Huhquote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streams
Echt wel, andere streamsquote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor streams ik dan heb maar ik zie hem toch heel vaak.
Ja dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wat kan je ermee doen zo een ding kopen die linda en mattie.hadden
Too much Keanu idd.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
Overdaad aan Keanu gehad.. gister fittie, daarna langdradig gesprek met Elsa.. vandaag
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die ligt telkens nog steeds ziek op bed.
Sharice ging de tent leegkopen die wilde geen schietschijf worden omdat ze centen hadquote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef lojanda het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Sharice en Wicky gaan kopen van hun gewonnen geld. Zij hebben flink wat te besteden.
Die ligt al een paar dagen met koorts en aften etc in bed.quote:
Volgens hebben we toen idd mee mogen kijken.. weer jammer dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was het vorige keer niet zo dat we beelden wel.mochten zien
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was het vorige keer niet zo dat we beelden wel.mochten zien
Ja weet ik maar daardoor niet op de streams te zien en is niet gunstig als hij genomineerd zou zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die ligt al een paar dagen met koorts en aften etc in bed.
Ziek dus.
Ik denk niet dat hij genomineerd wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar daardoor niet op de streams te zien en is niet gunstig als hij genomineerd zou zijn
Heel verstandig.. en hopen dat ze die dan ook voor zichzelf houdt en niet iemand anders mee gaat redden. Dacht dat ik van de week haar hoorde zeggen dat ze iemand zou redden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice ging de tent leegkopen die wilde geen schietschijf worden omdat ze centen had
zo te horen onder de bewoners zijn er genoeg mensen die ze op het oog hebben, ik denk Axel save isquote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar daardoor niet op de streams te zien en is niet gunstig als hij genomineerd zou zijn
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo te horen onder de bewoners zijn er genoeg mensen die ze op het oog hebben, ik denk Axel save is
De bewoners denken dat ze erg populair is er slikken alles wat ze zegt en doet maar ik had haar allang van haar voetstuk geduwdquote:
Succesquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 schrijft mee met de speluitleg van Elsa
Ligt eraan, hij is al een beetje een underdog want buitengesloten, nu ook nog zielig en ziek. Als ze dat een beetje uitmelken op tv zijn er denk ik zat mensen die hem een kans gunnen mocht hij überhaupt genomineerd worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sharice heeft dat gisteren verteld.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
Nog steeds geen duidelijkheid over de geheime missie van Axel over het samen Nele en Remi de panicroom in sturen..
Zou ie nu in de DR geld daarvoor krijgen dat ie meteen kan besteden
Dat zou mooi zijn en dan zullen er een aantal flink balen..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
Nog steeds geen duidelijkheid over de geheime missie van Axel over het samen Nele en Remi de panicroom in sturen..
Zou ie nu in de DR geld daarvoor krijgen dat ie meteen kan besteden
ah ok.. maar wij hebben niets gehoord over wat ie daarmee verdiend heeft toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice heeft dat gisteren verteld.
Dat niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ah ok.. maar wij hebben niets gehoord over wat ie daarmee verdiend heeft toch?
En ze legt het allemaal nog wel zo duidelijk uitquote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben het kwijtgeraakt met broodmachine en beleg... het ging net over verstoppertje
En ik hoor hem ookquote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat ze echt niet zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Elsa in gesprek. Elsa heeft niks gekocht. Matt vraagt of ze ooit iets gaat kopen. Elsa weet het nog niet.
grapjes met Elsaquote:Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Je moet jokken, we gaan doen alsof ik nog een sleutel heb. Doen alsof ik 2 sleutels heb.
Echt de tranen in mijn broek van het lachenquote:
Slim..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:26 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft een token gekocht: de terugkaatser
Dan kijk ik zeker met jou mee want zie hem vaker dan me lief is...quote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is heel slim van hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat het niet tegen Jeff vertellen
En daar zegt Niels natuurlijk oké opquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Echt mondje dicht he ... ook als we ruzie krijgen ooit...
Goh, ze krijgen hem doorquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat het niet tegen Jeff vertellen
Dat heeft hij al meerdere keren aangegeven.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels weet 100% zeker dat hij lennie erop wil
Zeker want ze zijn geen van allen te vertrouwen..quote:
Snap ik ook wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
Niels weet 100% zeker dat hij Lennie er op wil.
Ook dat ze qua eten het bijna wint van Niels zijn eetlust.....Die twee vechten er nog net niet om restjes.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Ze doet echt niks daar. Als ze al afwast/ afdroogt dan zet ze net zoals vanmiddag de teil met spullen gewoon binnen en ruimt het niet eens op. Niels ergerde zich er erg aan.
Leuk om te zien dat het spel gespeeld wordt. Jordy en Niels hebben zeker een bondje. Eens kijken of Niels het doorverteldquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Echt mondje dicht he ... ook als we ruzie krijgen ooit...
Nu nog niet maar dat duurt niet lang verwacht ikquote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef Verity het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het spel gespeeld wordt. Jordy en Niels hebben zeker een bondje. Eens kijken of Niels het doorverteld
Zou niet slim zijn als hij dat deed.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef Verity het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het spel gespeeld wordt. Jordy en Niels hebben zeker een bondje. Eens kijken of Niels het doorverteld
Is dat zo?? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:34 schreef lojanda het volgende:
Keanu is benieuwd hoe de nominaties gaan deze week.. Jeffrey zegt te hopen dat ze eens een keer iedereen mogen nomineren en niet een keuze uit een aantal.
Ik vind dat ze echt heel veel etenquote:
Mijn moeder zei altijd bij bloemkool en Brocoli twee keer piesen een keer poepen en het is weg.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt heel veel etenvolle borden en dan hebben ze nu met die noodles zoveel over dat een deel nog een tweede portie neemt.
Waar blijven ze er toch mee
Echt niet normaal.. de hele dag doorquote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is weer een heel vlooientheater met die drie meiden
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:39 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd bij bloemkool en Brocoli tweer keer piesen een keer poepen en het is weg.
Lijkt me ook lekker hoor, en deed het ook bij mijn dochter tig jaar terug. Maar of je daar nu de winnaar mee wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt niet normaal.. de hele dag door![]()
Zou willen dat iemand dat bij mij deed.. lekker de hele dag kriebelen over je rug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |