Oehh.. als de baccillen óók heel erg ziek worden is het wel heel ergquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek
Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"![]()
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier slapen als ie heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt ie morgen hier en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Ik vind dit toch wel naarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek
Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier slapen als ie heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt ie morgen hier en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Vond haar zo mooi,,,,en nu denk ik hoe dan..quote:Op zondag 19 januari 2025 20:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
in het filmpje toen ze hoorde dat ze mee mocht doen zag ze er heel anders uit
Zeker maar is ook niet goed dat er niet geventileerd kan worden op die kamer. Wij hebben rond oud en nieuw allebei griep gehad maar doorlopend alles open gezet om verse lucht binnen te krijgenquote:
Lijkt wel een Kazachse dans.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Milena was met iemand samen, toen met iemand anders, toen weer terug naar die eerste, daarna weer naar die tweede, toen weer terug naar de eerste. Vervolgens naar een derde, toen weer naar de eerste en daarna weer terug naar die derde...
"Ze was een beetje blind"
W.t.f.
Panicroom is ruimte zatquote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet Axel gewoon uit de slaapkamer halen en in de voorraadkamer of decision room leggen
Hij gaat maar lekker naar huis.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet Axel gewoon uit de slaapkamer halen en in de voorraadkamer of decision room leggen
Helaas kunnen ze bankhangen nuquote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels dacht dat dat ze eerder deel 2 van de keuken zouden vrijspelen dan de bank
Heet dat geen "Rondneukster" op zoek naar de beste score? mag best hoor, een vestandige vrouw.. alhoewel ze nu met nix in een BB huis ligt, met kans op nog meer nixquote:Op zondag 19 januari 2025 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Milena was met iemand samen, toen met iemand anders, toen weer terug naar die eerste, daarna weer naar die tweede, toen weer terug naar de eerste. Vervolgens naar een derde, toen weer naar de eerste en daarna weer terug naar die derde...
"Ik was een beetje blind"
W.t.f.
Hier kan een Arts vrees ik ook weinig aan doen, uitzieken en een paracetamolletje is denk ik het beste voor Axelquote:Op zondag 19 januari 2025 20:49 schreef kater1 het volgende:
Neem aan dat er een arts is langs geweest voor Axel? Beter dat BB dan even zegt wat hij heeft, neemt een hoop zorgen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |