Gezellig, ze zegt geen woord tegen hem, alleen het hoognodigequote:Op zondag 19 januari 2025 17:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ze begint alvast met voorbereiden voor straks. Ze gaat met Wicky koken
Ik denk omdat ze in de middag niet hebben kunnen eten vanwege dat spelquote:
Nieuwe bewoner!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Niels wil weten van wie die slob in de ijskast is. Blijkt er al 3 dagen te staan.
Weggooien zegt Lennie, anders loopt het naar buiten.
te laat, ze heeft haar ware aard laten zienquote:Op zondag 19 januari 2025 17:26 schreef marky het volgende:
oh kijk het staat weer eens in de keuken. Ze moet weer even aan haarvPR werken.
Kunnen we daar geen petitie voor opstarten?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop de rest van de week, wel zo rustig
Net op tijdquote:Op zondag 19 januari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu en Lennie in het roddelboudoir op stream 1
Eensquote:Op zondag 19 januari 2025 17:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ze maakt een gespannen sfeer in de groep.
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
left.....left....left.raaaaaight.....left......left......left.raaaaaight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Iets met kipquote:Op zondag 19 januari 2025 17:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom is ze uberhaupt boos, omdat die 2 hebben 'gelogen'? HET IS EEN SPELLETJE?
Ben blij dat ze dat niet hebben dat sporten zit ik echt niet op te wachten.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:35 schreef chufi het volgende:
Wordt tijd dat ze standaard een sportschooltje krijgen zodat er iig af en toe wat lichamelijke activiteiten kunnen worden getoond.. In alle andere BBs die ik ken hebben ze dat als basisdecor
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 17:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht het ook te horen, wat is/betekent dat?
Maar ze wil het niet zeggen maar ik gok zo maar N en Kquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:35 schreef Ireth het volgende:
Op X doen ze er ook een plasje over
Man man man man man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles beter dan dat bankhangen de hele dag ...quote:Op zondag 19 januari 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat ze dat niet hebben dat sporten zit ik echt niet op te wachten.
N kan ook , ik dacht Mquote:Op zondag 19 januari 2025 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze wil het niet zeggen maar ik gok zo maar N en K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |