SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Sinds Geert heeft gezegd dat de zon weer gaat schijnen in Nederland is het opvallend vaak niet-zonnig.quote:
Nog een scanner hebben anno 2025...quote:Op zondag 19 januari 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer even buiten lopen. Heb alweer anderhalf uur verstookt aan dat klote biljetgazet en ik ben er helemaal klaar mee eigenlijk. Mensen die niet weten hoe een scanner werkt en dus maar scheve donkere foto's insturen. Mensen die lappen tekst met veel te veel plaatjes insturen wat met geen mogelijkheid in de normale layout van een tijdschrift te persen is. Vraag je om kopij over een gerelateerd onderwerp, krijg je alleen infomercials van handelaren terug. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in.
Wel het toppunt van luxequote:Op zondag 19 januari 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt benieuwd welke van mijn buren zo'n automatische gordijnopener heeft
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Niet dat ik niet zelf zo'n setje zou kopen als ze niet zo belachelijk duur waren
Neem ontslag. Kan jou het schelen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer even buiten lopen. Heb alweer anderhalf uur verstookt aan dat klote biljetgazet en ik ben er helemaal klaar mee eigenlijk. Mensen die niet weten hoe een scanner werkt en dus maar scheve donkere foto's insturen. Mensen die lappen tekst met veel te veel plaatjes insturen wat met geen mogelijkheid in de normale layout van een tijdschrift te persen is. Vraag je om kopij over een gerelateerd onderwerp, krijg je alleen infomercials van handelaren terug. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in.
De recentelijk overleden David Lynch vond mensen met een automatische gordijnopener zwaar autistisch en vreemd.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar al die dingen zijn ook op youtube te vinden en vaak in een minder irritant format. Dus ik snap niet zo waarom mensen allemaal hun heil gingen zoeken op tiktok voor dat soort dingen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het eerst haske kut, want ik zat in zo'n kankeralgoritme en dat vond m'n hypochondrie niet zo leuk, dus heb ik de app weer verwijderd.
Maar als je dat eenmaal doorhebt, kan het best informatief zijn. BookTok is ook leuk. Filmrecensies, leuke weetjes, medische tips, zulke dingen. Veel geschiedenis-accounts ook. Reistips. Gewoon domme melige dingen. Ik heb weleens hardop zitten knorren bij filmpjes.
En ik snap ook wel dat zo'n app je online community kan zijn net zoals Fok, dat je daar je sociale interactie uit haalt en zo mensen leert kennen met dezelfde hobby's en interesses, hoe vaag die ook zijn. Meer contacten en je leert meer over je hobby. Mensen die ziek zijn en zo in contact komen met lotgenoten.
Dus ja, dat zijn ze kwijt. Niet alleen de influencers die shit verkopen: de meeste gebruikers zijn gewoon net Fokkers.
Aanraderquote:Op zondag 19 januari 2025 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n digitale thermostaat zou ik wel leuk vinden
Zit ik ook wel over na te denken nuquote:Op zondag 19 januari 2025 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n digitale thermostaat zou ik wel leuk vinden
stop er dan meequote:Op zondag 19 januari 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zo raar is dat niet hoor, sterker nog extreem handig als je em nodig hebtquote:Op zondag 19 januari 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een scanner hebben anno 2025...
misschien doe ik dat op mijn raambekleding in de woonkamer wel als ik dat ga vervangenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Een slechte gewoonte goed proberen te praten voor jezelf is een veel voorkomende eigenschap bij een verslaving.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar al die dingen zijn ook op youtube te vinden en vaak in een minder irritant format. Dus ik snap niet zo waarom mensen allemaal hun heil gingen zoeken op tiktok voor dat soort dingen.
Bij veel mensen slaat het wel aan. Ik zit dan weer amper op YouTube. Dat vind ik echt schijtirritant.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar al die dingen zijn ook op youtube te vinden en vaak in een minder irritant format. Dus ik snap niet zo waarom mensen allemaal hun heil gingen zoeken op tiktok voor dat soort dingen.
Snap het net zo goed als Mulholland Drive.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De recentelijk overleden David Lynch vond mensen met een automatische gordijnopener zwaar autistisch en vreemd.
Wie snapt deze?
Nog verslavender.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik merk dat ik bij mn gameplay filmpjes liever de stream op twitch bekijk dan de zwaar geeditte versie op youtube..quote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij veel mensen slaat het wel aan. Ik zit dan weer amper op YouTube. Dat vind ik echt schijtirritant.
Ja preciesquote:Op zondag 19 januari 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit ik ook wel over na te denken nu
Zat laatst op werk toen ik zag dat het 16,5 graad was binnen, en ik zou niet thuis komen tot een uurtje voor ik ga slapen. Dan ga je toch wel een behoorlijk koude nacht in
* TheStigsDutchCousin kijkt naar zijn motorquote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slechte gewoonte goed proberen te praten voor jezelf is een veel voorkomende eigenschap bij een verslaving.
Haha, ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een slechte gewoonte goed proberen te praten voor jezelf is een veel voorkomende eigenschap bij een verslaving.
We listen and we don't judge.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ja.
Geheel ongerelateerd ga ik zo weer naar de bios en dat is helemaal oke.
Ik kijk ook bijna altijd de vods in plaats van de Youtube versiequote:Op zondag 19 januari 2025 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk dat ik bij mn gameplay filmpjes liever de stream op twitch bekijk dan de zwaar geeditte versie op youtube..
en de shorts kunnen mij opzich gestolen worden
Maar vind je jezelf ook echt dommer geworden na je TikTok verslaving?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij veel mensen slaat het wel aan. Ik zit dan weer amper op YouTube. Dat vind ik echt schijtirritant.
In een bios zou ik toch ook kijken.quote:
Denk niet dat er iemand is die dat als een slechte gewoonte zietquote:Op zondag 19 januari 2025 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ja.
Geheel ongerelateerd ga ik zo weer naar de bios en dat is helemaal oke.
Als je het slim inregelt, hoef je het geeneens in de gaten te houden. Slimme thermostaatknoppen, eenmalig inregelen per kamer icm geofencing en de thermostaat doet de rest.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit ik ook wel over na te denken nu
Zat laatst op werk toen ik zag dat het 16,5 graad was binnen, en ik zou niet thuis komen tot een uurtje voor ik ga slapen. Dan ga je toch wel een behoorlijk koude nacht in
Het is geen verslaving. Ik heb een Instagram-verslavingquote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf ook echt dommer geworden na je TikTok verslaving?
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand is die dat als een slechte gewoonte ziet
Ik werd wel een beetje vreemd aangekeken toen ik vorig jaar tegen iemand zei dat ik alleen naar de bios was gegaan tijdens de finale van het ESF, maar ach
Dat is nou iets wat ik niet snap. Als je een domme thermostaat hebt, werkt dat toch helemaal niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het slim inregelt, hoef je het geeneens in de gaten te houden. Slimme thermostaatknoppen, eenmalig inregelen per kamer icm geofencing en de thermostaat doet de rest.
Miljonairs zul je zelden zien in de bioscoop, die doen andere dingen met hun spaarzame tijd op deze planeet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand is die dat als een slechte gewoonte ziet
Ik werd wel een beetje vreemd aangekeken toen ik vorig jaar tegen iemand zei dat ik alleen naar de bios was gegaan tijdens de finale van het ESF, maar ach
Die hebben hun eigen bioscoop.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljonairs zul je zelden zien in de bioscoop, die doen andere dingen met hun spaarzame tijd op deze planeet.
ik heb geen eens een thermostaatquote:Op zondag 19 januari 2025 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het slim inregelt, hoef je het geeneens in de gaten te houden. Slimme thermostaatknoppen, eenmalig inregelen per kamer icm geofencing en de thermostaat doet de rest.
Zijn we blij meequote:Op zondag 19 januari 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Breng online nog de meeste tijd door in deze KSC.
Slimme thermostaat én bijbehorende thermostaatknoppen. Die knoppen zijn niet heel slim, anders dan dat ze per kamer de temperatuur meten en de thermostaat ze kan aansturen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou iets wat ik niet snap. Als je een domme thermostaat hebt, werkt dat toch helemaal niet?
quote:
Was vergeten hoe kort van tevoren ik die knoop had doorgehaktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel serieus aan het overwegen om gewoon naar de bios te gaan straks. Stond al in de planning voor dinsdag, maar nu komt het een stuk beter uit.
Ja deze hoor ik dus echt vaak terug en die merk ik ook serieus aan mensen, dit gaat de grootste evolutie in ons brein ooit worden en over een poosje worden we links en rechts ingehaald door de chimpansee, dolfijn en de vampierinktvis.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen verslaving. Ik heb een Instagram-verslavingTikTok kijk ik niet elke dag.
Maar ik heb wel een aandachtsspanne van 22 seconden.
Ik keek gewoon niet, ging door mijn backlog games heen, kwam Dark Souls tegen en ging die maar spelenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Was vergeten hoe kort van tevoren ik die knoop had doorgehakt
Slimme radiatorknoppen zijn een beetje overdreven als je in een appartement van 55m2 woont.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slimme thermostaat én bijbehorende thermostaatknoppen. Die knoppen zijn niet heel slim, anders dan dat ze per kamer de temperatuur meten en de thermostaat ze kan aansturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |