Wilde het net posten.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bakstenen op het Friese volkslied.
ik gebruik geen medicijnenquote:Op zondag 19 januari 2025 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En in jouw geval de juiste cocktail aan medicijnen.
Ik zap wel eens langs regionale zenders. Alle programma's in het Fries. Diep triest.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hierom kunnen we beter Friesland aan de zee geven.
SCH al gepot ?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Frits Barend ook aanwezig.
Hup Heerenveen.
Ik lach gister plat om de passage over Frits in het boekje van Huug. Even ter info. @Calandquote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Frits Barend ook aanwezig.
Hup Heerenveen.
Goh, waarom zou dat zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap wel eens langs regionale zenders. Alle programma's in het Fries. Diep triest.
Vertel. Is bij niet één andere omroep kwa dialect.quote:
Omdat er mensen kijken die graag Friese programma's willen kijken, die elders niet worden uitgezonden.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Is bij niet één andere omroep kwa dialect.
Stukje autismequote:Op zondag 19 januari 2025 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User GGMM heeft weer praatjes voor tien. Toen Ajax vorig jaar stijf onderaan stond was hij opeens niet meer zo actief hier.
Schriftje hangt in de FOK kantine. @:GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |