Ik wilde die opmerking maken.quote:
Want vrouwen krijgen graag kinderen ?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind ik van wel![]()
Ging over kinderen krijgen en trouwjurken passen.
Greys vindt er wat van, denk ik.quote:
Don't mention the war POTUSquote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kree gaat er furieus op liggen fappen, blijkbaar.
Jawel daar okk ?quote:
Ja weet nietquote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want vrouwen krijgen graag kinderen ?
Mannen niet ?
Beetje moeilijk om naar buiten te persen voor ons.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want vrouwen krijgen graag kinderen ?
Mannen niet ?
Werd er nog wel tv gekeken tijdens die film dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja weet nietik heb me wel vermaakt.
We zijn er niet op gebouwd nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om naar buiten te persen voor ons.
Ik geloof het ookquote:Op maandag 20 januari 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys vindt er wat van, denk ik.
Ik neem aan dat het over het algemenere krijgen van kinderen gaat ..quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
ik hoor hier andere verhalenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zijn er niet op gebouwd nee.
Die drukt er graag wat uitquote:Op maandag 20 januari 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
ik hoor hier andere verhalen
@:hemarookworst
Meerdere keren per dagquote:
Ze kregen er flarden van mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Werd er nog wel tv gekeken tijdens die film dan?
De een wat ongelukkiger dan een anderquote:Op maandag 20 januari 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
Ach we drukken ons allemaal op onze eigen manier uit hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |