Gevaarlijkste voorzetten kwamen van de kant van Mauro en Lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:41 schreef PSVCL het volgende:
je had karsdorp allang moeten brengen ipv ledezma, dom dit
baka geeft zelden een voorzet en ledezma gaat er nooit overheen,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gevaarlijkste voorzetten kwamen van de kant van Mauro en Lang.
Tsja ik vind die tandem op rechts ook matig aanvallend, maar defensief zit je op linksback in veel grotere problemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
baka geeft zelden een voorzet en ledezma gaat er nooit overheen,
Ik had Obispo eerder gebracht. Schouten is veel te kwetsbaar door de lucht op die positie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:41 schreef PSVCL het volgende:
je had karsdorp allang moeten brengen ipv ledezma, dom dit
Obispo is zo onbetrouwbaar. Zou fijn zijn als die Nagalo eens inzetbaar wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had Obispo eerder gebracht. Schouten is veel te kwetsbaar door de lucht op die positie.
En je houdt de bal langer vast met Schouten op middenveld ipv Tilquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had Obispo eerder gebracht. Schouten is veel te kwetsbaar door de lucht op die positie.
Die ook idd, zijn lengte en kracht was nodig achter. Schouten is na zn blessure nog niet zichzelf en Boscagli kan niet verdedigenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Door de lucht is hij wel sterk. En sowieso veel beter dan Schouten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Obispo is zo onbetrouwbaar. Zou fijn zijn als die Nagalo eens inzetbaar wordt.
Obispo gaat volgende week voor lul staan tegen Liverpool (als Boscagli het ook niet doet).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Obispo is zo onbetrouwbaar. Zou fijn zijn als die Nagalo eens inzetbaar wordt.
Ik denk niet dat Flamingo wel iets kon uitrichten tegen Salah. Hopelijk speelt ie de pot van z’n leven, maar je kunt die jongen niks verwijten als ie er 5 om de oren krijgt. Op dat Liverpool staat nu echt geen maat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Obispo gaat volgende week voor lul staan tegen Liverpool (als Boscagli het ook niet doet).
In Liverpool misschien, maar niet in de hel van Eindhoven waar PSV inc CL al 2 jaar en 2 maanden ongeslagen is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool komt met een B-team, maar door Chiesa-Nunez-Jota met Elliott erachter word je nog steeds weggespeeld
Dat lijkt me wel zeker toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Volgende ronde moet volgende week toch wel haalbaar zijn, toch?
….TOCH?
+3 doelsaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |