Toen ik dit een paar weken geleden las, wist ik al genoeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:20 schreef Szura het volgende:
Over Duitsland gesproken, die Merz begint ook steeds meer oud-Duitse trekjes te krijgen
Een Halve Zoolstraatjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen ik dit een paar weken geleden las, wist ik al genoeg.
Later zei hij dat Duitsers geen afspraken bij de tandarts kunnen krijgen omdat migranten zich een „nieuw gebit” laten aanmeten.
“Men” is weer op zoek naar een nieuwe profeet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)an-der-plas-gedaald/
Ach, Lientje
Geloof jij in het Henri Bontenbal-effect, @:Mani89 ?
Zo lang je maar roept dat je migratie gaat beperken kan je alles makenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe VVD die de armste mensen nog harder wil naaien is uit. wErKeN MoEt lONeN spraken ze, onderwijl nieuwe belastingvoordeeltjes bedenkend voor de multinationals.
De VVD maakt me woedend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe VVD die de armste mensen nog harder wil naaien is uit. wErKeN MoEt lONeN spraken ze, onderwijl nieuwe belastingvoordeeltjes bedenkend voor de multinationals.
Ja, want wat is groente en wat is fruit. Moeilijke vraag!quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef franklop het volgende:
Blijft toch verwonderlijk dat 0,4 belastingverhoging makkelijk doorgevoerd kan worden, maar btw verlaging op groente en fruit niet kan
Wat is een tomaat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, want wat is groente en wat is fruit. Moeilijke vraag!
Hij moet gewoon stoppen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind dit zo sneu voor Bijlow.
Die zien we over een jaar weer terug, als hij tenminste niet tussendoor de Brienenoord opzoekt.
Je zou voor minder. Iedere keer maanden geblesseerd, dan weer een tijd heel matig keepen, eindelijk je topniveau halen en dan een week later weer alles afscheuren.quote:
We zijn inmiddels wel op het punt dat we de afgelopen 6 maanden van Feyenoord mogen bestempelen als één van de meest absurde ooit in de geschiedenis van die sport dat spelletje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vorige week zat echt alles mee, nu zit echt alles tegen. Het blijft merkwaardig tijdverdrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |