Wicky mogelijk ook op Niels als het kan vanwege decision makerschapquote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat Lennie de enige is die op Niels en Jeffrey gaat
Nee maar zo gedraagt ze zich. Zodra de kookplaat aangaat loopt ze wegquote:Op maandag 20 januari 2025 18:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ajuu, insta-nominatie.
Heeft ze dat echt gezegd
Geloof k niet
Dat gaat mislukken nu nog.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat Lennie de enige is die op Niels en Jeffrey gaat
Oh op Niels zeker iddquote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef -river- het volgende:
Ik zie Milena ook zo op Jeff en Niels gaan.
Ik weet niet hoeveel ze echt Jordy waardeerd.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef -river- het volgende:
Twijfel over Jeff, die heeft haar nog niks geflikt dacht ik....En met Niels heeft ze wel een een kleine aanvaring gehad dacht ik.quote:
Hij gaat te veel mee in het gaybitch gedrag van Wicky en Lenni.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
Keanu is wel een dramaqueen.. met zijn levensverhalen
Ze heeft nog teveel lol met de boys.....zelfs Shar gaat dat nog niet doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:09 schreef -river- het volgende:
De eerste week hebben hun twee haar erop gezet en was ze van over de zeik.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twijfel over Jeff, die heeft haar nog niks geflikt dacht ik....En met Niels heeft ze wel een een kleine aanvaring gehad dacht ik.
Zij doet niks daar in het huis een luilak is het. Ze weet wel snel haar bed uit te stappen om een douche te nemen.quote:
Elsa heeft Jeff aangesproken over dat hij altijd als eerste wou. Jeff gaf haar feitelijk een middelvinger als antwoord daaropquote:Op maandag 20 januari 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twijfel over Jeff, die heeft haar nog niks geflikt dacht ik....En met Niels heeft ze wel een een kleine aanvaring gehad dacht ik.
Oh dat ben ik even vergeten...dus ja wraak is zoet.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:12 schreef -river- het volgende:
[..]
De eerste week hebben hun twee haar erop gezet en was ze van over de zeik.
Was te verwachten, zo is hij zijn masker van de eerste week is hard gevallen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa heeft Jeff aangesproken over dat hij altijd als eerste wou. Jeff gaf haar feitelijk een middelvinger als antwoord daarop
Dat had Jordy hem al in week 1 verteld.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elsa heeft Jeff aangesproken over dat hij altijd als eerste wou. Jeff gaf haar feitelijk een middelvinger als antwoord daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |