Ok dankjewel. En ik begreep dat Axel naar de panic room is verhuisd omdat ie maar ziek blijft?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lennie heeft zelf verteld dat ze een eetstoornis heeft. Het gerucht is nu, dat ze dit verzwegen heeft tijdens de casting en dat ze om deze reden uit de productie gezet is. Of het waar is ? geen idee. Wel leek er niks aan de hand
Ja hij heeft een virus onder de leden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok dankjewel. En ik begreep dat Axel naar de panic room is verhuisd omdat ie maar ziek blijft?
Niets maakt je sneller beter dan een gameboy haha! Maar wel sneu voor hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij heeft een virus onder de leden.
Zit dus de komende dagen in de panicroom
Krijgt meer eten en fruit etc.
Heeft ook zijn Gameboy gehad
Als ik Axel was had ik allang thuis in mijn bedje gelegenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zou lekker zeggen.. joe
Ik ga lekker naar huis zoek het maar uit met je hut met mensen
Morguh Frumquote:
Hejj Dotje...quote:
Ja dat hebben ze zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje...![]()
En was de appeltaart lekker,
Hebben ze lekker zitten smullen?
Nee dat hebben wij daar niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zet jij hem ook nog effe in de oven of....
Nee, we waren met 9 man ben gekke henkie nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat ze bij jou thuis kwamen... foutje hi..
Morguhquote:
Haha oké.. ja weet ik veel..quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, we waren met 9 man ben gekke henkie niet![]()
DOe het wel eens als we met zijn tweeen of drieeen moeten zijn.
Maar ga geen 9 man doen in mijn huis, zit ik na afloop met al die afwas en toestanden
Ja het is lekker koud geweest en nog steeds koud.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters, het heeft weer lekker gevroren... ik ging even de vuilbak binnen halen... kanonnen..🥶
Ja dat is wel relaxed hé, nou goede reis, jij hebt toch een openneertje vandaag?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het is lekker koud geweest en nog steeds koud.
Lang leve de auto die zichzelf voorverwarmd
Yes, om 11:00 vertrekken we en hopen om 20:00 uur weer terug in Nederland te zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel relaxed hé, nou goede reis, jij hebt toch een openneertje vandaag?
Dat is echt een bliksembezoek hi... goede vlucht!quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Yes, om 11:00 vertrekken we en hopen om 20:00 uur weer terug in Nederland te zijn.
Dus ik ga nu richting piloot en vliegtuig
Mooie (stream)dag gewenst allemaal.
Waar vliegt u naar toe dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Yes, om 11:00 vertrekken we en hopen om 20:00 uur weer terug in Nederland te zijn.
Dus ik ga nu richting piloot en vliegtuig
Mooie (stream)dag gewenst allemaal.
Gewoon ff voor één dag? Is dat voor je werk?quote:
Geweldig nieuws.. ik wist wel dat ze het konquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:26 schreef mario390 het volgende:
vannacht is vitoria bij bbb brasil de erste keer in en week conseguir an poepen geweest
dat kunnt man horen om dat zij jammerte als zij haar vragten om zij okay is
zij was over 10 min
gisteren en vandaag staat zij desw.in brasilianische nieuws
en group kregt daar bijna nur rijst,bonen te eten
nur bij en party zijn andere dingen
Heb er familie wonen, Die waren vorige week hier en wat vergeten mee terug te nemen. Dus dat even terug bezorgd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon ff voor één dag? Is dat voor je werk?
Even wat terug bezorgd, dat is een duur geintjequote:Op woensdag 22 januari 2025 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb er familie wonen, Die waren vorige week hier en wat vergeten mee terug te nemen. Dus dat even terug bezorgd.
Niet veel gemist vandaag zo te lezen
ZO fris en fruitig oud fruit maar kan zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje....![]()
Weer fris en fruitig?
Haha oké goed zo..quote:Op donderdag 23 januari 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO fris en fruitig oud fruit maar kan zijn![]()
Ik had gisteren een aanval van boezemfibrileren, dus dan voel ik miet niet altijd even firs
Ja doe ik ook Vandaag overdag niets, vanavond een vergadering. Mocht ik mij nog zo voelen dan zeg ik die ook afquote:Op donderdag 23 januari 2025 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké goed zo..![]()
Oké dat snap ik, beetje rustig aan doen vandaag...🤗
Zal ik gewoon lekker doen even aan jezelf denken..!quote:Op donderdag 23 januari 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe ik ook Vandaag overdag niets, vanavond een vergadering. Mocht ik mij nog zo voelen dan zeg ik die ook af
We gaan het zienquote:Op donderdag 23 januari 2025 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zal ik gewoon lekker doen even aan jezelf denken..!
Bed. Internet is altijd lastig, hopelijk lost ziggo het snel op!quote:Op donderdag 23 januari 2025 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wat terug bezorgd, dat is een duur geintje
Hier al sinds gisteren middag geen internet, tv en telefoon.
Kabelbreuk bij ZIggo, zou vannacht op opgelost zijn. Nu staat er vanmiddag tegen 15.30 uur pas
Net 5 minuten geleden opgelost.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bed. Internet is altijd lastig, hopelijk lost ziggo het snel op!
Gelukkig weer helemaal onlinequote:Op donderdag 23 januari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net 5 minuten geleden opgelost.
Omdanks dat ik via de buren even op internet kon krijg ik nu pas alle dm's mentions en like binnen
Ja gelukkig wel, dat internet het niet doet kan ik wel mee leven. Maar dat je in de avond geen tv kan kijken vind ik toch wel iets minder.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 03:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Benieuwd wie er het bb huis moet verlaten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |