SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
idd het was vrij onschuldig allemaal. maarja. kantoor zit zover vanaf bedrijfsvloer en geen idee hebben ze.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
hoe groter hoe woker lijkt het wel soms iddDo what you love, love what you do!![]()
dat is het ook vaak idd, zag het ook bij mijn oude werk.. directeur had geen idee wat er in de winkel speeldeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
echt af en toe denk ik.... wtf. de helft van kantoor weet niet eens wat er speelt. tis meer regels om regels maken. ok werkt niet doen we nog 10 man er weer bij op kantoor voorn de regels van de regels die commissie maakt weer opnieuw te regelen.
wtf en schalen hoger als iedereen die eigenlijk het werk doet. maargoed. lol
verkeerde vak gekozen denk ik
heb al eerder gezegd jongens * kree aan het roer en hele andere wind zou er gaan waaien.
De wind van Kree ........... die mag je zelf houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bij wijze van spreken maar he.. hahaha hou er ook wel beetje van om jullie op te naaien.
Maar toch zie ik er waarheid in.
Hey Mien lekkuh Wurstjuh,quote:
Heb jij gisteren the tributes of the bands gekeken Kree?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt dit soort grappen hoe vroeger dat normaal was op werkvloer en erger nog als dit.
moet ik nu niet meer doen want gelijk melding maken ze ervan iemand. zeg maar via NSB app.Do what you love, love what you do!![]()
nee niet gezien? was het wat noemenswaardig?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Heb jij gisteren the tributes of the bands gekeken Kree?Do what you love, love what you do!![]()
wel zo dat er nu minder mist is door minder vervuiling?quote:Op zondag 19 januari 2025 07:03 schreef hemarookworst het volgende:
Na 762 dagen weer sprake van landelijke ijsdag
Op NOS, ok die volgde ik dan niet, snap smog ofzo als ze dat hetzelfde zien als mist?Do what you love, love what you do!![]()
Fijne dag en de gr aan je vrouwquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: