Zeker in zijn eerste jaar vond ik Max echt heel erg goed. In die eerste maanden dat ie ook werd geselecteerd voor het Duitse elftal. Dat was in mijn ogen voor PSV echt een topverdediger. Daarna kakte het allemaal wel in en werd ie verhuurd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Angelino akkoord, maar Max en RodriguezMet name Max was toch wel heel matig hoor.
Maar los daarvan: in verhouding is het natuurlijk veel te weinig geweest de afgelopen 10 jaar. Als je kijkt wat we in de voorste linie(s) hadden lopen dan staat dat in schril contrast met de verdediging. En dan last minute zo'n Nagalo halen op goed geluk..
Is niet erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
edit: oh, dat staat ook al in het CL-topic, zie ik
Oefenpotje om ff gakpo toe te klappen en weer naar huis.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
90 minuten Gakpo toezingen. Nu al zin in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oefenpotje om ff gakpo toe te klappen en weer naar huis.
Morgen ook weer afwezig.., in de zomer lekker verkopen die rapper. Heb je geen reet aan.quote:Het zal zeker anders worden dan toen. Dit Club Brugge is beter. Destijds was Noa Lang er bijvoorbeeld nog bij. Hij verdedigde niet voldoende mee en dat konden we uitbuiten", keek Guardiola terug.
En dan Bayern loten en helemaal de boot ingaan. Krijgen we weer 2 jaar lang te horen vanuit Rotterdam omdat zij wel een keer wisten te winnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Leuk, kunnen we met 0-4 de boot in tegen Liverpool C
Ben er langzaam aan ook wel beetje klaar mee. Veel gedribbel maar zelden fatsoenlijke voorzet of schot. Soort Hadj-Moessa maar dan met babbels.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen ook weer afwezig.., in de zomer lekker verkopen die rapper. Heb je geen reet aan.
Ze hadden Noa richting Amerika moeten sturen ipv Chuckyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
En dan Bayern loten en helemaal de boot ingaan. Krijgen we weer 2 jaar lang te horen vanuit Rotterdam omdat zij wel een keer wisten te winnen.
[..]
Ben er langzaam aan ook wel beetje klaar mee. Veel gedribbel maar zelden fatsoenlijke voorzet of schot. Soort Hadj-Moessa maar dan met babbels.
Sow koekoek.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morgen ook weer afwezig.., in de zomer lekker verkopen die rapper. Heb je geen reet aan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Als je “als” en “zijnde” in dezelfde zin gebruikt, geldt hetzelfdequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je van het b elftal van liverpool niet kan winnen moet je kapoet schamen als psv zijnde
Het was geen formeel bod. Eerst eens kijken of er te onderhandelen valt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar dat PSV een bod van 25 miljoen op Lang afwijst.
Had je altijd moeten doen natuurlijk.
Je hoeft echt niet meteen het eerste de beste (mondelinge) bod te accepteren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar dat PSV een bod van 25 miljoen op Lang afwijst.
Had je altijd moeten doen natuurlijk.
De volgende keer als ze 10 miljoen voor Dams willen betalen lachen we ze uit en hangen op!quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Lang wellicht weg, Lozano weg, geen linksback, geen rechtsback.
Ja, dit gaat een top 2de seizoenshelft worden. Straks weer lekker Pepi op linksbuiten genot en Ledezma als back.
Eens hoor. Veel te blessuregevoelig en ook altijd veel gedoe rondom zijn persoontje. Neymar Light.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:25 schreef Buitendam het volgende:
Maar alles wat neigt naar 30 miljoen is wat mij betreft dikke strik eromheen.
hoeveel zou die kosten? 8-10 miljoen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eens hoor. Veel te blessuregevoelig en ook altijd veel gedoe rondom zijn persoontje. Neymar Light.
Maar ben het wel met @:GotenSSJ eens, dan moeten we wel wat gaan halen. Zou me niet verbazen als ze Ruben van Bommel als vervanger zien. Bordopschootzoonvanclubjongengenot.
1-1 zou mooi zijn. Punt is genoeg. En tegen een tegenstander die nog niets heeft laten liggen al lastig genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef tong80 het volgende:
4-1 gepouled. Moet kunnen tegen het tweede.
Dan wordt het de zieke tegen de blinde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
1-1 zou mooi zijn. Punt is genoeg. En tegen een tegenstander die nog niets heeft laten liggen al lastig genoeg.
Zeker nu een groot deel van de selectie ziek, zwak of misselijk is.
Dat Dams weg gaat heeft helemaal niets te maken met mijn post, want zelfs met Dams in de selectie had je geen (waardige) linksback.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De volgende keer als ze 10 miljoen voor Dams willen betalen lachen we ze uit en hangen op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |