Dat is ook een kracht hij moet meer zwitserland gaan zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Women want him, men want to be him.
Maar Keanu wil gewoon zichzelf zijn. Die neemt geen rollen aan.
Matt doet aan flinke product placement in diverse programma's niet alleen hier in BB maar ook bij Lang Leven de Liefde zie je die matrassen voorbij komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef ledn81 het volgende:
Nette bedjes hebben ze wel dit jaar. gesponsord door Matt sleeps vermoed ik
[ afbeelding ]
Niet meer?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Dacht dat Lennie met Keanu aan t koken was?
als ze dit aan Jef vertelt heb je de poppen aan het dansenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef ledn81 het volgende:
Wicky speelt dit geweldig.. Die hoort Jolien heerlijk uit
Koken ? Van woede misschien.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:58 schreef Hznootje het volgende:
Dacht dat Lennie met Keanu aan t koken was?
En dat doet zij natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als ze dit aan Jef vertelt heb je de poppen aan het dansen
Die stond er net al in de buurt om beetje te horen wat er gezegd werd denkquote:Op maandag 20 januari 2025 17:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien zonder Jeff veel leuker is, en ik denk niet dat ze alles aan Jeff doorverteld wat Wicky zegt.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk ik ook, maar jef zal wel naar het gesprek gaan vragen denk ikquote:Op maandag 20 januari 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien zonder Jeff veel leuker is, en ik denk niet dat ze alles aan Jeff doorverteld wat Wicky zegt.
Omg......dit meen je niet.......quote:Op maandag 20 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni kookt niet. Worden haar haren vet.
Lenni geeft alleen blikken maar echt drama niet. Ze gedraagt zich nog als aan valse dragqueen maar dat is ze niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie levert drama op dus lekker nog even laten blijven
Maar ik denk niet ze alles met hem deelt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
denk ik ook, maar jef zal wel naar het gesprek gaan vragen denk ik
Niels blijftquote:Op maandag 20 januari 2025 17:56 schreef -river- het volgende:
Ik wil eerst Jeffrey en Niels eruit en erna Elsa en dan Lennie.
Ajuu, insta-nominatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Whutt?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dan samen met Keanuquote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat Lennie de enige is die op Niels en Jeffrey gaat
Wicky mogelijk ook op Niels als het kan vanwege decision makerschapquote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
Nee maar zo gedraagt ze zich. Zodra de kookplaat aangaat loopt ze wegquote:Op maandag 20 januari 2025 18:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ajuu, insta-nominatie.
Heeft ze dat echt gezegd
Geloof k niet
Dat gaat mislukken nu nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
Oh op Niels zeker iddquote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef -river- het volgende:
Ik zie Milena ook zo op Jeff en Niels gaan.
Ik weet niet hoeveel ze echt Jordy waardeerd.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef -river- het volgende:
Twijfel over Jeff, die heeft haar nog niks geflikt dacht ik....En met Niels heeft ze wel een een kleine aanvaring gehad dacht ik.quote:
Hij gaat te veel mee in het gaybitch gedrag van Wicky en Lenni.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
Keanu is wel een dramaqueen.. met zijn levensverhalen
Ze heeft nog teveel lol met de boys.....zelfs Shar gaat dat nog niet doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef -river- het volgende:
De eerste week hebben hun twee haar erop gezet en was ze van over de zeik.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twijfel over Jeff, die heeft haar nog niks geflikt dacht ik....En met Niels heeft ze wel een een kleine aanvaring gehad dacht ik.
Zij doet niks daar in het huis een luilak is het. Ze weet wel snel haar bed uit te stappen om een douche te nemen.quote:
Elsa heeft Jeff aangesproken over dat hij altijd als eerste wou. Jeff gaf haar feitelijk een middelvinger als antwoord daaropquote:Op maandag 20 januari 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twijfel over Jeff, die heeft haar nog niks geflikt dacht ik....En met Niels heeft ze wel een een kleine aanvaring gehad dacht ik.
Oh dat ben ik even vergeten...dus ja wraak is zoet.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:12 schreef -river- het volgende:
[..]
De eerste week hebben hun twee haar erop gezet en was ze van over de zeik.
Was te verwachten, zo is hij zijn masker van de eerste week is hard gevallen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa heeft Jeff aangesproken over dat hij altijd als eerste wou. Jeff gaf haar feitelijk een middelvinger als antwoord daarop
Dat had Jordy hem al in week 1 verteld.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa heeft Jeff aangesproken over dat hij altijd als eerste wou. Jeff gaf haar feitelijk een middelvinger als antwoord daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |