SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Farchick?quote:
Maar heeft vlinder ook zin in jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel super veel zin in Vlinder verder
Karzai ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel super veel zin in Vlinder verder
hopelijk welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heeft vlinder ook zin in jou?
Als zijn rups goed genoeg is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heeft vlinder ook zin in jou?
Farpig!quote:
Amaquote:
pardonquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:54 schreef Karzai het volgende:
je begint een beetje op een psycho te lijken etto
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Etto en Vlinder
[ afbeelding ]
manmanmanman...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
App maar als je op Centraal bent
Nakkie d'r bij?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Poeh ik kak een beetje in. Denk dat ik vannacht erg goed slaap.
Oehquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had ossehaas.
Ik kan ze nog goed bakken.
Ik laat dat bijna altijd wel doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
We bezorgen binnenkort je pakket van G3 Worldwide Hong Kong Limited![]()
die zal wel weer afgeleverd gaan worden op een ophaalpunt
doe ik graag, ik kan wel een beetje koken nu willem2 - feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker gap. Jij lijkt heerlijk te koken.
Volgende keer als stoofpotje behandelen, minimaal zes uur op laten staan, come la nonna Italiana.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:21 schreef Karzai het volgende:
Even laten pruttelen ga waarschijnlijk om 22 uur eten
[ afbeelding ]
als ik naar mn huis laat sturen heb ik dat liever niet.. ophaalpunten hebben irritante tijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat dat bijna altijd wel doen.
Veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe ik graag, ik kan wel een beetje koken nu willem2 - feyenoord kijken
Ik snap de lastigheidquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar mn huis laat sturen heb ik dat liever niet.. ophaalpunten hebben irritante tijden
maarja aliexpress naar werk laten sturen is ook weer zoiets
De waterpoloclub uit Eindhoven heet, jawel, PSVquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Nattekat dit leuk vindt
nu een 3 jaar lange streak vriesdagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vegan Streaker?quote:
met een beetje stroop erop?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Straks lekker als een pannenkoek mij oprollen in de deken. 🥰
blaas je goed de buren mee weg met deze bassenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
deze zet ik even hard
Bekijk deze YouTube-video
mwha, ik ben aan het relaxen, vind het wel prima zo..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:41 schreef Karzai het volgende:
hebben we er nog een beetje zin in vanavond het is weekend?
vlinder opgepeuzeld?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP!!!!!!!!!!!!!
We hebben februari ook nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week tien graden. Jammer. Ik zal de winter missen.
Omg genieten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
geezz..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
soort Rolmops?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Even een Ama rollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef Karzai het volgende:
altijd weer die autodrop!
ik sluit af tot later maar weer, slaap lekker straks en een fijn weekend
een heuveltje op?quote:
Nou nouquote:
Dat zou gemeen zijnquote:
En dan koop je niet een paar pakken extra voor jezelfquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest Knoppers kopen voor m'n moeder want ze waren hier in de aanbieding.
Maar ik wil ze zo graag opeten
Slecht voor m'n vetjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan koop je niet een paar pakken extra voor jezelf
Maar wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |