SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ABBA
Well, life can be a riot
goede eeuw wel van muziek trouwens, niet alleen met die?
Het is nu aardig bagger.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja mooi liedje he.quote:Op zondag 19 januari 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
vertellend verhaal in liedje? ik hou hiervan en wil er naar terug.... mss volgend jaar. maar ik hou hiervan? this mss typisch Nederlands ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Abba is
Well, life can be a riot
Abba joehoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
meaauuuiiiiiWell, life can be a riot
Ali babaWell, life can be a riot
Ravi ShankarWell, life can be a riot
Wel gay dat abbaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zo weer verdrietig ben ik dan he? want op ne3tflix over 9-11 nu is dat wel bekend.
Maar weer de arrogantie van us enzo. het lijkt wel ze hebben altijd oorlog nodig?
nu werkte Vietnam niet
Irak niet
Afghanistan niet
die docu laat het aardig zien wel eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ach ja usaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent zelf abbaquote:Well, life can be a riot
Blame CanadaWell, life can be a riot
hypocrite shit daar in regering wel, daarom ben ik fan van house of cards, die zegt het als fictie serie denk nog aardig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SouthparkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede film welquote:Well, life can be a riot
Eensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uncle Fucker
Well, life can be a riot
Ja dat was een prima film net als team america met die poppetjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zijn jullie eerlijk wel dan soms? en kun je je mening geven?
Werd wel is gevraagd hier, waar val je dan op?
Nou heel simpel eigenlijk die gewoon wel een eigen mening heeft
Nooit gezien, lijkt me op de trailer gebaseerd helemaal kutjequote:Op zondag 19 januari 2025 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja dat was een prima film net als team america met die poppetjesWell, life can be a riot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De wereldquote:Op zondag 19 januari 2025 03:22 schreef kree het volgende:
zo weer verdrietig ben ik dan he? want op ne3tflix over 9-11 nu is dat wel bekend.
Maar weer de arrogantie van us enzo. het lijkt wel ze hebben altijd oorlog nodig?
nu werkte Vietnam niet
Irak niet
Afghanistan niet
die docu laat het aardig zien wel eigenlijk.
♡♡♡♡![]()
Hugh animatie, het liedje ben ik ok nog wel mee. want beetje musical en ben ik fan van.quote:Do what you love, love what you do!![]()
End of the act.
Zou Paul eens moeten doen heeWell, life can be a riot
Geile wijven. Dikke tieten, natte kut, ronde billen.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:27 schreef kree het volgende:
zijn jullie eerlijk wel dan soms? en kun je je mening geven?
Werd wel is gevraagd hier, waar val je dan op?
Nou heel simpel eigenlijk die gewoon wel een eigen mening heeftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja je probeert er positief over te zijn denk net als ik?quote:
maar ik zie veel drama en eigenlijk niet zo leuke wereld als wij hadden als kinderen.Do what you love, love what you do!![]()
Zeg dat
GaaaaapWell, life can be a riot
Jezus ventquote:Op zondag 19 januari 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geile wijven. Dikke tieten, natte kut, ronde billen.
Well, life can be a riot
bijzaak wmbquote:Op zondag 19 januari 2025 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geile wijven. Dikke tieten, natte kut, ronde billen.
wmb wayerische motor bagen?quote:Well, life can be a riot
Ik geef t wel bijna op (geloof dat t goedkomt bedorl ik)quote:Op zondag 19 januari 2025 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je probeert er positief over te zijn denk net als ik?
maar ik zie veel drama en eigenlijk niet zo leuke wereld als wij hadden als kinderen.
De wereld is
[ Bericht 2% gewijzigd door HappyCharly op 19-01-2025 03:45:08 ]♡♡♡♡![]()
Niet opgeven Charlyquote:Op zondag 19 januari 2025 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geef t wel bijna op
De wereld is
Well, life can be a riot
hmmms of ik ben anders ofzo, natuurlijk wat je noemt is leuk en geil?quote:
Maar ik wil eigenlijk iemand gewoon leuk en lief vinden? mss daarna komt dat?Do what you love, love what you do!![]()
Dat liedje is geniaalquote:Op zondag 19 januari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hugh animatie, het liedje ben ik ok nog wel mee. want beetje musical en ben ik fan van.![]()
Because pearl harbour sucks just a little bit more than i miss you.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik noem helemaal niks, je quote de verkeerde.Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Baard als in Paard, met een B. van Broers10. Of niet?quote:
Als Kree trouwens ooit aan een kunstgebit moet. Dan moet 'ie kukident kreefpasta gebruikenWhehehehuehuehue
![]()
Well, life can be a riot
nouja snap. en er ook gewoon niet eens meer moeite voor willen doen dus enzo. en denken. boeie ook. "ik kan er niks meer aan doen"quote:Op zondag 19 januari 2025 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geef t wel bijna op
De wereld is
toch is dat niet helemaal goeie gedachte, want kan wel, alleen je moet het maar zien in kleine dingen, zo zie ik het.Do what you love, love what you do!![]()
Geluk zit in de dingen waar JIJ gelukkig van word.
De wereld gaat naar de getver om ons heen, maar ik word toch nog heel gelukkig van een leuke dag met mensen. Van een gezellig avondje stappen. Van een leuke dag weg.
Maar goed, er is ook een reden dat ik het nieuws amper nog volg, want als je dat blijft volgen nauwlettend dan word je vanzelf meegezogen in een depressieve negatieve spiraal, en ik besef mij ook wel dat ik hierdoor in een bubble zit en niet veel meekrijg van de wereld. Maar is dat écht zo erg?Well, life can be a riot
Wat mij betreft mogen miljarden mensen het morgen opgeven. Weg met die zooi.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SOWWell, life can be a riot
kleine dingen voor jezelf. En als je ook nog kleine dingen doet voor anderen, dan denk ik, tja is wat je kunt doen enzo
Geluk zit hem echt in het kleine tegenwoordig.Well, life can be a riot
En nu ga ik slapen.
Well, life can be a riot
Jaquote:Op zondag 19 januari 2025 03:38 schreef kree het volgende:
kleine dingen voor jezelf. En als je ook nog kleine dingen doet voor anderen, dan denk ik, tja is wat je kunt doen enzo
Als iedereen wat liever was en wat meer rekening hield met een ander zouden we al een beetje verder zijn♡♡♡♡![]()
met gedachte. hoe maken we morgen beter voor iedereen>. dat over dromen ;pquote:Do what you love, love what you do!![]()
Tja het is graag of niet. Je bent niet verplicht om te blijven leven als je het zo slecht naar je zin hebt. Daar is de deur, stap er maar uit als je dat echt wilt.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
eens. maar blijft lastig he want andere meningen?quote:Op zondag 19 januari 2025 03:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Als iedereen wat liever was en wat meer rekening hield met een ander zouden we al een beetje verder zijn
maar al met al je hoeft het niet eens te zijn om wel dus met elkaar samen te kunnen leven. dat is beetje het idee.Do what you love, love what you do!![]()
Trap er niet in.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
eens. maar blijft lastig he want andere meningen?
maar al met al je hoeft het niet eens te zijn om wel dus met elkaar samen te kunnen leven. dat is beetje het idee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iddquote:Op zondag 19 januari 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
eens. maar blijft lastig he want andere meningen?
maar al met al je hoeft het niet eens te zijn om wel dus met elkaar samen te kunnen leven. dat is beetje het idee.♡♡♡♡![]()
zou mooi lied van kunnen worden dit, ik zal ff kijken in notes enzo voor mezelf als ik op briljante ideetjes kom
maar dm me he?
als er wat ok uit komt werk het uit in muziek en liedje.. beloofd
En tief op met je TR’s. Bovenstaande was niet op de man, maar “bij wijze van”. “Je” in algemene zin.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja iedereen zegt en doet niks?quote:
ok ik probeer het in muziek.
lol wat is deze?quote:Op zondag 19 januari 2025 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
En tief op met je TR’s. Bovenstaande was niet op de man, maar “bij wijze van”. “Je” in algemene zin.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen op zijn eigen manierquote:Op zondag 19 januari 2025 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja iedereen zegt en doet niks?
ok ik probeer het in muziek.♡♡♡♡![]()
eens. en magquote:
trouwens mogen je ooit inspiratie hebben dm me ff over teksten want denk je kunt t wel.
Zal t onthoudenquote:Op zondag 19 januari 2025 03:49 schreef kree het volgende:
[..]
eens. en mag
trouwens mogen je ooit inspiratie hebben dm me ff over teksten want denk je kunt t wel.♡♡♡♡![]()
Ahja goed ideequote:Op zondag 19 januari 2025 04:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ga vanmiddag wel ergens slapen nog♡♡♡♡![]()
Nee nog nietquote:Op zondag 19 januari 2025 04:09 schreef _UserName_ het volgende:
hoe was jullie nacht? Nog niet geslapen?♡♡♡♡![]()
Voel me nu voor t eerst vandaag niet superquote:Op zondag 19 januari 2025 04:10 schreef _UserName_ het volgende:
dan hou je het ook lang vol moet ik zeggen
♡♡♡♡![]()
Zo slapenquote:Op zondag 19 januari 2025 04:15 schreef _UserName_ het volgende:
Oooh, nou hou dat gevoel vast zou ik zeggen!♡♡♡♡![]()
Dat nietquote:Op zondag 19 januari 2025 04:20 schreef kree het volgende:
[..]
wel beetje denk?
hmmms heb jij nog leuk muziek tipje?♡♡♡♡![]()
ik wel eigenlijk, maar moet eigenlijk ook beetje gaan slapenquote:
Blijf nog ffquote:Op zondag 19 januari 2025 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk, maar moet eigenlijk ook beetje gaan slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slapen is voor vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:25 schreef kree het volgende:
[..]
ff hoor doe nog bakje koffie en moet ik gaan slapenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
waarquote:Op zondag 19 januari 2025 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen.
dan heb je toch tijd zatquote:Op zondag 19 januari 2025 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik slaap wel wanneer ik dood ben.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ben ik weer niet zo fan van notenpoepers enzo met riedels. wel van groove enzoquote:
maar hangt samen met die. wel. mooie muziek wel, AI doet dart niet.Do what you love, love what you do!![]()
ik kan er een paar noemen nl. waarfan ik denk ik een groove. die ik ok vind en niks te maken hebben met christelijke?
horen?
doe er 3 ff danDo what you love, love what you do!![]()
Ik ken een vrouw uit Oosterhout die heel stoer vertelde dat ze de vriend van haar zoon (die autisme heeft en thuis woont) heeft geneukt. Dan ben je toch een smerig stuk vreten.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:32 schreef kree het volgende:
ik kan er een paar noemen nl. waarfan ik denk ik een groove. die ik ok vind en niks te maken hebben met christelijke?
horen?
doe er 3 ff dan
best wel triets dat je kinderen met een beperking nodig hebt om aan je behoefte te komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb er nog wel aantal, maar wil niet spammen. haha beetje wat ik leuk vind enzo..
lijkt me wel ja?quote:Op zondag 19 januari 2025 04:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw uit Oosterhout die heel stoer vertelde dat ze de vriend van haar zoon (die autisme heeft en thuis woont) heeft geneukt. Dan ben je toch een smerig stuk vreten.Do what you love, love what you do!![]()
Nee zo bedoelde ik het niet. Ik weet niet of die vriend van haar zoon ook een beperking heeft. Op zich deed haar zoon het na een hele moeizame periode vrij aardig en daar was ze trots op. Maar triest dat deze moeder zo die vriendschap van haar zoon heeft kapotgemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:36 schreef _UserName_ het volgende:
best wel triets dat je kinderen met een beperking nodig hebt om aan je behoefte te komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
deze vond ik ook nog wel aardig enzo, maar mss omdat ik met die situatie zat
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ja oke, is het ook iddquote:Op zondag 19 januari 2025 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet. Ik weet niet of die vriend van haar zoon ook een beperking heeft. Op zich deed haar zoon het na een hele moeizame periode vrij aardig en daar was ze trots op. Maar triest dat deze moeder zo die vriendschap van haar zoon heeft kapotgemaakt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Was een slechte dag voor de topclubs van de eredivisie.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
heb alleen PSV zien verliezen nog, had in de beker ook moeten zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 04:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was een slechte dag voor de topclubs van de eredivisie.
Water is even het lekkerste drankje ter wereld voor mijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja gaat niet zo lekker daar op dit moment. Zou wel fijn zijn als ze in de CL wat punten pakken voor Nederland.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb alleen PSV zien verliezen nog, had in de beker ook moeten zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker man! Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 19 januari 2025 04:44 schreef hemarookworst het volgende:
Water is even het lekkerste drankje ter wereld voor mijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, binnen nederland vind ik het leuk dat ze verzaken maar Europees gezien ben ik tegen geen enkele NL clubquote:Op zondag 19 januari 2025 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja gaat niet zo lekker daar op dit moment. Zou wel fijn zijn als ze in de CL wat punten pakken voor Nederland.
soms liedjes spreken mij onwijs aan. haha denk ben niet de enige dan denk. haha met twijfels.Do what you love, love what you do!![]()
weet niet? mss wel meer als je denkt anders had ik niet samen met iemand teksten gemaakt he van hier van fok uit dit topic.... en verder vast nog meer zijn er.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:46 schreef _UserName_ het volgende:
volgens mij is niet echt iemand bezig met de liedjesDo what you love, love what you do!![]()
Misschien ben je nog niet goed wakker? Of misschien slaapt kree al half.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:48 schreef _UserName_ het volgende:
ik zie er niemand over spreken verderProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh met wie gedaan wil het niet enzo, er is het liedje wel he>. kwam vanuit die teksten en kan wel zeggen helft van iemand gemaakt vanuit fok en verbeteren enbzo.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:48 schreef _UserName_ het volgende:
ik zie er niemand over spreken verder
dat is alles wat ik erover kan zeggen
Nog even vermelden dat het niet echt een christelijk nummer is.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:50 schreef kree het volgende:
[..]
owh met wie gedaan wil het niet enzo, er is het liedje wel he>. kwam vanuit die teksten en kan wel zeggen helft van iemand gemaakt vanuit fok en verbeteren enbzo.
dat is alles wat ik erover kan zeggenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet in het idee, maar zit wel wat in enzo. maar komt omdat ik mijn verhaal erin anders niet kon vertellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog even vermelden dat het niet echt een christelijk nummer is.
Maar het hele nr is niet geschreven om christelijk te promoten iig?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 04:52 schreef kree het volgende:
[..]
niet in het idee, maar zit wel wat in enzo. maar komt omdat ik mijn verhaal erin anders niet kon vertellen.
Maar het hele nr is niet geschreven om christelijk te promoten iig?
het is verhaal nr. en echt. daarom hoop ik niet dat jullie lullig erover doen, want aan mijn hart he en echt waar ik dus moeite mee had. dat was het idee of doel iig van hele nr.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand heeft het gehoord dus valt ook niet lullig over te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:54 schreef kree het volgende:
het is verhaal nr. en echt. daarom hoop ik niet dat jullie lullig erover doen, want aan mijn hart he en echt waar ik dus moeite mee had. dat was het idee of doel iig van hele nr.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 04:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geslapen en met dorst wakker geworden![]()
![]()
Ja dat had ik behoorlijk gedronken voor ik sliepquote:Uw ADH vitamine Worst
toch was het eerste idee gepost wel he, dus als niet gehoord ligt aan jezelf;f n:Pquote:Op zondag 19 januari 2025 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niemand heeft het gehoord dus valt ook niet lullig over te doen.
opzet wel is waar;Do what you love, love what you do!![]()
Nog één nemen, waar je van afknapt knap je van opquote:Op zondag 19 januari 2025 04:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat had ik behoorlijk gedronken voor ik sliep![]()
![]()
![]()
Oh ik dacht dat je gezopen had.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geslapen en met dorst wakker geworden
volgens mij wordt het bestaan ervan ook niet ontkent, er is gewoon niemand mee bezig, op jou naquote:Op zondag 19 januari 2025 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
toch was het eerste idee gepost wel he, dus als niet gehoord ligt aan jezelf;f n:P
opzet wel is waar;
Ja ookquote:Op zondag 19 januari 2025 04:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je gezopen had.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 19 januari 2025 04:57 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nog één nemen, waar je van afknapt knap je van op![]()
Uw ADH vitamine Worst
nou dan moeten er ook geen meningen over zijn?quote:Op zondag 19 januari 2025 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
volgens mij wordt het bestaan ervan ook niet ontkent, er is gewoon niemand mee bezig, op jou na
toch wel beetje he?
luister het eerst maar en sta ik helemaal open voor opmerkingen of kritiek?Do what you love, love what you do!![]()
geen behoefte om het te luisteren. Heb er dan ook geen mening over verder.quote:Op zondag 19 januari 2025 04:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan moeten er ook geen meningen over zijn?
toch wel beetje he?
luister het eerst maar en sta ik helemaal open voor opmerkingen of kritiek?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
klopt en daarom ook prima... andere hadden mss andere meningquote:Op zondag 19 januari 2025 04:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
geen behoefte om het te luisteren. Heb er dan ook geen mening over verder.
Doe ik voor mijn eigen veiligheid en gezondheid om geen voorraad te hebbenquote:Op zondag 19 januari 2025 05:00 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Amateurheb hier altijd vol fust voor reserve staan
Uw ADH vitamine Worst
ja precies. maakt ook niet uit? van mij hoeft niemand het met mij eens te zijn ofzo? maar als er dan commentaar is ofzo dan ga ik wel ff doorquote:
Dat maakt je geen prettiger persoonquote:Op zondag 19 januari 2025 05:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies. maakt ook niet uit? van mij hoeft niemand het met mij eens te zijn ofzo? maar als er dan commentaar is ofzo dan ga ik wel ff door![]()
Het gaat ook niet om meningen, gaat er om dat niemand er momenteel mee bezig is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Euhm is dat zo? "niemand mee bezig". je praat wel beetje voor anderen, want durf dat te betwijfelen nl?quote:Op zondag 19 januari 2025 05:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat maakt je geen prettiger persoon![]()
Het gaat ook niet om meningen, gaat er om dat niemand er momenteel mee bezig is.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje sterk zijn hoor, door de week drink ik ook geen druppel ivm werken. Maar vrijdag en zaterdag daarintegenquote:Op zondag 19 januari 2025 05:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe ik voor mijn eigen veiligheid en gezondheid om geen voorraad te hebben![]()
![]()
HsllOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nou, namen en rugnummers van mensen die er op dit moment hier mee bezig zijn.. Ik kan ze niet opnoemenquote:Op zondag 19 januari 2025 05:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm is dat zo? "niemand mee bezig". je praat wel beetje voor anderen, want durf dat te betwijfelen nl?
ik denk dat er heel veel hier met anderen dingen bezig zijn, en laat al niet staan dat dit mss nog uitlaatklep is enzo wat niet in echt kan.
dat denk ik, en het is kortzichtig om te denken dat iedereen hier nog steeds komt alleen voor punten enzo, naja uitgebreid dat al eens verteld. maar ok.
dat is het niet he? en als ijk onwijs ongelijk heb zeg het maar, denk alleen van neit.Do what you love, love what you do!![]()
ik wel, maar ga ik niet doenquote:Op zondag 19 januari 2025 05:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, namen en rugnummers van mensen die er op dit moment hier mee bezig zijn.. Ik kan ze niet opnoemen
Je hebt ongelijk met de gedachte dat mensen op dit moment met het liedje bezig is. Dat is niemand namelijk, en jij wil het niet laten zien. That's itquote:Op zondag 19 januari 2025 05:08 schreef kree het volgende:
ik denk dat er heel veel hier met anderen dingen bezig zijn, en laat al niet staan dat dit mss nog uitlaatklep is enzo wat niet in echt kan.
dat denk ik, en het is kortzichtig om te denken dat iedereen hier nog steeds komt alleen voor punten enzo, naja uitgebreid dat al eens verteld. maar ok.
dat is het niet he? en als ijk onwijs ongelijk heb zeg het maar, denk alleen van neit.
dat liedje was maar bijzaak, en daar ging het mij niet om?quote:Op zondag 19 januari 2025 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je hebt ongelijk met de gedachte dat mensen op dit moment met het liedje bezig is. Dat is niemand namelijk, en jij wil het niet laten zien. That's itDo what you love, love what you do!![]()
Mij ging het er wel omquote:Op zondag 19 januari 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
dat liedje was maar bijzaak, en daar ging het mij niet om?
ok nou dan was het duidelijk denk dat ik alleen maar ff wilde zeggen, mss kan iemand helpen of wat denken jullie van liedjequote:
de rest ging over meer groter. nl de ondergang van de wereld met AI enzo. en dan meer leuke. nog wel nrs die niet AI waren
Welk liedje?quote:Op zondag 19 januari 2025 05:14 schreef kree het volgende:
[..]
ok nou dan was het duidelijk denk dat ik alleen maar ff wilde zeggen, mss kan iemand helpen of wat denken jullie van liedje
de rest ging over meer groter. nl de ondergang van de wereld met AI enzo. en dan meer leuke. nog wel nrs die niet AI waren![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 05:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bennie, de neef van de oma van mijn vrouw![]()
![]()
Ook mooi idd! Truste!quote:Op zondag 19 januari 2025 05:19 schreef Bally-b het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ook top ditga pitten, fijne dag mensen
Per ongeluk wakker.quote:Ik ga zo verder pitten.
Moeten jullie vandaag ook naar het ziekenhuis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
weet je waar ik me ook steeds meer aan irriteer?
vroeger was YouTube nog oke enzo, wat je nu krijgt is zeg maar plaatjes die meestal een Photoshop zijn met aandachttrekkende titel erop. ]
Ok dat nog tot daar aan toe. maar klik je erop en krijg je een schreeuw amerikaan meestal die denkt dat dat de manier is. gvd.
Ik zie meer in normaal zoals het eerder was. en daarom geef ik jullie een tip kanaal even.....
Kijk deze, van deze man wordt ik nou iig nog rustig.
Bekijk deze YouTube-video
echt dit is hoe YouTube moet zijn.
Nee, gister geweest en morgen weer. Vandaag lekker dagje vrijquote:Op zondag 19 januari 2025 05:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Per ongeluk wakker.Ik ga zo verder pitten.
Moeten jullie vandaag ook naar het ziekenhuis?
Ah, mooi. Even een niets-doe dag.quote:Op zondag 19 januari 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, gister geweest en morgen weer. Vandaag lekker dagje vrij![]()
Als de kleine er is, is het gedaan met de rust.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dan is het geen voetbal kijken meer en F1.. hooguit ff samenvatting tussen het voeden doorquote:Op zondag 19 januari 2025 05:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, mooi. Even een niets-doe dag.![]()
hahaha ben niet eens vader maar zelfs als oom al.quote:Op zondag 19 januari 2025 05:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, mooi. Even een niets-doe dag.![]()
sterkte alvast.
Wil eigenlijk nog slapen naar weet niet of ik dat kanUw ADH vitamine Worst
scheelt dat we ook 3 oppas kinderen hebben, dus ben al wel wat gewend
naja joh ik ook ff niet doe wel ff bakje koffie enzo en mss nog dutje.quote:Op zondag 19 januari 2025 05:33 schreef hemarookworst het volgende:
Wil eigenlijk nog slapen naar weet niet of ik dat kanDo what you love, love what you do!![]()
dat scheelt idd tjaquote:Op zondag 19 januari 2025 05:34 schreef _UserName_ het volgende:
scheelt dat we ook 3 oppas kinderen hebben, dus ben al wel wat gewend
Anders vanmiddag even een dutje.quote:Op zondag 19 januari 2025 05:33 schreef hemarookworst het volgende:
Wil eigenlijk nog slapen naar weet niet of ik dat kan![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nu heb ik wel optreden vanavond. maar ok. hahaha niet hele middag/avond dutje voor mij dusquote:Op zondag 19 januari 2025 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
vanmiddag lekker dutten met een docuDo what you love, love what you do!![]()
ik hou ervan, dat beetje wegdommelen enzo en zeg maar in Twilight zone zijn, mooie dromen heb ik dan altijd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
jaaaa en vaak is dat dus half uurtje ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2025 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
klopt wel ja, overdag zijn dromen leuker dan in de nacht
kweet neit vind het altijd jammer dat ik dan weer wakker word. maar is heel lichte slaap die ik dan heb.Do what you love, love what you do!![]()
Ja klopt. Effe plat.quote:Op zondag 19 januari 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
is vaak 2-3 uurtjes dan is het ook wel goedAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja maar je snapt wel wat ik bedoel, tis niet als echt in de nacht en diepe slaap, soort ervan tussen in, wel slapen maar ook niet diep. dan heb ik de mooiste dromen altijd.quote:Op zondag 19 januari 2025 05:39 schreef _UserName_ het volgende:
45-60 minuten vaak, soms wat langer.
maar ok. ik ga bakje koffie maken want wilde eigenlijk optijd gaan slapen, LOL dat is niet gelukt enzo. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
nee klopt, overdag heb je meestal lichte/remslaap. In de remslaap komen domen voorquote:Op zondag 19 januari 2025 05:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar je snapt wel wat ik bedoel, tis niet als echt in de nacht en diepe slaap, soort ervan tussen in, wel slapen maar ook niet diep. dan heb ik de mooiste dromen altijd.
maar ok. ik ga bakje koffie maken want wilde eigenlijk optijd gaan slapen, LOL dat is niet gelukt enzo. hahaha
serieus trouwens ik ben zo toe aan vakantie. maar weet niet wat?
heb eigenlijk niemand om mee te gaan
tip: preston palace.. Ben ik ook geweest 2x alleenquote:Op zondag 19 januari 2025 05:44 schreef kree het volgende:
serieus trouwens ik ben zo toe aan vakantie. maar weet niet wat?
heb eigenlijk niemand om mee te gaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
owh die ken ik niet? aanrader dan?quote:Op zondag 19 januari 2025 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
tip: preston palace.. Ben ik ook geweest 2x alleenDo what you love, love what you do!![]()
zeker, all inclusive dus eten, drinken, en genoeg te doen: zwembad, bios, diverse kroegen zoals scheepscafe, oud bruin cafe, karaoke bar maar ook gamehal, kermis..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wordt er ook beetje gewiptquote:Op zondag 19 januari 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zeker, all inclusive dus eten, drinken, en genoeg te doen: zwembad, bios, diverse kroegen zoals scheepscafe, oud bruin cafe, karaoke bar maar ook gamehal, kermis..Uw ADH vitamine Worst
Dan maar naar saunaclubquote:Op zondag 19 januari 2025 05:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
er zit geen speeltuin bij, dus dat denk ik nietUw ADH vitamine Worst
als dat het hele idee ervan is dan zou ik er niet voor gaan denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Preston Palace had denk ik wel iets voor mij kunnen zijn tijdens oud en nieuw om dat domme geknal te ontvluchtenUw ADH vitamine Worst
ik heb beetje wingman (vrouw) nodig. ik ben sociaal wel ok nl als het er eenmaal is. maar vind het echt eng gewoon. das mijn eerlijke mening idee :SDo what you love, love what you do!![]()
oh maar er zijn genoeg mensen die er alleen heen gaan hoor (preston palace), in de kroegen daar kom je vast we iemand tegen, voor introverte mensen is het ook prima te doen; niemand kent je immersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
weet ik wel. en denk ook nog wel komt wel goed, ,maar ik heb ff de moeite mee om drempel over te stappen enzo?quote:Op zondag 19 januari 2025 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
oh maar er zijn genoeg mensen die er alleen heen gaan hoor (preston palace), in de kroegen daar kom je vast we iemand tegen, voor introverte mensen is het ook prima te doen; niemand kent je immers
tis nl niet dat ik helemaal sociaal gehandicapt ben. >? vind t alleen eng enzo om zo ergens blind in te stappen. daarom liever ff met iemand mee.Do what you love, love what you do!![]()
kan ik begrijpen, had ik vroeger ook maar ben tegenwoordig wat losser daarinquote:Op zondag 19 januari 2025 06:10 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel. en denk ook nog wel komt wel goed, ,maar ik heb ff de moeite mee om drempel over te stappen enzo?
tis nl niet dat ik helemaal sociaal gehandicapt ben. >? vind t alleen eng enzo om zo ergens blind in te stappen. daarom liever ff met iemand mee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
bij mij komt het wel ook hoor? en is idd makkelijker naarmate je mss wat ouder gaat worden. maar nog. het is voor mij best drempel.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kan ik begrijpen, had ik vroeger ook maar ben tegenwoordig wat losser daarinDo what you love, love what you do!![]()
dat kan, iedereen is anders. Denk wel dat als je eenmaal daar over de drempel bent, het snel gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nouja dat is het wss wel. hahaha. ik denk komt dan wel goed weer.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
dat kan, iedereen is anders. Denk wel dat als je eenmaal daar over de drempel bent, het snel gaat
Ik weet nl dat ik dan toch gezellig kan zijn., maar ben gewoon zo onzeker als de pest erin. dat is het hele probleem.
En komt door verleden enzo ook wel. is niet al te best natuurlijk.
maar over het algemeen ook op werk enzo zien ze me als ok collega en gezellig. en eigenlijk het was nooit anders ook niet met uitgaan enzo vroeger? tja. onzekerheid dus van mezelf is het.Do what you love, love what you do!![]()
zwak maagje wel? die van mij verteerd het nog tot nu toe.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:16 schreef hemarookworst het volgende:
Er is wat aan het fermenteren in mijn darmstelsel
Fermentatie in je darmen is juist goedquote:Op zondag 19 januari 2025 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
zwak maagje wel? die van mij verteerd het nog tot nu toe.Uw ADH vitamine Worst
Lading gewokte rode kool gegeten afgelopen avond, dat vinden de goede darmbacteriën fijnUw ADH vitamine Worst
hoezeer we er hier grappig over doen, pas wel op bij mij op werk, dit soort humor kan niet meer. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik ook wel. hahaha daarom. moet ik vaak oppassen met wat ik zeg op werkquote:Op zondag 19 januari 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hou wel van donkere humor, ook als het mijzelf aangaat
Hey Kreequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het is vrij extreem he. er was laatst nog iemand helemaal naar HR enzo en moest excuses aanbieden voor en naar een externe die cursus gaf.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
Je moet idd wel weten wat je wanneer kan zeggen
ging nergens over want was auto leren rijden cursus. ok iedereen al waarom.\
maar ok georganiseerd helemaal hele dag en was briefje en moest jee je valkuil voor jou in verkeer opschrijven.
ook alweer zo bullshit iets. maar ok iemand had gezegd, ohh krijg je kaartje met tel nr nu. ( in alle humor die er was).
later melding van gemaakt en moest zich officieel verontschuldigen om dat te zeggen bij directie. en officieel waarschuwing.Do what you love, love what you do!![]()
kijk ik ben voor alles inclusief en respect etc, maar dat vond ik dan te ver gaan
ja dat.. ik hou totaal niet van dat soort opdringerij, net als met vega tegenwoordigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
het helpt er niet echt aan mee, maar wen nog aan groot bedrijf. nooit gewerkt daarin en dit soort geintjes waren nog wel de minst heftigen.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
lol, lekker sfeertje da in dat bedrijfDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: