SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
@Harrie Hier had ik het dus over:
Bekijk deze YouTube-video
Hier is mijn username op gebaseerd en dit heeft een enorme omslag in mijn leven opgeleverd, beginnend met muziek.![]()
Ja past enorm goed jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
Eindelijk een passend plaatje in de OP
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thx bro!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een fantastische TT!!! Chapeau!!!!
Dit is er in voor de geschiedenisboeken. @:JustinK![]()
![]()
Ja, ergens wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
wow wow wowquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja jij bent nou ook niet echt de snelste van DTS
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent gewoon jaloersquote:
Dat jij niet in ons team zit
Sorry maar een beetje te koud om nu sterren te kijkenquote:
En die mist natuurlijk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zit al in een heel mooi teamquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Dat jij niet in ons team zit![]()
![]()
Speciaal voor jou weer aangepastquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
Eindelijk een passend plaatje in de OP![]()
Maar eigenlijk voor @AardappelSchotel
Kunnen we wel een keer doen op een mooie zomeravondquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry maar een beetje te koud om nu sterren te kijken
En die mist natuurlijk![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
En die mist natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou weer aangepast![]()
Maar eigenlijk voor @:AardappelSchotel![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het jammer dat je mensen een slome noemt, deed je bij mij voorheen ook al... Dat is gewoon pest gedragquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of staat het niet goed in mijn schriftje?
Lach met een schone bips![]()
Ik denk dat het daar fout in staat inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of staat het niet goed in mijn schriftje?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een kleedjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer doen op een mooie zomeravond![]()
Nee alleen bij jou is het pestenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mensen een slome noemt, deed je bij mij voorheen ook al... Dat is gewoon pest gedrag![]()
![]()
Deze manquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is het goed!
En wat een KUT OP!!! ROT OP MET DIE ARIE!!!!!![]()
![]()
Ja, ik kan het ook niet echt waarderenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mensen een slome noemt, deed je bij mij voorheen ook al... Dat is gewoon pest gedragCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ga je schamen met je Arie pics!!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook niet echt waarderenLach met een schone bips![]()
Ik zal er voortaan rekening mee houdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook niet echt waarderen![]()
Helaas, af en toe komt Arie even vanachter het gordijn vandaan springen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is het goed!
En wat een KUT OP!!! ROT OP MET DIE ARIE!!!!!
En vond hem wel passen bij de TT
Immerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je schamen met je Arie pics!!!!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je schamen met je Arie pics!!!!![]()
![]()
Je hebt ook warme holletjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
En die mist natuurlijk
Zou haast mijn Arie hier gaan posten als tegenwicht, maar is nog geen middernacht geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, af en toe komt Arie even vanachter het gordijn vandaan springen.
En vond hem wel passen bij de TTLach met een schone bips![]()
Het kan gewoonquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou haast mijn Arie hier gaan posten als tegenwicht, maar is nog geen middernacht geweest.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Bow Wow Wow
Bekijk deze YouTube-video![]()
Gewoon doenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou haast mijn Arie hier gaan posten als tegenwicht, maar is nog geen middernacht geweest.
Dan haal ik Arie misschien wel uit de OP
Nee, heb ik eerder gedaan en Yvonne zei "laat dat, alleen na middernacht".quote:Lach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Bow Wow Wow
Bow wow wow yippie-yo-yippie-yay![]()
![]()
Ja, maar de waarheid mag gezegd worden natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan rekening mee houden
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2642 / +82 / +65 / 9311 / 9895
2. Harrie / 998 / +18 / +12 / 2516 / 2831
3. _UserName_ / 879 / +33 / +140 / 1207 / 1475
4. Dr.Mikey / 490 / +28 / +3 / 918 / 1139
5. KillemWieft / 413 / +14 / +5 / 610 / 802
6. drakin / 365 / +0 / +5 / 1252 / 1464
7. ToT / 299 / +46 / +1 / 3219 / 3420
8. mascara-klodder / 258 / +7 / +43 / 1405 / 1612
9. Lovely / 239 / +17 / +2 / 2098 / 2344
10. sinterklaaskapoentje / 231 / +13 / +1 / 2028 / 2264
11. hemarookworst / 225 / +18 / +6 / 1069 / 1221
12. kree / 201 / +91 / +0 / 1808 / 1959
13. HappyCharly / 200 / +6 / +14 / 1562 / 1719
14. AardappelSchotel / 198 / +10 / +1 / 1592 / 1790
15. MizzezAmy / 170 / +4 / +0 / 2045 / 2245
16. roos94 / 144 / +1 / +0 / 420 / 500
17. gebrokenglas / 137 / +10 / +11 / 1463 / 1613
18. maily / 135 / +5 / +6 / 1614 / 1766
19. sp3c / 125 / +6 / +0 / 809 / 897
20. loveyoulongtime / 112 / +0 / +34 / 1063 / 1141SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bow wow wow yippie-yo-yippie-yay![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou haast mijn Arie hier gaan posten als tegenwicht, maar is nog geen middernacht geweest.DOEN!!!!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon doen
Dan haal ik Arie misschien wel uit de OP![]()
Das waar, je doet het tenslotte zelf ookquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar de waarheid mag gezegd worden natuurlijk
Maar toch kan je het niet waarderen![]()
![]()
Ja, soms kan ik mezelf ook niet waarderenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das waar, je doet het tenslotte zelf ook
Maar toch kan je het niet waarderen
Nergens voor nodig!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms kan ik mezelf ook niet waarderen![]()
![]()
Het spel is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PSV verliest, Grunn pakt punten
Oh, ik denk 34-1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk 2-0
Het is echt een bende daar in Grunn, maar die moeten zoveel beter kunnen. Prachtig stadion, fanatieke aanhang. Ik ben echt een fan welquote:
Mijn hometown clubquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die eigenlijk?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja woensdag lijkt me wel veiligquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook nog wel even met juichen![]()
![]()
Het spookt daar in Delfzijlquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahh ok, Delfzijl United uit is wel altijd lastig![]()
![]()
Hmm woensdag staat een kutdag op de planning, woensdagavond is wel een mooie tijd om te juichen danquote:
Zetten we dat in de agendaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm woensdag staat een kutdag op de planning, woensdagavond is wel een mooie tijd om te juichen dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahh ok, Delfzijl United uit is wel altijd lastig
Ja door de wind sta je daar al met 0-1 achter bij de aftrapquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De wind is altijd iets om rekening mee te houden als je daar speelt.![]()
Ja en de VAR zit daar ook meestal gewoon in de kroeg...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja door de wind sta je daar al met 0-1 achter bij de aftrapLach met een schone bips![]()
Dat verklaart wel alle terechte beslissingen die daar altijd worden genomenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en de VAR zit daar ook meestal gewoon in de kroeg...![]()
Er is nog nooit een VAR in Delfzijl betrapt op een foute beslissing, zo is het wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat verklaart wel alle terechte beslissingen die daar altijd worden genomenLach met een schone bips![]()
Positief bekeken!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is nog nooit een VAR in Delfzijl betrapt op een foute beslissing, zo is het wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
2.01?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd neergezet vannachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga wat op netflix aanslingeren, straks wat eten halen nog. En daarna lekker sliepe...
Speciaal voor Jussie
Thx bro, tot latersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga wat op netflix aanslingeren, straks wat eten halen nog. En daarna lekker sliepe...
Speciaal voor Jussie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Want Jussie houdt van 18jarige …. De rest post ik maar nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor Jussie
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want Jussie houdt van 18jarige …. De rest post ik maar niet![]()
![]()
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I hate the world
you are so good to me, I know, but I can't changeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan is het al gezelligquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
dan moeten we het maar gezellig maken heThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
You know I wouldn't have it any other wayTrotste mama van Ambar
quote:* greysbones steekt in vinger in jullie mondquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
* greysbones steekt in vinger in jullie mond![]()
![]()
If you want to know if he loves you so it's in his kissTrotste mama van Ambar
Do you wanna?
Do you wanna?
Do you wanne make love to me?Trotste mama van Ambar
Is niet helemaal hetzelfde natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vindt coldplay niks
Maar Cher wel![]()
![]()
![]()
Ja, over smaak valt niet te twistenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vindt coldplay niks
Maar Cher wel![]()
Ik ga maar niet zeggen wat ik van Cher vindquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is niet helemaal hetzelfde natuurlijk
Een strak getrokken oud wijf?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik van Cher vind![]()
![]()
Ik steek die van jou nog liever in een molshoopquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik steek die van jou nog liever in een molshoop![]()
proest
![]()
![]()
Toch een geruststelling voor veel mannen:
It's the little things, that mean a lot
Its a liequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
/carequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Het gaat toch niet om de grootte![]()
![]()
Met een micro kun je geen gat in de dijk dichtenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
/care
Het gaat toch niet om de grootte
Truequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een micro kun je geen gat in de dijk dichten![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
/care
Het gaat toch niet om de grootteTrotste mama van Ambar
Thats what she said!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
/care
Het gaat toch niet om de grootteCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat om de liefde!![]()
![]()
![]()
![]()
AichaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jah, van Cher geleerdquote:
Ik vond Sonny ook wel leuk
Ja dat leer je niet van Coldplayquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, van Cher geleerd
Ik vond Sonny ook wel leuk![]()
![]()
Ik heb van Coldplay geleerd dat je met valszingen ook geld kunt verdienenTrotste mama van Ambar
ik ben hier wel fan van, vooral ook door die piano groove. haha maar niemand kent dat
Do what you love, love what you do!![]()
Ja en met liedjes die allemaal op elkaar lijken! (voor mijn gevoel dan)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb van Coldplay geleerd dat je met valszingen ook geld kunt verdienenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Succes danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb van Coldplay geleerd dat je met valszingen ook geld kunt verdienenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat lijkt niet zo, dat is zoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en met liedjes die allemaal op elkaar lijken! (voor mijn gevoel dan)
Muis komt de komende 5 minuten from out of spaceTrotste mama van Ambar
Ja ik was al verbaasd, vroeg me al af of de roddels dan toch waar zijnquote:
het maakt trouwens niet zoveel uit, want over paar jaar luisteren we naar AI muziek
1 welke roddelsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik was al verbaasd, vroeg me al af of de roddels dan toch waar zijn
En 2 van wie komen die roddelsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik was al verbaasd, vroeg me al af of de roddels dan toch waar zijn![]()
![]()
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef kree het volgende:
het maakt trouwens niet zoveel uit, want over paar jaar luisteren we naar AI muziek![]()
Gezien de liedjes die ik net postte uit 1960-1970 kwamen, duurt het nog wel even voor ik bij AI muziek uitkom
Ninjaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Gezien de liedjes die ik net postte uit 1960-1970 kwamen, duurt het nog wel even voor ik bij AI muziek uitkom![]()
![]()
Dan moet ik even terug gaan zoeken brbquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 welke roddels
En 2 van wie komen die roddelsCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik wachtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan moet ik even terug gaan zoeken brb
bij mij ook, moet wel zeggen het maakt het steeds lastiger te herkennen wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Gezien de liedjes die ik net postte uit 1960-1970 kwamen, duurt het nog wel even voor ik bij AI muziek uitkom
Hele probleem ermee is, dat het leert van dingen uit het verleden (je weet wel toen er nog wel creatief muziek gemaakt werd)
Nu is het nog redelijk ok, omdat komt net op.
Over 2 jaar leert AI van AI enzo. en hahaha. geen idee hoe dat werkt dan.Do what you love, love what you do!![]()
Dat muziek op een andere wijze wordt gemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij ook, moet wel zeggen het maakt het steeds lastiger te herkennen wel.
Hele probleem ermee is, dat het leert van dingen uit het verleden (je weet wel toen er nog wel creatief muziek gemaakt werd)
Nu is het nog redelijk ok, omdat komt net op.
Over 2 jaar leert AI van AI enzo. en hahaha. geen idee hoe dat werkt dan.
( en dan bedoel ik niet AI ) betekent niet dat het niet creatief is
Dat is jouw mening
Geen feitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou kom maar op met die roddels. Je weet DTS is een veilige haven enzo.
Wordt ook nooit tegen je gebruikt later enzo als je eerlijk bent
Greys en Jus is toch al oud nieuws?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
sp3c in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17495] VVV CadeaukaartTrotste mama van Ambar
Is dat een roddel?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
sp3c in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17495] VVV Cadeaukaart![]()
![]()
Hmmmmzzzquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
sp3c in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17495] VVV CadeaukaartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar misschien stiekem toch nog actueel?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Greys en Jus is toch al oud nieuws?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien moet je het even aan mijn man vragenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar misschien stiekem toch nog actueel?
Ik dacht dat @sp3c altijd de waarheid spreektquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:34 schreef JustinK het volgende:
Als we alle hersenscheten van Sp3ccie serieus moeten nemen...
Laten we die er even bij roepen jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je het even aan mijn man vragen![]()
![]()
KC & the sunshine band verdienen meer liefdeTrotste mama van Ambar
nee dat de techniek meehelpt erin. dat zie ik niet als een probleem.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat muziek op een andere wijze wordt gemaakt
( en dan bedoel ik niet AI ) betekent niet dat het niet creatief is
Dat is jouw mening
Geen feit
Dat een heel nummer zonder al te veel moeite gegenereerd wordt op basis van (verleden 10000000000 nrs geanalyseerd (die wel creatief waren). en vervolgens kan kijken waar mensen op hangen of afhaken en dan een suggestie maakt)
Dat meer het haalt het hele creatieve eruit. Zelfs nu hoor als je vraagt om akkoorden schema dan komt er iets uit wat wss meeste aanspreekt.
Zo slim is het al.
Is dat dan origineel he? Ik ben er echt zwaar tegen dat hele AI, maarja waar leg je de grens he in wat wel en niet kan?
Dit is de duivel erin ook trouwens, want artiesten doen dat uploaden naar streaming services. niet wetende dat ze onderhand mss wel toestemming geven, van iedereen mag dat analyseren voor AI enzo.
Dat staat in kleine lettertjes nl.Do what you love, love what you do!![]()
Nee dat ben ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:sp3c altijd de waarheid spreekt![]()
Ok! DM zn telefoonnummer maar evenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je het even aan mijn man vragen
Moet je hard roepenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we die er even bij roepen ja
Die heeft geen account
Is zo aangemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je hard roepen
Die heeft geen accountTrotste mama van Ambar
Je kunt hem zo opzoeken op FBquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok! DM zn telefoonnummer maar even
Je hebt de mijne
Hij is een kloontje van mequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je hard roepen
Die heeft geen account![]()
![]()
Maar aangezien ik jou al op wat leugens heb betrapt, kan ik dit natuurlijk ook niet meer gelovenquote:
Dat waren geen leugensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar aangezien ik jou al op wat leugens heb betrapt, kan ik dit natuurlijk ook niet meer geloven![]()
![]()
Das wat anders hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, meer valse voornemens denk ik![]()
![]()
Ja, maar dan wordt mijn fantasiewereld verstoordquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt hem zo opzoeken op FB
Je hebt de mijne
Jij leeft in je eigen wereldquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt mijn fantasiewereld verstoord![]()
![]()
0x ook al wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee 3x gin tonic is wel genoeg
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: