"Je speelt het spel voor jezelf!"quote:Op maandag 20 januari 2025 09:17 schreef OmaJacky het volgende:
Belachelijk dat Niels zichzelf heeft gekozen voor een bed.
Hij ligt de hele week in de suite, dan gun je toch een ander dat bed.
Egoïstisch hoor.
Heel maf, ik vind hem vanaf het begin al geen prettig persoon... en waarom hahaquote:Op maandag 20 januari 2025 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
De Jeffrey vóórdat Jolien in huis kwam vond ik nog wel leuk.
Mogge...quote:Op maandag 20 januari 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
Ze beginnen al lekker vroeg in het huis![]()
Gooi de nieuwe bewoners er ook maar in vandaag
Idem.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heel maf, ik vind hem vanaf het begin al geen prettig persoon... en waarom haha
Kan je nagaan, dat heb ik allemaal niet eens meegekregen.. maar toch..quote:Op maandag 20 januari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Idem.
Ik vond hem al meteen "gangster"gedrag vertonen. Een vaag soort stoerdoenerij. Hij heeft 1x heel hard gehuild en gesnotterd en schaamde zich daar kapot voor.
En daarna werd hij de gangsterboss.. ongenaakbaar en iedereen moet doen wat hij zegt want anders.
Dat Jolien kwam is zijn geluk eigenlijk want toen kwam zijn jongetjes gedrag naar boven maar het maakt hem niet populair want puppy love is vervelend om naar te kijken.
Ja.. hij kan het erg goed 'laten gaan'quote:Op maandag 20 januari 2025 09:30 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer bezig over zijn gesprekje met Elsa tegen Jolien?
Kip gate met Elsaquote:Op maandag 20 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
D'r is gisteren dus een akkefietje geweest...hmm
Oooh hij had een akkefietje met Elsa gisteren?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:30 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weer bezig over zijn gesprekje met Elsa tegen Jolien?
Was even koffie pakken.. hoorde niet goed waar het over ging.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. hij kan het erg goed 'laten gaan'
Ja die 2 waren wel even boos op elkaar..quote:Op maandag 20 januari 2025 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh hij had een akkefietje met Elsa gisteren?
Thnx... gemist...gebeurd er eindelijk iets ben ik nog in staat dat te missen..quote:Op maandag 20 januari 2025 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kip gate met Elsa
Daarna Keanu en Elsa fittie.
Heb je een DM gestuurd ....quote:Op maandag 20 januari 2025 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Thnx... gemist...gebeurd er eindelijk iets ben ik nog in staat dat te missen..
Niels is een rat.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Niels beslist dat Axel het bed waar ie nu in slaapt mag houeden als ie het spel wint..
het bed dat dus half gesloopt is eergister
Hij ligt er al twee dagen op te zweten. Kan mij wel voorstellen dat men daar niet meer op wil liggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Niels beslist dat Axel het bed waar ie nu in slaapt mag houeden als ie het spel wint..
Ik vraag me ook af waar de bedden vandaan komen? Want de kwaliteit is uitermate teleurstellend.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Hopelijk houdt BB dat tegen!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:34 schreef ledn81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |