SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Sssssstquote:
Something wicca this way comesquote:Op zondag 19 januari 2025 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vermoed dat er hier wel (voormalig) wicca’s in de SC zitten
That sucks manquote:Op zondag 19 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo moe van constant maar gestresst zijn over werk en school. Verdomme zeg.
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo moe van constant maar gestresst zijn over werk en school. Verdomme zeg.
je zegt het goed!quote:Op zondag 19 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft die jongen helemaal geen tijd voor.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
Meer sporten Zwabbie. Krijg je endorfines van en je cortisol gaat omlaag
Is belangrijkquote:Op zondag 19 januari 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft die jongen helemaal geen tijd voor.
Ssss. Sss,sss? Sssss! Sssssssssss sssquote:Op maandag 20 januari 2025 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssss
ssss.... sssssssss ssssss.... SSSSSSS!!!!! ... Sssss?quote:Op maandag 20 januari 2025 01:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ssss. Sss,sss? Sssss! Sssssssssss sss
sss sss ssquote:Op maandag 20 januari 2025 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssss.... sssssssss ssssss.... SSSSSSS!!!!! ... Sssss?
ja natuurlijk , ik spreek toch gewoon serpentsquote:Op maandag 20 januari 2025 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een van die ssss'en was Helmond, zag je het?
ssss sss ssssss, sss s sss ?!quote:Op maandag 20 januari 2025 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ssssssss s sssssssss ssssssssss
quote:Op maandag 20 januari 2025 01:35 schreef datismijnmening het volgende:
Deze lekke fietsbandenvergadering is echt leuk!
Hoeft die ook niet te werken. Stelletje gelukszoekersquote:Op maandag 20 januari 2025 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriendin wel en we moeten nog terug naar 020 rijden
Mooie zwemvijver maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
OttersAls je die toch eens als 'huisdier' in je tuin zou kunnen hebben hč
![]()
[ afbeelding ]
Kwiwiquote:Op maandag 20 januari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de trigger, Reccequote:
ZO SCHATTIGquote:Op zondag 19 januari 2025 02:55 schreef bitterbal het volgende:
@:4everblackeyed @:cherrylips
een hoopje neusjes op pootjes
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zit je zo vroeg alweer aan de verwenkoffie?quote:Op maandag 20 januari 2025 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de trigger, Recce
Is al opquote:Op maandag 20 januari 2025 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je zo vroeg alweer aan de verwenkoffie?
Maandag kantoordag. Kan nog even half uur slapenquote:Op maandag 20 januari 2025 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is al op![]()
Jij lekker thuis of op kantoor?
Oke, welterustenquote:Op maandag 20 januari 2025 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maandag kantoordag. Kan nog even half uur slapen
ik had ook best nog wel even kunnen slapenquote:
Is dat een beetje een Ferrari of meer een Lynk & Co?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal komt de secretaresse van de baas wel even koffie brengen
Oude Saab.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat een beetje een Ferrari of meer een Lynk & Co?
Zij geeft het collegequote:Op maandag 20 januari 2025 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeft die ook niet te werken. Stelletje gelukszoekers
Otter zijn verkrachters en necrofielenquote:Op maandag 20 januari 2025 07:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dit klinkt als een vrij makkelijke werkdag?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Manmanman echt Dramaandag. 36 poststukken te bezorgen en soms meerdere op 1 adres/afgifte punt..
Ik vind dit wel heel magertjes. Ben waarschijnlijk veel te vroeg terug en het is maar de vraag of ik daarna nog wat kan doenquote:Op maandag 20 januari 2025 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt als een vrij makkelijke werkdag?
De Chinezen zijn ook bij Musk op de koffie geweest.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag de inauguratie,
1. Drie Joodse gijzelaars vrij.
2. TikTok gered.
Wat zou er vandaag allemaal wel niet staan te gebeuren, massale arrestaties in Washington DC, plannen om in juni op Mars te staan, de muur, het opkopen/annexeren van Groenland, Panama, de Noordzee en Canada, Italiaanse vloot overkopen, binnenvallen Den Haag, de AfD aan de macht helpen?
Drie vergeten,quote:Op maandag 20 januari 2025 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Chinezen zijn ook bij Musk op de koffie geweest.
Je bent zelf drukquote:Op maandag 20 januari 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een drukte op kantoor.
Oekraļne aan Rusland geven.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag de inauguratie,
1. Drie Joodse gijzelaars vrij.
2. TikTok gered.
Wat zou er vandaag allemaal wel niet staan te gebeuren, massale arrestaties in Washington DC, plannen om in juni op Mars te staan, de muur, het opkopen/annexeren van Groenland, Panama, de Noordzee en Canada, Italiaanse vloot overkopen, binnenvallen Den Haag, de AfD aan de macht helpen?
Sigrid Kaag "dit is de ergste genocide ooit, je bent verbaasd dat kinderen nog schoenen of winterkleding aan hebben"quote:Op maandag 20 januari 2025 08:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/midden-(...)ten-door-israel.html
Het zijn er al iets meer.
Beetje rare ruil.quote:Voor elke gegijzelde laat Israėl dertig Palestijnse gevangenen vrij.
Misschien hebben ze er gewoon te veel op voorraadquote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er gewoon te veel op voorraad
quote:Als Hamas een Israėlische vrouwelijke militair vrijlaat, komen er vijftig Palestijnse gevangenen vrij.
Foetushouding?quote:Op maandag 20 januari 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit heel rustig in een hoekje.
1 Israėlisch leven is 30 Hamas levens waard.quote:
Hamas (ISIS) viert dit ook als een enorme overwinning, dat gezellige clubje heeft meer geld in kas dan de halve Europese Unie bij elkaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 Israėlisch leven is 30 Hamas levens waard.
Ben je gevallenquote:
quote:
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |