SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Valentijn heeft zeker iets opgevangen in zijn dorpskroeg.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
De naam Erik ten Hag valt. (oké volgens Valentijn)
Dan verwacht ik een pittige mening van @:caland .
Gelukkig had Feyenoord recht op veel meer en komt het allemaal goed onder Priske.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Valentijn heeft zeker iets opgevangen in zijn dorpskroeg.
We hebben wel veel pech.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig had Feyenoord recht op veel meer en komt het allemaal goed onder Priske.
[ x ]
Zit PietjePuk nu ook op twitter?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig had Feyenoord recht op veel meer en komt het allemaal goed onder Priske.
[ x ]
Dit stukje proza is van Krabbygod, die overigens op zowel VI als in de podcast lichtelijk in paniek leek.quote:
Ik betwijfel het hoor, kan zeker aardig voetballen maar heeft nog steeds het lichaam van een 13-jarige.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef Qarrad het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-voor-willem-ii.html
Zechiël niet naar Tilburg en gaat dus verder verpieteren op de bank zoals het er nu uitziet. Niet dat hij meer afdwingt, maar het lijkt me uitgerekend bij zo'n jongen waarvan je weet dat er potentie in zit zaak dat hij meters gaat maken.
Als dat gebeurt en het gaat 3 weken goed is Ten Hag opeens een genie hierquote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
De naam Erik ten Hag valt. (oké volgens Valentijn)
Dan verwacht ik een pittige mening van @:caland .
Lekker bij Dordt gaan ballen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor, kan zeker aardig voetballen maar heeft nog steeds het lichaam van een 13-jarige.
Ik zou hem eerder bij een Excelsior proberen te krijgen, al draaien die ook wel aardig dus geen idee of hij daar altijd in de basis komt.
Please.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt en het gaat 3 weken goed is Ten Hag opeens een genie hier
Ik heb Ten Hag gewoon altijd al een hele charismatische man gevonden die ook nog eens een begenadigd spreker isquote:Op maandag 20 januari 2025 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou 4 dan
Maar je weet net zo goed als ik hoe het gaat
Mwah, volgens mij is de algehele consensus toch wel dat Priske er ergens in februari uitvliegt.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel echt nieuwsgierig wat er gaat gebeuren na de reeks Bayern, Lille, Ajax, PSV. Volgens mij lijkt het nog relatief rustig onder de Feyenoord supporters.
9 uit 3 en door in de beker.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel echt nieuwsgierig wat er gaat gebeuren na de reeks Bayern, Lille, Ajax, PSV. Volgens mij lijkt het nog relatief rustig onder de Feyenoord supporters.
Nou zit ik er niet echt heel diep in natuurlijk maar ik zie relatief weinig 'boosheid' op Priske. Maar wellicht is dat wel zo hoor. Scheelt ook dat hij wél sympathiek overkomt.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is de algehele consensus toch wel dat Priske er ergens in februari uitvliegt.
Jan lijkt al een voorschot te nemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het gros heeft hem heel lang nog het voordeel van de twijfel gegeven maar komt daar nu wel op terug. Beetje een mismatch (en een mietje), al denk ik ook nog steeds dat het geen hele slechte trainer is.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou zit ik er niet echt heel diep in natuurlijk maar ik zie relatief weinig 'boosheid' op Priske. Maar wellicht is dat wel zo hoor. Scheelt ook dat hij wél sympathiek overkomt.
Ik heb zelfs nog liever Van Bommel dan slaapverwekkende Gio.quote:
caretaker tot einde seizoenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog liever Van Bommel dan slaapverwekkende Gio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |