had alleen nooit publiekelijk zo uitgebreid verantwoording afgelegd.
Precies.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je verliefd worden op een ander. Maar dan is er dus ook iets mis in je huwelijk.
We weten niet wat ze geprobeerd hebben om het samen te redden of wat er vooraf al mis was.
Gewoon even ALLES uit de kast halen om het zo geloofwaardig mogelijk over te laten komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom liet ze zo specifiek VEERTIEN jaar niemand toe? Dat is toch een vreemde uitspraak?
Oh dat ga ik even bekijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:20 schreef Leandra het volgende:
Een tijdje geleden zaten ze samen in "Dit was het Nieuws" volgens mij (of een ander programma met 2 teams) en waren ze allebei de gast van het andere team en toen was het eigenlijk al heel awkward maar kon ik de vinger er niet op leggen en daxht ik dat ze de standaard flauwe grappen van haar man gewoon niet leuk meer vond, of zelfs genant begon te vinden, maar dat laatste zal idd wel als ze al een ander had.
Edit: idd Dit was het Nieuws.
De hoogtepunten van Dit Was Het Nieuws met Steven en Jamie Kazàn | AVROTROS https://share.google/TdxMaRRMaa5VuifNj
Dit dus, of had het gewoon iets anders verwoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Verder prima toch, ze werd verliefd op een ander. Dat gebeurt soms. Lijkt me niet dat ze tegen heug en meug bij Kazan had moeten blijven. Wat heeft hij daar aan?
Ik had alleen nooit publiekelijk zo uitgebreid verantwoording afgelegd.
Waarom is er "dus" iets mis in je huwelijk als je verliefd wordt op een ander?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je verliefd worden op een ander. Maar dan is er dus ook iets mis in je huwelijk.
We weten niet wat ze geprobeerd hebben om het samen te redden of wat er vooraf al mis was.
True, het staat er nogal kortzichtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:03 schreef Samhain het volgende:
[..]
Waarom is er "dus" iets mis in je huwelijk als je verliefd wordt op een ander?
Dat is ook maar hoe je daar als stel instaat.
Ja, tenzij één van beide partijen daardoor denkt dat er dus iets mis is in het huwelijk en de boel opblaast.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, het staat er nogal kortzichtig.![]()
Ik denk wel dat als alles thuis echt nog even leuk en fijn is als altijd, een dergelijke verliefdheid niet gauw vat op je heeft.
Was Hans er ook nog bij betrokken, het word steeds spannender.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Als advocaat van de duivel; het kán natuurlijk zo zijn dat er wel degelijk een hele goede (platonische) vriendschap ontstond waar Hans niet van gediend was en wat voor spanningen zorgde. Hierdoor creëerde hij (onbedoeld) emotionele afstand (vormt samen een veranderde dynamiek) waarmee hij haar wegjoeg rechtstreeks de armen in van die ander, aangezien dáárdoor wél gevoelens ontstonden,.
Als advocaat van de duivel, hè, en ik acht de kans ook niet bijzonder groot, maar wie weet,.
Ze had verder gewoon haar mond moeten houden want die onnodige verantwoording ziet er heel suf en slecht uit.
Oeps,quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:39 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Was Hans er ook nog bij betrokken, het word steeds spannender.
Ze zal wel denken dat ze nu de angel eruit haalt en dit minder voer is voor de roddelpers.quote:
Ik vind hem op Jon Karthaus lijken en dat is ook net een volwassen (kaal) kind:quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:41 schreef vencodark het volgende:
Hij heeft een 90’s dj, happy hardcore party hoofd.![]()
Ik word er niets warm of koud van.
The usualquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef vencodark het volgende:
Ja juist.
Die bijzondere vriendschap zorgde bij Meneer Kazan voor red flags en Mrs. Kazan bleef dit keihard ontkennen totdat bleek dat Meneer Kazan wel degelijk al die tijd gelijk had.
Je projecteert.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:51 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry maar
Als je huwelijk zo "fijn en liefdevol" is en er zo'n fijne dynamiek is, dan kan je liefde gewoon sturen en er voor zorgen dat er niets gebeurt. Maar dit bewijst maar weer in mijn ogen voor de zoveelste keer (wat ik nu lees, wat ik op internet lees, wat ik zelf heb meegemaakt) dat "hij is gewoon een vriend" ontzettende gaslightende onzin is over het algemeen.
Man/Vrouw vriendschappen? Sure. Tuurlijk kan zoiets, maar als een relatie/huwelijk wankelt zal er bijna altijd een "vriend" of "vriendin" zijn die daar op inspeelt. Nu krijgt ze zelf gevoelens voor "gewoon een vriend" wat de dynamiek veranderd. Gek he? Wat doet ze er mee? Ze gooit 14 Jaar huwelijk weg i.p.v dat ze voor een compromis zoekt en het contact met deze vieze jackafbouwt.
Was bij mijn relatie net zo, zij kreeg gevoel voor "gewoon een vriend" appte de hele dag door met die "vriend" dynamiek veranderde ook nadat ik mij hierover uitsprak, hoopte dat ze een compromis zocht, relatie. Uit. Want "Je kan liefde niet sturen" maar als je écht gek op iemand ben en het zogenaamd "fijn en liefdevol" is dan doe je dat wel. Rode vlaggen zijn er met een reden, en als je ze herkent ligt 't opeens nooit aan de drager van de rode vlaggen, zo gek
Tuurlijk, als de rek er écht uit is dan moet je daar naar handelen en is het ook logisch dat zoiets over gaat. Maar punt is, voor de buitenstaanders leek het nog allemaal koek en ei, als er dan zo'n statement naar buiten word gebracht dan krijg je vanzelf dit soort reacties.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je projecteert.
En als mensen dit soortgevoelens níet willen ‘sturen’ en inhouden, dan is dat gewoon hun goed recht. Het leven is te kort om als broer en zus te leven, terwijl je denkt een grote liefde te hebben gewonden. Pijnlijk, ongetwijfeld. En ontzettend verdrietig voor de partij die nog wel verder had gewild. Maar het hoort soms ook bij het leven.
Ja dat statement is gewoon onhandig en niet eens nodig, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tuurlijk, als de rek er écht uit is dan moet je daar naar handelen en is het ook logisch dat zoiets over gaat. Maar punt is, voor de buitenstaanders leek het nog allemaal koek en ei, als er dan zo'n statement naar buiten word gebracht dan krijg je vanzelf dit soort reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |