SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Farchick?quote:
Maar heeft vlinder ook zin in jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel super veel zin in Vlinder verder
Karzai ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel super veel zin in Vlinder verder
hopelijk welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heeft vlinder ook zin in jou?
Als zijn rups goed genoeg is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heeft vlinder ook zin in jou?
Farpig!quote:
Amaquote:
pardonquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:54 schreef Karzai het volgende:
je begint een beetje op een psycho te lijken etto
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Etto en Vlinder
[ afbeelding ]
manmanmanman...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
App maar als je op Centraal bent
Nakkie d'r bij?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Poeh ik kak een beetje in. Denk dat ik vannacht erg goed slaap.
Oehquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had ossehaas.
Ik kan ze nog goed bakken.
Ik laat dat bijna altijd wel doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
We bezorgen binnenkort je pakket van G3 Worldwide Hong Kong Limited![]()
die zal wel weer afgeleverd gaan worden op een ophaalpunt
doe ik graag, ik kan wel een beetje koken nu willem2 - feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker gap. Jij lijkt heerlijk te koken.
Volgende keer als stoofpotje behandelen, minimaal zes uur op laten staan, come la nonna Italiana.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:21 schreef Karzai het volgende:
Even laten pruttelen ga waarschijnlijk om 22 uur eten
[ afbeelding ]
als ik naar mn huis laat sturen heb ik dat liever niet.. ophaalpunten hebben irritante tijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat dat bijna altijd wel doen.
Veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe ik graag, ik kan wel een beetje koken nu willem2 - feyenoord kijken
Ik snap de lastigheidquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar mn huis laat sturen heb ik dat liever niet.. ophaalpunten hebben irritante tijden
maarja aliexpress naar werk laten sturen is ook weer zoiets
De waterpoloclub uit Eindhoven heet, jawel, PSVquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Nattekat dit leuk vindt
nu een 3 jaar lange streak vriesdagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vegan Streaker?quote:
met een beetje stroop erop?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Straks lekker als een pannenkoek mij oprollen in de deken. 🥰
blaas je goed de buren mee weg met deze bassenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze zet ik even hard
Bekijk deze YouTube-video
mwha, ik ben aan het relaxen, vind het wel prima zo..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:41 schreef Karzai het volgende:
hebben we er nog een beetje zin in vanavond het is weekend?
vlinder opgepeuzeld?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP!!!!!!!!!!!!!
We hebben februari ook nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week tien graden. Jammer. Ik zal de winter missen.
Omg genieten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
geezz..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
soort Rolmops?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Even een Ama rollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef Karzai het volgende:
altijd weer die autodrop!
ik sluit af tot later maar weer, slaap lekker straks en een fijn weekend
een heuveltje op?quote:
Nou nouquote:
Dat zou gemeen zijnquote:
En dan koop je niet een paar pakken extra voor jezelfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest Knoppers kopen voor m'n moeder want ze waren hier in de aanbieding.
Maar ik wil ze zo graag opeten
Slecht voor m'n vetjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan koop je niet een paar pakken extra voor jezelf
Maar wel lekkerquote:
Allemaal opgericht door de lampjesmaker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De waterpoloclub uit Eindhoven heet, jawel, PSV
Alleen heb je er een maandje of 10 bij verzonnenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een grafsteen gemaakt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heb je er een maandje of 10 bij verzonnen
Ja voortaan even dubbelchecken voordat je je grapje maaktquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan koop je niet een paar pakken extra voor jezelf
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voortaan even dubbelchecken voordat je je grapje maakt
Living legend.quote:
Het is geen cuckbrommerquote:Op zondag 19 januari 2025 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker met nat haar op de cuckbrommer gezeten?
ja wordt nu steeds beterquote:
Adobe Fill & Signquote:Op zondag 19 januari 2025 03:24 schreef bitterbal het volgende:
ik probeer een document te ondertekenen op de iphone maar lukt maar niet
Jij in de keuken?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
WAKKER WORDEN ZONNESTRAALTJES!!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
TIJD OM TE SHINEN!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dat is 3 jaar. 762 dagen is net 2 jaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een grafsteen gemaakt
Hallon dimmiesquote:Op zondag 19 januari 2025 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik las broek uit.quote:
paar lijntjes en redbulletjes zeker?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oeh.quote:
Kan wel, maar dan is het meteen zo donker.quote:
Gelukkig komt Trump ze morgen reddenquote:Op zondag 19 januari 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gisteren op het nieuws zag ik Amerikaanse TikTokkers janken omdat die app daar op zwart gaat
Nou poe poequote:Op zondag 19 januari 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig komt Trump ze morgen redden
Amaquote:
Denk dat we daar niet echt door gestraft worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
China die als tegenaanval alle motoren van Lynk & Co's remote afzet.
Dat zou wel een fantastische actie zijn, die rotzooi van de weg afquote:Op zondag 19 januari 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
China die als tegenaanval alle motoren van Lynk & Co's remote afzet.
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we daar niet echt door gestraft worden.
Dit jaquote:Op zondag 19 januari 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel een fantastische actie zijn, die rotzooi van de weg af
Je moet je toch ergens laten indoctrineren.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou poe poe
Ook wel opvallend dat ze massaal naar een andere Chinese app gaan waarvan ze de voorwaarden niet eens kunnen lezen want alles is in het Chinees
Klap je met je bolide ineens achterop op zo'n Lynk & Co.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ook zien hoe dom ze zijn daar in de VS. Want oh oh je zou maar eens niet aan je volgers kunnen laten zien wat je die dag eet. Ze zijn bang dat ze echt moeten werkenquote:Op zondag 19 januari 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens laten indoctrineren.
Daar kun je beter goedkope immigranten voor in huis halen. De grote bedrijven sorteren daar al braaf op voor.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ook zien hoe dom ze zijn daar in de VS. Want oh oh je zou maar eens niet aan je volgers kunnen laten zien wat je die dag eet. Ze zijn bang dat ze echt moeten werken
Dat sowieso. Maar goed die ging Trump toch allemaal deporteren?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je beter goedkope immigranten voor in huis halen. De grote bedrijven sorteren daar al braaf op voor.
Word je wakker met een UTP kabel om je nek.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Of je Huawei router valt je ineens aan in je slaap.
Yes but no.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar goed die ging Trump toch allemaal deporteren?
Dan ram ik Winnie persoonlijk op zijn bek als die fuckt met de godinquote:Op zondag 19 januari 2025 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klap je met je bolide ineens achterop op zo'n Lynk & Co.
En heeft die 800 pizza's en een Lynk & Co op jouw adres besteld.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Word je wakker met een UTP kabel om je nek.
Dat dusquote:
Sluit ik niet uit. Of net zoals die Hamas-pagers hebben wij ook een of andere zelfgemaakte bom in huis gehaald.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En heeft die 800 pizza's en een Lynk & Co op jouw adres besteld.
Ja tot er voor je neus eentje stilvalt en jij er met je europese kwaliteitskar bovenop knaltquote:Op zondag 19 januari 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn open.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gordijnen/luxaflex etc open doen, dan valt het echt heel erg mee
Van een initiatief dat hij zelf ooit begonnen is. En ze trappen er nog in ook.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig komt Trump ze morgen redden
*checkt snel of er chinese apparatuur in huis staat*quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Of net zoals die Hamas-pagers hebben wij ook een of andere zelfgemaakte bom in huis gehaald.
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gisteren op het nieuws zag ik Amerikaanse TikTokkers janken omdat die app daar op zwart gaat
Ik eet voor de zekerheid in 2025 maar geen rijst en babi pangang meer.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit. Of net zoals die Hamas-pagers hebben wij ook een of andere zelfgemaakte bom in huis gehaald.
Ik hou niks meer over zoquote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*checkt snel of er chinese apparatuur in huis staat*
De kritische denkers van onze tijd.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een initiatief dat hij zelf ooit begonnen is. En ze trappen er nog in ook.
Dat is Indonesischquote:Op zondag 19 januari 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet voor de zekerheid in 2025 maar geen rijst en babi pangang meer.
Stiekem wel jaquote:
Slapen?quote:
Het is jammer dat de wereld helemaal geen tijd heeft voor nog 4 jaar deze onzin. Maar de Amerikanen gaan er zelf meer last van hebben dan wij, althans dat mag ik graag denken (hopen). We gaan het zien. Jammer dat hij dood is voordat hij verantwoording moet gaan afleggen. Wie weet leren ze er wat van daar.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een initiatief dat hij zelf ooit begonnen is. En ze trappen er nog in ook.
Oh lekker op tijd.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk puzzelen
karton is al weggebracht
Bij mij valt het wel mee denk ik, althans de dingen die direct uit china komen, de 'made in china' door andere bedrijven ontkom je haast niet aanquote:
Morgen wel weer uitgerust zijn ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik vandaag niet meer hoor.. morgen weer
Minder oorlog, wat is not to like?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is jammer dat de wereld helemaal geen tijd heeft voor nog 4 jaar deze onzin. Maar de Amerikanen gaan er zelf meer last van hebben dan wij, althans dat mag ik graag denken (hopen). We gaan het zien. Jammer dat hij dood is voordat hij verantwoording moet gaan afleggen. Wie weet leren ze er wat van daar.
Mogen die moordenaars dan ook op de inauguratie komen?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Trump krijgt vandaag in ieder geval 3 gijzelaars vrij, wel in ruil voor 15 moordenaars maar goed.
hier valt het wel mee volgens mij, zoveel bestel ik qua apparatuur niet direct uit china..quote:
Dan staat de volgende Trump we weer klaar. Even jonge rechters benoemen en je kan er weer een paar generaties tegenaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is jammer dat de wereld helemaal geen tijd heeft voor nog 4 jaar deze onzin. Maar de Amerikanen gaan er zelf meer last van hebben dan wij, althans dat mag ik graag denken (hopen). We gaan het zien. Jammer dat hij dood is voordat hij verantwoording moet gaan afleggen. Wie weet leren ze er wat van daar.
Ik denk dat die een gratis pager meekrijgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen die moordenaars dan ook op de inauguratie komen?
Niets stiekem. Kan niet wachten tot heel dat hersenrotplatform opgerot is. Heb zelf een jonger zusje die echt extreem verslaafd is, dat verbod op scholen was een godsgeschenk.quote:
Ohw, in dat geval ben ik veilig.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier valt het wel mee volgens mij, zoveel bestel ik qua apparatuur niet direct uit china..
maar zoals grmbl zegt: made in china door een ander bedrijf is weer een ander verhaal
Tegenwoordig wordt ook al heel veel van wat vroeger in China werd gemaakt verplaatst naar andere landen in die regio omdat het te duur is geworden. Zeker voor elektronica zijn Thailand en Vietnam tegenwoordig populairquote:Op zondag 19 januari 2025 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hier valt het wel mee volgens mij, zoveel bestel ik qua apparatuur niet direct uit china..
maar zoals grmbl zegt: made in china door een ander bedrijf is weer een ander verhaal
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets stiekem. Kan niet wachten tot heel dat hersenrotplatform opgerot is. Heb zelf een jonger zusje die echt extreem verslaafd is, dat verbod op scholen was een godsgeschenk.
Merk ook aan mezelf dat ik soms even een negatieve spiraal van doemscrollen moet doorbreken, en dan kijk ik die korte rotzooi niet eens.
Oh dat geloof je echt ja? Okee.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder oorlog, wat is not to like?
Als ie samen gaat heulen met Putin krijgen we problemen, anders hoop ik dat we in Europa niet dezelfde kant op gaan zodat we er sterker uit komen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilders draagt toch nog steeds trots zijn Russische speldje?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie samen gaat heulen met Putin krijgen we problemen, anders hoop ik dat we in Europa niet dezelfde kant op gaan zodat we er sterker uit komen.
Hij wordt gelukkig aan de lijn gehouden door alle andere partijen minus de Russen zelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilders draagt toch nog steeds trots zijn Russische speldje?
je gaat je smarthome helemaal zelf solderen en losse chips kopen?quote:Op zondag 19 januari 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, in dat geval ben ik veilig.
Ben wel voornemens om zodra ik een smarthome een beetje serieus ga opbouwen om niet ¤20 uit te geven aan een chip die bij Ali ¤5 inclusief verzendkosten is, maar gezien die geflasht wordt, moet het wel goed komen
Ja natuurlijk, zelfs Xi Jinping stelt de invasie van Taiwan minimaal 4 jaar uit, Trump is als een onvoorspelbare valse teringhond, Xi had veel liever labradoodle Harris tegenover zich gehad.quote:
DIY!quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat je smarthome helemaal zelf solderen en losse chips kopen?
Xi moet wel beetje vaart maken. Anders stort het kaartenhuis in daar.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zelfs Xi Jinping stelt de invasie van Taiwan minimaal 4 jaar uit, Trump is als een onvoorspelbare valse teringhond, Xi had veel liever labradoodle Harris tegenover zich gehad.
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat je smarthome helemaal zelf solderen en losse chips kopen?
Die stevent daar eerder af op een burgeroorlog met opstandig volk dan dat die andere landen gaat binnenvallenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Xi moet wel beetje vaart maken. Anders stort het kaartenhuis in daar.
welke dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er bestaat een heel handig programmeerbaar bordje waar heel veel mee gedaan kan worden.
Makkelijk links lullen "wij geven Oekraïne niet op", ondertussen eten we hier nog taartjes, spelen met Lego en is er nog geen druppel Nederlands bloed vergoten, we geven Oekraïne net genoeg militaire spulletjes om de nuffige moraalridder in ons te stillen maar ondertussen sterven er wel dagelijks 2000 jonge mensen voor de kat zijn viool.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie samen gaat heulen met Putin krijgen we problemen, anders hoop ik dat we in Europa niet dezelfde kant op gaan zodat we er sterker uit komen.
Denk dat ze dat ook vrij snel plat slaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stevent daar eerder af op een burgeroorlog met opstandig volk dan dat die andere landen gaat binnenvallen
ligt er aan of het leger meewerktquote:Op zondag 19 januari 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook vrij snel plat slaan.
Die dekselse linkse VVD weerquote:Op zondag 19 januari 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk links lullen "wij geven Oekraïne niet op", ondertussen eten we hier nog taartjes, spelen met Lego en is er nog geen druppel Nederlands bloed vergoten, we geven Oekraïne net genoeg militaire spulletjes om de nuffige moraalridder in ons te stillen maar ondertussen sterven er wel dagelijks 2000 jonge mensen voor de kat zijn viool.
Ga jij het eens regelen danquote:Op zondag 19 januari 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk links lullen "wij geven Oekraïne niet op", ondertussen eten we hier nog taartjes, spelen met Lego en is er nog geen druppel Nederlands bloed vergoten, we geven Oekraïne net genoeg militaire spulletjes om de nuffige moraalridder in ons te stillen maar ondertussen sterven er wel dagelijks 2000 jonge mensen voor de kat zijn viool.
Je gaat een Arduino telefoon bouwen?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er bestaat een heel handig programmeerbaar bordje waar heel veel mee gedaan kan worden.
Ja die heeft intern wel een probleempje met zijn militaire uitgaven en haperende economie maar ondertussen pompen ze wel 50 miljard in Afrika, daar gaan ze mooie zoete vruchten van plukken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Xi moet wel beetje vaart maken. Anders stort het kaartenhuis in daar.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:09 schreef Haags het volgende:
Nog even volhouden jongens, bijna maandag!
Al die infra projecten gaan meer een loden last worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heeft intern wel een probleempje met zijn militaire uitgaven en haperende economie maar ondertussen pompen ze wel 50 miljard in Afrika, daar gaan ze mooie zoete vruchten van plukken.
De VVD heeft hier een levenslange schuld te vereffenen door hun bloedhond Hans van Baalen de boel op te jutten op het Maidanplein.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dekselse linkse VVD weer
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:09 schreef Haags het volgende:
Nog even volhouden jongens, bijna maandag!
Propaganda, de Chinezen doen gewoon ontzettend goed werk en die hebben ook wel door hoeveel handel (VN Veiligheidsraad) er met Afrika valt te drijven door de natuurlijke rijkdommen, het Westen gooit af en toe een baaltje onbruikbaar graan naar beneden.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die infra projecten gaan meer een loden last worden.
esp32 chips met Esphome softwarequote:Op zondag 19 januari 2025 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben die een eigen bordje of bedoel je gewoon de Espressif esp32 chips?
Ben nu even bezig in huis (afstoffen, stofzuigen en dweilen). Verder denk ik lekker Below Deck kijken enz en tussendoor nog even weer bezig met LEGO. En jij?quote:
Goed werk voor zichzelf natuurlijk. Hoop havens in bezit gekregen en daar profiteren ze vooral zelf van.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Propaganda, de Chinezen doen gewoon ontzettend goed werk en die hebben ook wel door hoeveel handel (VN Veiligheidsraad) er met Afrika valt te drijven door de natuurlijke rijkdommen, het Westen gooit af en toe een baaltje onbruikbaar graan naar beneden.
oh die..quote:
ik denk naar vrienden toe, even kijken hoe en wat..quote:Op zondag 19 januari 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben nu even bezig in huis (afstoffen, stofzuigen en dweilen). Verder denk ik lekker Below Deck kijken enz en tussendoor nog even weer bezig met LEGO. En jij?
Grondstoffen zijn de enige reden waarom ze daar zo actief zijn, om de mensen geven ze geen ene neuk. Communisten zijn de grootste kapitalisten, alles voor eigen gewin.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Propaganda, de Chinezen doen gewoon ontzettend goed werk en die hebben ook wel door hoeveel handel (VN Veiligheidsraad) er met Afrika valt te drijven door de natuurlijke rijkdommen, het Westen gooit af en toe een baaltje onbruikbaar graan naar beneden.
Misschien weet @essnhills iets.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh die..
tja.. moet je zelf nog even behuizingen printen voor alle losse sensoren e.d.
zelf solderen enzo... (als je echt alles op basis van dat wilt doen)
daar heb ik geen tijd voor hoor
[..]
ik denk naar vrienden toe, even kijken hoe en wat..
Moet ook nog wat verzinnen om te maken met 400-500 gram bloem dat ik overheb van oliebollen bakken.. (meer oliebollen? ik heb krenten en rozijnen ook nog)
Pannenkoekenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
oh die..
tja.. moet je zelf nog even behuizingen printen voor alle losse sensoren e.d.
zelf solderen enzo... (als je echt alles op basis van dat wilt doen)
daar heb ik geen tijd voor hoor
[..]
ik denk naar vrienden toe, even kijken hoe en wat..
Moet ook nog wat verzinnen om te maken met 400-500 gram bloem dat ik overheb van oliebollen bakken.. (meer oliebollen? ik heb krenten en rozijnen ook nog)
ik kom niet op tiktok..quote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik ga Amerika op TikTok wel missen. #durftoetegeven
Ja, toch wel jammer.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik ga Amerika op TikTok wel missen. #durftoetegeven
Nee al die users zijn nu naar YTquote:Op zondag 19 januari 2025 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kom niet op tiktok..
maar voordeel is dat er geen tiktok reuploads meer op youtube verschijnen dan
Heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ze allemaal vandaan komen maar volgens mij is het meeste wat ik volg of kijk wel Amerikaans.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een paar Canadezen blijkbaar, dacht dat het Amerikanen waren. Sorry
Maar de Britten zijn er gelukkig nog. Wel kut voor hen dat ze al die inkomsten mislopen uit de VS.
als ze altijd maar van die korte filmpjes maken kom ik ze niet tegenquote:Op zondag 19 januari 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee al die users zijn nu naar YT
Uiteraard maar zeker ook de Afrikaanse landen zelf.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed werk voor zichzelf natuurlijk. Hoop havens in bezit gekregen en daar profiteren ze vooral zelf van.
Nu nog niets. Misschien dat ik zo'n ding ooit aan m'n baggerdeurbel hang.quote:
Ervaring leert dat ze dat toch niet zo goed om kunnen zetten in iets voor de langere termijn. Maar we gaan het vast meemaken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard maar zeker ook de Afrikaanse landen zelf.
Goed nieuws; Canada is per ongeluk meegenomen in die ban. Daar ben je ook van af.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een paar Canadezen blijkbaar, dacht dat het Amerikanen waren. Sorry
Maar de Britten zijn er gelukkig nog. Wel kut voor hen dat ze al die inkomsten mislopen uit de VS.
Gewoon een keer je ETH verkopen en buurman van ballie worden in Thailand.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog niets. Misschien dat ik zo'n ding ooit aan m'n baggerdeurbel hang.
De droom is ook om m'n zonnescherm een motor te geven, maar ik denk niet dat dat realistisch is.
Slechter dan de blanken in Afrika kunnen ze het niet doen in ieder geval.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ervaring leert dat ze dat toch niet zo goed om kunnen zetten in iets voor de langere termijn. Maar we gaan het vast meemaken.
Ik zeg gewoon dat ik het jammer vind. Dat mag toch.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel dat hoere tiktok kan me finaal in elkaar storten. Was altijd al zo, gaat ook niet veranderen. Voor de rest verandert er niets aan mijn leven met of zonder tiktok.
MAAR DIT MOETEN JULLIE ALLEMAAL WETEN
of zo.
Ja enorm drama hoor, man man man wat zijn we afgegleden als diersoortquote:Op zondag 19 januari 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel dat hoere tiktok kan me finaal in elkaar storten. Was altijd al zo, gaat ook niet veranderen. Voor de rest verandert er niets aan mijn leven met of zonder tiktok.
MAAR DIT MOETEN JULLIE ALLEMAAL WETEN
of zo.
Herinner mij niet aan die flopshowquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer je ETH verkopen en buurman van ballie worden in Thailand.
Over een paar weken weer carnaval. Dan kun je weer laten zien waar het echt om gaat.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja enorm drama hoor, man man man wat zijn we afgegleden als diersoort
Jij hebt toch alleen maar vrije tijd?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel een leuke app en andere mensen doen weer andere dingen in hun vrije tijd en daar zeg ik ook niks over.
zuipen, zuipen en seks..quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar weken weer carnaval. Dan kun je weer laten zien waar het echt om gaat.
Een project wat hier al maanden stil ligt, op de stapel, (quote:Op zondag 19 januari 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog niets. Misschien dat ik zo'n ding ooit aan m'n baggerdeurbel hang.
De droom is ook om m'n zonnescherm een motor te geven, maar ik denk niet dat dat realistisch is.
Wel veel ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen maar vrije tijd?
Ik krijg al een error als ik dit lees.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een project wat hier al maanden stil ligt, op de stapel, () is een esp32-c6 via zigby aan de P1 poorten van de slimme meters hangen. Zodat ik kan volgen wat de zonnepanelen doen en het verbruik van het huis is.
Misschien van de zomer weer eens naar kijken.
Maak er dan BTC van.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herinner mij niet aan die flopshow
Valt nog mee dat ik geen geld aan het bloeden ben.
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
8 uur ofzo. Tussendoor nog wel even wakker geweest om naar @:bitterbal te zwaaien
Tiktok is een extreem sterk propagandaplatform voor extremisten gebleken, wordt door Rusland om die reden ook ingezet om verkiezingen te beïnvloeden, zorgt voor een extreme afname in concentratiespanne onder kinderen en kan ook nog eens gebruikt worden om die kinderen voor een commercieel karretje te spannen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ik vind het wel een leuke app en andere mensen doen weer andere dingen in hun vrije tijd en daar zeg ik ook niks over.
Oke.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tiktok is een extreem sterk propagandaplatform voor extremisten gebleken, wordt door Rusland om die reden ook ingezet om verkiezingen te beïnvloeden, zorgt voor een extreme afname in concentratiespanne onder kinderen en kan ook nog eens gebruikt worden om die kinderen voor een commercieel karretje te spannen.
Het is veel meer dan onschuldig tijdverdrijf.
Al onze kinderen straks een aandachtsspanne van een goudvis.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tiktok is een extreem sterk propagandaplatform voor extremisten gebleken, wordt door Rusland om die reden ook ingezet om verkiezingen te beïnvloeden, zorgt voor een extreme afname in concentratiespanne onder kinderen en kan ook nog eens gebruikt worden om die kinderen voor een commercieel karretje te spannen.
Het is veel meer dan onschuldig tijdverdrijf.
Wil nattekat nietquote:Op zondag 19 januari 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer je ETH verkopen en buurman van ballie worden in Thailand.
Ooh ja nu snap ik het wel idd.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik schreef zigbee weer eens verkeerd. Dat was vast het probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik vond het eerst haske kut, want ik zat in zo'n kankeralgoritme en dat vond m'n hypochondrie niet zo leuk, dus heb ik de app weer verwijderd.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Verbroedering en lol maken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar weken weer carnaval. Dan kun je weer laten zien waar het echt om gaat.
Is dat alles?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden net eend met mango als snack![]()
[ afbeelding ]
Ik had laatst gerookte eend, dat was ook zeer smakelijk (zoals jij het zou zeggen)quote:Op zondag 19 januari 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
wij hadden net eend met mango als snack![]()
[ afbeelding ]
Ik volg weer iets andere dingen maar verder wel eens ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het eerst haske kut, want ik zat in zo'n kankeralgoritme en dat vond m'n hypochondrie niet zo leuk, dus heb ik de app weer verwijderd.
Maar als je dat eenmaal doorhebt, kan het best informatief zijn. BookTok is ook leuk. Filmrecensies, leuke weetjes, medische tips, zulke dingen. Veel geschiedenis-accounts ook. Reistips. Gewoon domme melige dingen. Ik heb weleens hardop zitten knorren bij filmpjes.
En ik snap ook wel dat zo'n app je online community kan zijn net zoals Fok, dat je daar je sociale interactie uit haalt en zo mensen leert kennen met dezelfde hobby's en interesses, hoe vaag die ook zijn. Meer contacten en je leert meer over je hobby. Mensen die ziek zijn en zo in contact komen met lotgenoten.
Dus ja, dat zijn ze kwijt. Niet alleen de influencers die shit verkopen: de meeste gebruikers zijn gewoon net Fokkers.
quote:Op zondag 19 januari 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had laatst gerookte eend, dat was ook zeer smakelijk (zoals jij het zou zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |