Nee. Het is altijd een overtreding, maar hoeft geen rood te zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gezien hoor, maar 2 benen is toch altijd rood?
Goh, VEM2012 is het weer eens met een scheidsrechterlijke dwaling in het voordeel van PSV.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Het is altijd een overtreding, maar hoeft geen rood te zijn.
Dit was echt roder dan rood. Was nota bene ook nog gewoon een scharende beweging met z’n benen.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:59 schreef Bugno3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sierlijke speler met een hoop ervaring.
Ik leg de spelregels uit. Dat jij de spelregels niet kent (nou ja, het spelletje gaat jou ook enorm boven de pet…) is jouw probleem, niet het mijne.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh, VEM2012 is het weer eens met een scheidsrechterlijke dwaling in het voordeel van PSV.
Eerste helft was ie prima.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vond ik zo tenenkrommend slechtDaar krijgen we echt niet meer voor dan een miljoen of 15…
Goh, het kost mij één onschuldige opmerking voor VEM2012 om het weer op de man te spelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik leg de spelregels uit. Dat jij de spelregels niet kent (nou ja, het spelletje gaat jou ook enorm boven de pet…) is jouw probleem, niet het mijne.
Maar als jij het beter weet: waar staat in de spelregels dat met twee benen inkomen altijd rood is?
Ik vraag je gewoon om inhoudelijk te beargumenteren waar in de spelregels staat dat met twee benen inkomen rood is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh, het kost mij één onschuldige opmerking voor VEM2012 om het weer op de man te spelen.
Wel makkelijk leven zo. Als de daad niet letterlijk staat beschreven in de wet/spelregels dan mag het.
Er staat ook nergens in de regels dat je rood krijgt als je iemand precies ter hoogte van de knieschijf afzaagt, toch krijg je er rood voor.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon om inhoudelijk te beargumenteren waar in de spelregels staat dat met twee benen inkomen rood is.
Je bent ook wel een clown om mij van op de man spelen te beschuldigen, terwijl jij degene bent die weigert op de inhoud in te gaan.
Dat lijkt mij passend bij ‘buitensporige inzet en ernstig wangedrag’.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat ook nergens in de regels dat je rood krijgt als je iemand precies ter hoogte van de knieschijf afzaagt, toch krijg je er rood voor.
Perfect voorbeeld van met je eigen domheid te koop lopen dusquote:Op zondag 26 januari 2025 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij passend bij ‘buitensporige inzet en ernstig wangedrag’.
Nog een vraag?
Ja, daar mag jij je inderdaad best voor gaan schamen.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld van met je eigen domheid te koop lopen dus
Dat zou dan ook het enige acceptable excuus zijn voor de prestatie van gisteren. Volgend weekend zal het toch echt eens wat beter moeten worden. Die wedstrijd tegen Liverpool kun je ook wel schriftelijk af doen imo.quote:
Vond jij het ernstig gemeen spel?quote:Op zondag 26 januari 2025 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Perisic had natuurlijk alle geluk van de wereld dat er geen rood getrokken is bij die overtreding. Die was echt belachelijk.
Ik heb het bewegende beeld niet zo snel voor me, maar toen het gebeurde was ik vrij zeker dat de VAR de scheidsrechter naar het scherm ging roepen in ieder geval.quote:
Had hij rood kunnen geven? Ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het bewegende beeld niet zo snel voor me, maar toen het gebeurde was ik vrij zeker dat de VAR de scheidsrechter naar het scherm ging roepen in ieder geval.
Volgens mij kwam die vrij onnodig met 2 benen vooruit in. Je ziet op dat screenshot ook dat in ieder geval 1 voet vol op de enkel is. Als iemand zo in had gekomen op een PSV speler had ik in ieder geval behoorlijk pissig geweest als het slechts geel was.
quote:Op zondag 26 januari 2025 12:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had hij rood kunnen geven? Ja.
Was het een overduidelijke fout: ik vind van niet.
Paar zaken die van belang zijn: hij kwam niet op hoge snelheid in (waardoor kans op een blessure niet zo groot is) en reageert zelf geschrokken, waardoor de intentie lijkt te ontbreken.
Nogmaals, ondanks dat alles kun je alsnog rood trekken, maar ik vind geel in dezen wel terecht.
Dit is gewoon rood. Daar ging even een lampje uit en de tandjes op elkaar.quote:
Als je hier al rood voor gaat geven kan je beter stoppenquote:
Daar hebben we Hateboer niet voor nodig, wel?quote:Op zondag 26 januari 2025 14:20 schreef PSVCL het volgende:
Is dat iets die Hateboer? zou wel leuk zijn als ie komt zodat we Feyenoord weer kunnen uitlachen.
Dat is waar.quote:Op zondag 26 januari 2025 14:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar hebben we Hateboer niet voor nodig, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |