abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216359985
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dit dacht ik na AZ thuis al. Dat was toen een wake up call. Toen kreeg je Excelsior nog. Björn van der Doelen zei het treffend: 'ze hadden nog even op de snooze-knop gedrukt'. Dan ga je er toch vanuit dat je in Zwolle wint en nog overtuigend ook. Maar nu zouden ze echt wakker moeten zijn.
Maar het heeft toch niet alleen met 'scherpte' of 'wakker zijn' te maken? Ik denk dat tegenstanders ook iets beter weten hoe je de kwetsbaarheden van PSV zonder bal bloot kunt leggen. In dat perspectief is het niet helemaal lekker dat een dolende Veerman er wel in moet komen door Tillman's blessure.

Ik zag zaterdag een PSV dat best vaak te laat was bij het drukzetten.
pi_216360187
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Maar het heeft toch niet alleen met 'scherpte' of 'wakker zijn' te maken? Ik denk dat tegenstanders ook iets beter weten hoe je de kwetsbaarheden van PSV zonder bal bloot kunt leggen. In dat perspectief is het niet helemaal lekker dat een dolende Veerman er wel in moet komen door Tillman's blessure.

Oh zeker. Maar dat kan nog gebeuren. Dat Schouten zegt dat ze nu nog, dus na AZ en Excelsior, niet optimaal gemotiveerd waren (o.i.d) vind ik wel schadelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 19-01-2025 21:42:09 ]
pi_216362629
Een ouderwetse gebruikelijke titelrace met ajax is sowieso leuker dan voor het 2e jaar oprij makkelijk kampioen worden, een beetje spanning is niks mis mee, heb dat vorig seizoen bij vlagen wel gemist. En je weet nu al dat de onderlinge duel weer oorlog wordt _O_

_O_

Laat ze maar komen
pi_216370225
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

Ik denk vooral scherpte, wakker zijn i.c.m. simpelweg de vorm niet hebben. Met alle respect voor PEC Zwolle, maar als je kijkt hoe monsterlijk goed PSV vorige seizoen in de Eredivisie was met ongeveer hetzelfde team, dan heeft deze dip niks te maken met een tegenstanders als PEC maar alles met PSV zelf.

Ze zeggen niet voor niks: aan de top komen is easy; daar blijven is moeilijk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 06:51:31 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_216374780
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:15 schreef PSVCL het volgende:
Een ouderwetse gebruikelijke titelrace met ajax is sowieso leuker dan voor het 2e jaar oprij makkelijk kampioen worden, een beetje spanning is niks mis mee, heb dat vorig seizoen bij vlagen wel gemist. En je weet nu al dat de onderlinge duel weer oorlog wordt _O_

[ afbeelding ]

_O_

Laat ze maar komen
Zijn beide selecties wat te braaf voor denk ik, in Amsterdam was dat ook niet het geval.
pi_216375351
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:15 schreef PSVCL het volgende:

[ afbeelding ]

_O_

Laat ze maar komen
Eens! De ouderwetse top 3 met Feyenoord erbij zou ook wel weer tof zijn. En daaronder heb je dan wat sterke subtoppers als AZ en Utrecht. Afgelopen jaar was wel leuk (zeker na al die jaren betonvoetbal ervoor), maar om heel eerlijk te zijn vind ik een spannende titelstrijd veel leuker.
  Redactie Sport dinsdag 21 januari 2025 @ 09:13:06 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216375789
Pepi wil de CL winnen.

Leuk, maar win eerst maar gewoon van PEC
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216376602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pepi wil de CL winnen.

Leuk, maar win eerst maar gewoon van PEC
Heeft er weer iemand een teken van ambitie getoond? Godver, klootzakken!
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 januari 2025 @ 11:26:18 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_216377001
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:35:18 #35
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216379941
De wedstrijd leeft.
pi_216380155
quote:
Wel denkt de 22-jarige Amerikaan dat PSV daardoor is gegroeid. 'Het heeft ons sterker gemaakt. We weten nu dat we het kunnen opnemen tegen de beste teams ter wereld. Dat geeft ons veel vertrouwen. Het leeft in de groep om nu verder te komen. Ons doel is om de Champions League te winnen.'

'Dat zal misschien wel gek klinken en mensen zullen denken: PSV is toch geen Europese topclub', licht Pepi toe. 'Maar PSV is wel een heel grote club en wij hebben heel goede spelers. Ik vind dat wij de lat hoog moeten leggen voor onszelf. Je doet ergens aan mee om te winnen, aan het eind zien we wel of het is gelukt. Dortmund haalde de finale toch ook?'
_O-, Dortmund de qua omzet 12de grootste club ter wereld.
pi_216381934
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Eens! De ouderwetse top 3 met Feyenoord erbij zou ook wel weer tof zijn. En daaronder heb je dan wat sterke subtoppers als AZ en Utrecht. Afgelopen jaar was wel leuk (zeker na al die jaren betonvoetbal ervoor), maar om heel eerlijk te zijn vind ik een spannende titelstrijd veel leuker.
Dat zou het leukst zijn maar heb dat nog nooit meegemaakt, 9 van de 10 keer gaat het tussen PSV en Ajax en als PSV niet meedoet in de titelrace gaat het tussen ajax en feyenoord / az.

Wel een voordeel dat ajax nog op bezoek komt in Eindhoven, kan me niet herinneren wanneer ze hier legaal hebben gewonnen
pi_216381942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zijn beide selecties wat te braaf voor denk ik, in Amsterdam was dat ook niet het geval.
Dat krijg je ervan wanneer ze de emotie uit de sport proberen te verbannen, dan krijg je mietjes voetbal.
Opstootjes(wat bij het voetbal hoort) worden dan zeldzaam
pi_216381948
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
_O-, Dortmund de qua omzet 12de grootste club ter wereld.
Hoeveel Trebles heeft Dortmund gewonnen?
pi_216382184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
net zoveel als vele andere grote clubs gezien dat niet vaak voorkomt. Beetje rare tegenreactie ook. Pepi vergeet ook dat de poulefase ook niet heel overtuigend werd overleefd en het dit jaar ook niet echt denderend gaat in europa. Een doel moet o.a. realistisch zijn. Maar dat snapt pepi wellicht niet.
pi_216382668
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat is helemaal het punt niet, Pepi zegt kijk naar Dortmund als voorbeeld dat iedereen de CL-finale zou kunnen halen, maar Dortmund is juist 1 van de grootste clubs ter wereld en dus helemaal geen bewijs dat je als kleine club de CL-finale zou kunnen halen.
pi_216383010
Saibari ziek. Goed moment weer...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:17:36 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216383174
Ledezma in een do or die wedstrijd in de CL, wat een mooie tijden beleven we toch.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_216383390
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
net zoveel als vele andere grote clubs gezien dat niet vaak voorkomt. Beetje rare tegenreactie ook. Pepi vergeet ook dat de poulefase ook niet heel overtuigend werd overleefd en het dit jaar ook niet echt denderend gaat in europa. Een doel moet o.a. realistisch zijn. Maar dat snapt pepi wellicht niet.
Amerikanen zijn volslagen achterlijk, dus dat Peppi dit niet snapt lijkt me volledig in lijn der verwachting.
  Redactie Sport dinsdag 21 januari 2025 @ 20:35:16 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216383391
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
Saibari ziek. Goed moment weer...
Ja nu heb je meteen nul opties over. Pepi en Driouech, tsja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216383406
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is helemaal het punt niet, Pepi zegt kijk naar Dortmund als voorbeeld dat iedereen de CL-finale zou kunnen halen, maar Dortmund is juist 1 van de grootste clubs ter wereld en dus helemaal geen bewijs dat je als kleine club de CL-finale zou kunnen halen.
Ajacieden krijgen weer praatjes na 2 jaar
pi_216383410
1-2 PSV

Luuk en Til de doelpuntenmakers
pi_216383461
2-2 en rood (boscagli of til).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:50:57 #49
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_216383621
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja nu heb je meteen nul opties over. Pepi en Driouech, tsja.
Driouech zal sowieso maar een korte tijd kunnen spelen, dus je enige echte wissels met (enige) ervaring zijn Karsdorp en Pepi en dan heb je nog :') Obispo :') en Babadi die ook net terug is van blessure.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_216383903
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[..]
Ajacieden krijgen weer praatjes na 2 jaar
als dit volgens jou al praatjes zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: