Hopelijk is die ketser van Kluivert niet op een rijdende auto buiten het stadion beland. Verdomme man.quote:
Die gaat niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk is die ketser van Kluivert niet op een rijdende auto buiten het stadion beland. Verdomme man.
Op dit soort dagen komen de echten boven drijven. En, zoals verwacht, is Kluivert dat niet. Iedereen die hem naar Oranje praat, vergeet dat hij nu onder een toptrainer werkt en verder bij iedere club is milukt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat niet slapen vannacht.
Het is inderdaad eigenlijk meer de trainer die er letterlijk alles uitperst . Zet er een ander neer en ze mogen weer knokken tegen degradatie met Kluivert die er maar 3 maakt per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op dit soort dagen komen de echten boven drijven. En, zoals verwacht, is Kluivert dat niet. Iedereen die hem naar Oranje praat, vergeet dat hij nu onder een toptrainer werkt en verder bij iedere club is milukt.
Meestal zitten ze bij de familie Kluivert zelf in zo’n rijdende autoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk is die ketser van Kluivert niet op een rijdende auto buiten het stadion beland. Verdomme man.
Deze man is tactisch, zowel qua in-game management op dezelfde hoogte als Slot en Guardiola te stellen. Dat durf ik wel aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is inderdaad eigenlijk meer de trainer die er letterlijk alles uitperst . Zet er een ander neer en ze mogen weer knokken tegen degradatie met Kluivert die er maar 3 maakt per jaar ofzo.
Eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op dit soort dagen komen de echten boven drijven. En, zoals verwacht, is Kluivert dat niet. Iedereen die hem naar Oranje praat, vergeet dat hij nu onder een toptrainer werkt en verder bij iedere club is milukt.
Ga ik wel mee akkoord als je Pep met Alonso vervangt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze man is tactisch, zowel qua in-game management op dezelfde hoogte als Slot en Guardiola te stellen. Dat durf ik wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |