FTFY VJG (Voor Jou Gerepareerd)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het hier al jaren.
En dan heb ik het nog niet eens over situaties als:
“Mag ik een broodje ossenworst van u?”
“English please…”
“Bye![]()
Ik heb net de bio van Dumoulin uit. Ik heb een zwak voor die gast maar het verhaal was een beetje saai, wel mooi om al zijn hoogtepunten her te beleven als je destijds voor de buis zat.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Iemand tips voor sportboeken? Biografieën van bijzondere sporters ofzo?
Ik ben gisteren begonnen in het boek van Irene Schouten, luisterde daarvoor Epke van top tot teen (was even wennen aan de voorleesstem, maar dat lukte gelukkig wel) en luisterde daarvoor Smeekens (voorgelezen door hemzelf). Beide interessant, wel op heel andere manier. Smeekens raakte me echt emotioneel, vond hem zeer de moeite waard.
't is hier ook weer grijs helaasquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:derLudolf!
Hier nog geen zon gezien![]()
Iets lichter, dat wel.
Nou ja, ik ben eigenaar geen bezitter, daartussen zit juridisch een verschil, de koopsom zal pas over ongeveer 3 weken worden voldaan, wat al snel is voor Duitse begrippen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
3 x woordwaardeGefeliciteerd.
Nu aan het werk!
Dat gaat snel allemaal! Gefeliciteerd ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:38 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist het voorlopig koopcontract getekend (liefste ook) en de aanbetaling overgemaakt.
Nee, we gaan naar Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat gaat snel allemaal! Gefeliciteerd ook.
Gaan jullie er snel weer naar toe?
Welkom vluchteling. Dat je er met veel plezier mag gaan wonen.quote:
Hoera!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |