SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
@Harrie Hier had ik het dus over:
Bekijk deze YouTube-video
Hier is mijn username op gebaseerd en dit heeft een enorme omslag in mijn leven opgeleverd, beginnend met muziek.![]()
Ja past enorm goed jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
Eindelijk een passend plaatje in de OP
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thx bro!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een fantastische TT!!! Chapeau!!!!
Dit is er in voor de geschiedenisboeken. @:JustinK![]()
![]()
Ja, ergens wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wow wow wowquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja jij bent nou ook niet echt de snelste van DTS
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Je bent gewoon jaloersquote:
Dat jij niet in ons team zit
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sorry maar een beetje te koud om nu sterren te kijkenquote:
En die mist natuurlijk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zit al in een heel mooi teamquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Dat jij niet in ons team zit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: