SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
@totebel bedacht de, inmiddels fameuze naam Gecremeerde Kroket
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar.......
Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.
Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.
On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.
Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.
Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Waarom in het Engels?quote:Op zondag 19 januari 2025 23:02 schreef sly-nl het volgende:
1 compliment van Rach, per dm, dat z'n haar toch echt beter zit nu, en die labiele knecht stuurt háár weer een brief via z'n insta![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Huh, wattes? Nu snap ik er geen eeeh satekroketje meer vanquote:Op zondag 19 januari 2025 23:02 schreef sly-nl het volgende:
1 compliment van Rach, per dm, dat z'n haar toch echt beter zit nu, en die labiele knecht stuurt háár weer een brief via z'n insta![]()
[ afbeelding ]![]()
Waarom zijn dit allebei zulke ontzettend aandachtsgeile mensen? Vecht dit lekker privé uit, hou het bij een statement en KLAAR.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
¤¤quote:Op maandag 20 januari 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom zijn dit allebei zulke ontzettend aandachtsgeile mensen? Vecht dit lekker privé uit, hou het bij een statement en KLAAR.![]()
Dan wordt een van de langer lopende gates wel erg saai he?quote:Op maandag 20 januari 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom zijn dit allebei zulke ontzettend aandachtsgeile mensen? Vecht dit lekker privé uit, hou het bij een statement en KLAAR.![]()
André Hazes en Monique parkeren nieuwe kinderwens; het gaat niet vanzelfquote:André Hazes en Monique Westenberg parkeren voorlopig hun nieuwe kinderwens. Dat zegt de zanger in de podcast van presentator Fernando Halman. ,,Wij mannen hebben geen benul hoe zwaar dat is voor vrouwen.”
André en Monique zijn ouders van zoontje Dré (8). Denken aan een tweede kind doen ze wel, maar de gezinsuitbreiding hebben ze voorlopig geparkeerd, zegt de zanger.
,,Monique is nu 47, het gaat niet vanzelf. Als ze zwanger zou willen worden, gaat dat via een heel traject. Met ivf. Wij mannen hebben geen benul hoe zwaar dat is voor vrouwen, met hormonen en inspuiten. Dat is heel moeilijk. vooral als het dan even niet lekker loopt, is dat voor een vrouw heel zwaar. Wij hebben het dus even geparkeerd.”
‘Zij is alles’
De 30-jarige zanger uit Wilnis gaat in de podcast ook verder in op de band die hij heeft met Monique. ,,Zij is alles gewoon, snap je? En ook in de tijd dat wij geen relatie hadden, was zij nog steeds alles. Dan zat ik nog steeds daar aan de tafel mijn verhaal te doen en naar haar te luisteren. En kon ik nog steeds alles met haar bespreken.”
André voorspelt dat hij en Monique samen 100 worden. Mocht er toch een einde komen aan de relatie, dan weet André zeker dat Monique zijn allerbeste vriendin blijft. ,,Zij zegt altijd tegen mij: ‘I'm your rock, you’re my star’. Zij is altijd mijn rots. Wat er ook is gebeurt in mijn leven. Ik wist dat ik haar altijd achter mij had staan. Dat gaf me gewoon heel veel veiligheid.”
Slechte band met Rachel
Het is niet voor het eerst dat André een openhartig interview geeft. Afgelopen weekend vertelde hij voor de camera's van Shownieuws onder andere over de slechte band met zijn moeder Rachel. De artiest noemt haar niet langer ‘zijn moeder’. De middag voor kerstavond kreeg hij een e-mail namens haar dat hij gedagvaard gaat worden, omdat hij optreedt zonder junior achter zijn naam. Rachel beheert de rechten van de overleden volkszanger en vader van André en wil niet dat haar zoon onder dezelfde naam optreedt.
,,Ik denk dat Rachel een van de allerleukste personen op aarde is. Iemand met wie je ontzettend kan lachen. Totdat het even tegenzit. Totdat je een discussie met elkaar krijgt”, vertelde hij. ,,Dat uit zich in koud zijn. Ik ben in feite een wees. Ook bij de geboorte van mijn zoon. Monique belde haar hele familie op. En ik dacht: ik kan niemand bellen. Ja, Roxeanne (zijn zus, red.) nu, maar in die tijd ook niet.”![]()
Op je 44e is de kans op een kind met down al 1 op 30, en dat neemt met elk jaar toe. Zij is nu 47? Lekker hoor. Zou die wens beter in de ijskast parkeren.![]()
Die eerste is toch al niet natuurlijk verwekt dacht ik?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zouden ze dat niet kunnen voorkomen met kunstmatige bevruchting?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:49 schreef roos94 het volgende:
Op je 44e is de kans op een kind met down al 1 op 30, en dat neemt met elk jaar toe. Zij is nu 47? Lekker hoor. Zou die wens beter in de ijskast parkeren.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
In het artikel staat IVF.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet kunnen voorkomen met kunstmatige bevruchting?![]()
Klikoquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:49 schreef roos94 het volgende:
Op je 44e is de kans op een kind met down al 1 op 30, en dat neemt met elk jaar toe. Zij is nu 47? Lekker hoor. Zou die wens beter in de ijskast parkeren.![]()
Kliko Hazes. Mooie naam.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Waar je ook zin in hebt, tegen je 50ste. Dan ben je toch blij dat er weer enigszins rust is terug gekeerd?![]()
Ze hebben een koter van 8, de puberteit moet nog beginnen, niets rustquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waar je ook zin in hebt, tegen je 50ste. Dan ben je toch blij dat er weer enigszins rust is terug gekeerd?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
In Spanje en Italië krijgen bejaarden zelfs nog kinderen via ivf.
Maar dan er niet bij stilstaan dat het kind sneller zijn ouder(s) verliest.![]()
Google eens op Robert de Niro, Al Pacino en Rob de Nijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:19 schreef quirina het volgende:
In Spanje en Italië krijgen bejaarden zelfs nog kinderen via ivf.
Maar dan er niet bij stilstaan dat het kind sneller zijn ouder(s) verliest.
Ach ja je hebt mensen van 47 die er uit zien als 47+quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:49 schreef roos94 het volgende:
Op je 44e is de kans op een kind met down al 1 op 30, en dat neemt met elk jaar toe. Zij is nu 47? Lekker hoor. Zou die wens beter in de ijskast parkeren.
Maar ook mensen die er jonger uit zien en zich goed onderhouden.
Oke ik zou ook niet te lang meer wachten. Maar heel gek vind ik het niet bij haar.💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Wtf heeft looks te maken met de kwaliteit van je eierstokken en baarmoeder...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ach ja je hebt mensen van 47 die er uit zien als 47+
Maar ook mensen die er jonger uit zien en zich goed onderhouden.
Oke ik zou ook niet te lang meer wachten. Maar heel gek vind ik het niet bij haar.![]()
zo hallo doe rustig.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 07:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wtf heeft looks te maken met de kwaliteit van je eierstokken en baarmoeder...
En zich goed onderhouden..... lezen.
Er zijn genoeg vrouwen die op 47 jaar een goed kindje hebben gekregen. Tevens gaan ze dan ook wel ivf doen. Dan sta je continue onder controle ook.💙Axel 💜Jane 💚Wicky![]()
Ik zie het bij een kennis van mij, allebei haar ouders op leeftijd toen zij werd geboren. Moeder dik in de 40, vader al tegen 60. Eind 30 is ze allebei haar ouders al kwijt.
Snap er niks van dat je een zwangerschapswens met 47 ‘op pauze’ zet. Tegen de 50 besef je toch gewoon dat het klaar is met kinderen krijgen?![]()
Ratelbandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 05:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op Robert de Niro, Al Pacino en Rob de Nijs.![]()
![]()
Maar die wilde toch z'n leeftijd verjongen in z'n paspoort ?quote:
Ja daar was iets mee. Weet niet meer wat precies.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar die wilde toch z'n leeftijd verjongen in z'n paspoort ?![]()
Rechtszaak zelfs. Hij wilde 28 zijn ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ja daar was iets mee. Weet niet meer wat precies.
Ik zou er serieus niet aan moeten denken om er nu alsnog 1 te krijgen. Nog los van het feit dat ik uberhaupt niks met kinderen heb, zou je nu achter een klein kind aan moeten rennen..the horrorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zie het bij een kennis van mij, allebei haar ouders op leeftijd toen zij werd geboren. Moeder dik in de 40, vader al tegen 60. Eind 30 is ze allebei haar ouders al kwijt.
Snap er niks van dat je een zwangerschapswens met 47 ‘op pauze’ zet. Tegen de 50 besef je toch gewoon dat het klaar is met kinderen krijgen?![]()
Lekker als je in de overgang bent achter kinderen aanrennen..brrrrr.
En de natuur regelt niet voor niets dat je als vrouw op een gegeven moment niet meer vruchtbaar bent.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik zou er serieus niet aan moeten denken om er nu alsnog 1 te krijgen. Nog los van het feit dat ik uberhaupt niks met kinderen heb, zou je nu achter een klein kind aan moeten rennen..the horrorGelukkig heeft het kind dan nog een jonge papaquote:Op zondag 26 januari 2025 13:36 schreef quirina het volgende:
En de natuur regelt niet voor niets dat je als vrouw op een gegeven moment niet meer vruchtbaar bent.![]()
![]()
Als dat het referentiekader is dan hadden ze hun eerste kind al niet moeten hebben, of je wel of niet vruchtbaar bent is niet meer doorslaggevend in de vraag of je wel of geen kind mag krijgen.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:36 schreef quirina het volgende:
En de natuur regelt niet voor niets dat je als vrouw op een gegeven moment niet meer vruchtbaar bent.
Aan de andere kant: als je als 40-plusser een kind krijgt gaat men er al snel vanuit dat het wel IVF zal zijn geweest, ze hebben zelfs de brutaliteit het te vragen of domweg te stellen.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)met-nummer-van-andre
Ja ja even mee zingen.
En daarna was ze met Joling en Hans de goochelaar op een uitvaart.
https://www.mediacourant.(...)-vast-aan-hans-klok/![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 21:37 schreef quirina het volgende:
Ja ja even mee zingen.
https://www.mediacourant.(...)-vast-aan-hans-klok/![]()
Elke maandagquote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef DelanoMilano het volgende:
Die Monique is echt geil als cleopatra boahh snap dat Andre daar soms op klimt![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 21:37 schreef quirina het volgende:
Ja ja even mee zingen.
https://www.mediacourant.(...)-vast-aan-hans-klok/
Dolle boel met iedereen in het restaurant denk ik?
Zouden de kroketjes lekker geweest zijn?![]()
Grappig, nou heeft Patty natuurlijk best wel eea laten doen, maar ze is 15 jaar (!!!!) ouder dan Rachel en ziet er beter uit.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zouden de kroketjes lekker geweest zijn?
Aan de andere kant is Monique Westenberg nog geen 8 jaar jonger dan Rachel en het zou me verbazen als zij er over 8 jaar net zo beroerd uitziet.
Ze is nu dus net zo oud als Rachel was toen ze oma werd, ik gok zomaar dat Rachel er toen ook een stuk beroerder uitzag dan Monique nu.![]()
Patty Brard; een wonder dat ik er nog benquote:Op maandag 27 januari 2025 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, nou heeft Patty natuurlijk best wel eea laten doen, maar ze is 15 jaar (!!!!) ouder dan Rachel en ziet er beter uit.
Aan de andere kant is Monique Westenberg nog geen 8 jaar jonger dan Rachel en het zou me verbazen als zij er over 8 jaar net zo beroerd uitziet.
Ze is nu dus net zo oud als Rachel was toen ze oma werd, ik gok zomaar dat Rachel er toen ook een stuk beroerder uitzag dan Monique nu.
Gestopt met roken en drinken en veel eten.![]()
Achter DAT kind wil ik ook niet aanhollen 😉😅quote:Op zondag 26 januari 2025 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heeft het kind dan nog een jonge papa![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Achter DAT kind wil ik ook niet aanhollen 😉😅![]()
![]()
Nou nou wat een nieuws.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zouden de kroketjes lekker geweest zijn?
André Hazes over steun van Monique: 'Al was ik met een andere vrouw'
https://www.nu.nl/314274/(...)en-andere-vrouw.html
Godver wat is Monique geil zeg. Maar wat een aanfluiting van een show; wordt je naar buiten gereden in een stoel en ga je een liedje zingen voor je ‘verbaasde’ vent![]()
Wat erg dit. Genant.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef DelanoMilano het volgende:
André Hazes over steun van Monique: 'Al was ik met een andere vrouw'
https://www.nu.nl/314274/(...)en-andere-vrouw.html
Godver wat is Monique geil zeg. Maar wat een aanfluiting van een show; wordt je naar buiten gereden in een stoel en ga je een liedje zingen voor je ‘verbaasde’ vent
Nog erger! BRIDGET MAASLAND moest dit item in RTL BOULEVARD presenteren. Iemand daar heeft echt een HEKEL aan haar!quote:
https://www.mediacourant.(...)em-op-tv-bloedhekel/![]()
Ik las de column van Angela net nog. Absurd. En wie is dat dikke Belgje op de bank ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Nog erger! BRIDGET MAASLAND moest dit item in RTL BOULEVARD presenteren. Iemand daar heeft echt een HEKEL aan haar!
https://www.mediacourant.(...)em-op-tv-bloedhekel/
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:46 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Nog erger! BRIDGET MAASLAND moest dit item in RTL BOULEVARD presenteren. Iemand daar heeft echt een HEKEL aan haar!
https://www.mediacourant.(...)em-op-tv-bloedhekel/![]()
![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Precies. Heel ongemakkelijk. En ik herkende Monique bijna niet,quote:?!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Dit heet toch cringe of zoiets ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Heel ongemakkelijk. En ik herkende Monique bijna niet,?!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: