Sparrow is nr 1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef Folies het volgende:
Mijn top 3 in deze verkleedpartij is: Prince, Elvis en Sparrow.
stille wateren he.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:08 schreef ben34567 het volgende:
zag in Nele geen party girl zo zie je maar
Ze deed toch amateur toneel? dan is dit haar beste act ooitquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En weg is slome Nele.
Misschien moet ze die geheime identiteit maar opgeven.
Die spagaat was dus toch niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Elsa is geblesseerd?? Zeiden ze dat nou?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef rinardo het volgende:
Als er iemand een filmpje heeft van begin feest, ik wil graag weten welk liedje er na de engelbewaarder kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sparrow bij mijn op 1 hij lijkt net echtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:15 schreef Folies het volgende:
Mijn top 3 in deze verkleedpartij is: Prince, Elvis en Sparrow.
Jammer geen Rudi Carrellquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor 12 nieuwe bewonersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Allemaal naar huis, de taxi's staan voor de deur.
de Hoogste tijd hoor hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |