Vergeet de liga evergreen niet, tenzij je aan je ijzergehalte moet werken. Overigens zijn die al inmiddels een paar maanden helemaal verdwenen uit de schappen.quote:
Gevalletje massahysterie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:03 schreef Durmada het volgende:
Dit is geen nieuws. Elke week worden er door verschillende supermarkten wel dingen teruggeroepen. Toevallig was het met de blauwe bessen heftig, maar om nu op elke slak zout te gaan gooien is niet nodig.
Het is de schuld van de boerenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:31 schreef Toine51 het volgende:
Minder vlees eten hoor, want fruit en groenten zijn veul gezonder...
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Twee weken terug probeerde ik daarom om wat pesticidevrije groente op de Veluwe bij elkaar te scharrelen, maar toen werd ik zomaar in elkaar geslagen door twee gristenen met een warmtezoeker.
Vanuit AH's visie mogen we gewoon lekker de tering krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:56 schreef damsco het volgende:
Ben nog amper van hepatitis bekomen en nu alweer dit.
Dat valt wel mee. Jij mag echter wel...quote:Op zondag 19 januari 2025 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vanuit AH's visie mogen we gewoon lekker de tering krijgen.
kasgroenten telersquote:
ik vermoed dat er van de 37.000 struikjes die aangekocht zijn door de groentencentrale die dag, er door de voedsel- en warenautoriteit een struikje is gevonden in de levering 2400 struikjes van groenteteler jansen die dag , dat 0,02 miligram te hoog uitpaktequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Tengano het volgende:
Een te hoog gehalte van de pesticide tau-fluvalinaat zeggen ze dus... Daar moet toch onderzoek naar zijn gedaan om daar achter te komen?
Kunnen ze dat dan niet doen voordat ze dat aan Jan en alleman gaan verkopen![]()
Bekijk deze YouTube-video
kasgroenten voedsel, jij eet alleen chinees he, en maar klagenquote:Op zondag 19 januari 2025 18:50 schreef Harvest89 het volgende:
Gelukkig eet ik dat flauwe boerenvoedsel niet.
of ze geven de keurmeester een lekkere bak koffie met taartquote:Op zondag 19 januari 2025 18:41 schreef kibo het volgende:
Chapeau voor Albert Heijn, onze Oerhollandsche kruidenier![]()
Jumbo,Plus, Dirk etc houden dit soort akkefietjes gewoon onder de pet, AH gooit dit direct openbaar, mea culpa ...
AH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |