Niet eerder gezien hier moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:07 schreef F_r het volgende:
[..]
Die staat volgens mij al even te koop. Is die hier al niet eerder voorbij gekomen?
Deze foto heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nou ja, echt alledaags kan je dit niet noemen natuurlijk
[ afbeelding ]
[edit:Ruim herenhuis maar we zien alleen een achteraf kamer. Ah daar zijn de rest van de foto's, nvm]quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:46 schreef bleiblei het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)gstraat-19/43891584/
Prijs beetje hoog. Maar leuk huis(je) met potentie. Al is de omgeving wat mistroostig . Wel intrigerende slaapkamers. Wat daar gebeurde laat niet veel te raden over.
En wat voor een kamers...quote:Verhuur van overige woonruimte, het exploiteren van een kamerverhuurbedrijf.
quote:Bestuurder van gefailleerde verklaarde de curator dat gefailleerde een
bordeel exploiteerde dat kamers verhuurde aan klanten van sekswerkers. De
sekswerkers waren niet in dienst van gefailleerde, zij werkten als
zelfstandige. Tijdens coronaperiode was de onderneming genoodzaakt haar
deuren te sluiten. Dit leidde tot omzetverlies. Na de coronaperiode stegen de
energielasten en had gefailleerde moeite om sekswerkers aan te trekken die
vanuit de locatie van gefailleerde werkzaam wilden zijn. De bestuurder heeft
toen geprobeerd om de kamers op uurbasis aan particulieren te verhuren,
maar dit bleek geen levensvatbare activiteit. Daarom is het faillissement op
eigen verzoek uitgesproken."
Dat is in Zuid-Amerika wel anders trouwens. Echt ieder gehucht heeft wel één of meerdere "hotels voor een uurtje". Toen mijn vrouw nog niet mijn vrouw was, maar we elkaar wel leuk begonnen te vinden, vond ze het onbegrijpelijk dat ik dat fenomeen niet kende. Dus ik werd ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
De bestuurder heeft toen geprobeerd om de kamers op uurbasis aan particulieren te verhuren, maar dit bleek geen levensvatbare activiteit.
Dat klinkt ook echt als een lovehotel, dit hierboven was gewoon een bordeel of peeskamerverhuur. Apart dat de buurt dat OK vond. Heb je daar geen vergunning voor nodig?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is in Zuid-Amerika wel anders trouwens. Echt ieder gehucht heeft wel één of meerdere "hotels voor een uurtje". Toen mijn vrouw nog niet mijn vrouw was, maar we elkaar wel leuk begonnen te vinden, vond ze het onbegrijpelijk dat ik dat fenomeen niet kende. Dus ik werd ervaringsdeskundigeIs echt heel grappig, alles geblindeerd bij binnenkomst, je ziet dus de medewerker niet (stel dat hij/zij je zou herkennen!), je betaalt, krijgt de sleutel en gaat naar je kamer. Vaak thema-kamers, sommige echt heel bijzonder vormgegeven. En je kan roomservice bestellen, niet alleen eten en drinken, maar ook condooms (die hadden we niet bij ons, het was echt een spontane actie), die worden dan door een luikje in een kastje dat aan de binnenkant van je deur zit gedeponeerd, dan kan je ze daar weer uithalen zonder dat iemand je ziet
Meestal is een turno 2 of 3 uur trouwens, voor de doorzetters
![]()
Ok, nu weer on topic, excuus!
een beetje gegoogle leert dat aan de andere kant van de stad het love hotel is voortgezet in een nieuw pand als kamer verhuur voor liefdes gebeurenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat is in Zuid-Amerika wel anders trouwens. Echt ieder gehucht heeft wel één of meerdere "hotels voor een uurtje". Toen mijn vrouw nog niet mijn vrouw was, maar we elkaar wel leuk begonnen te vinden, vond ze het onbegrijpelijk dat ik dat fenomeen niet kende. Dus ik werd ervaringsdeskundigeIs echt heel grappig, alles geblindeerd bij binnenkomst, je ziet dus de medewerker niet (stel dat hij/zij je zou herkennen!), je betaalt, krijgt de sleutel en gaat naar je kamer. Vaak thema-kamers, sommige echt heel bijzonder vormgegeven. En je kan roomservice bestellen, niet alleen eten en drinken, maar ook condooms (die hadden we niet bij ons, het was echt een spontane actie), die worden dan door een luikje in een kastje dat aan de binnenkant van je deur zit gedeponeerd, dan kan je ze daar weer uithalen zonder dat iemand je ziet
![]()
Kan me moeilijk anders voorstellen dat het stiekem gewoon een soort bordeel is. De doelgroep stelletjes met hoge nood die te ver van huis zijn en dan maar een smoezelig kamertje gaan huren in een soort verkamerd woonhuis lijkt mij beperktquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:07 schreef Rob het volgende:
[..]
een beetje gegoogle leert dat aan de andere kant van de stad het love hotel is voortgezet in een nieuw pand als kamer verhuur voor liefdes gebeuren![]()
Doelgroep sekswerkers die daar met klanten afspreken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:47 schreef borbit het volgende:
[..]
Kan me moeilijk anders voorstellen dat het stiekem gewoon een soort bordeel is. De doelgroep stelletjes met hoge nood die te ver van huis zijn en dan maar een smoezelig kamertje gaan huren in een soort verkamerd woonhuis lijkt mij beperkt
Het zit ook nog naast het spoor, dender dender.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:47 schreef borbit het volgende:
[..]
Kan me moeilijk anders voorstellen dat het stiekem gewoon een soort bordeel is. De doelgroep stelletjes met hoge nood die te ver van huis zijn en dan maar een smoezelig kamertje gaan huren in een soort verkamerd woonhuis lijkt mij beperkt
Briljant verhaal, dank voor het delenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
![]()
Je snapt gelijk waarom de prijs wel meevalt voor Utrechtse begrippen.... 146m² woonoppervlak op eigen grond voor ¤ 595.000 is een koopje.quote:
quote:Deze unieke en volledig gerenoveerde woning
Is het wel eigen grond? Het is immers ‘onderdeel van een kleinschalig appartementengebouw’.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je snapt gelijk waarom de prijs wel meevalt voor Utrechtse begrippen.... 146m² woonoppervlak op eigen grond voor ¤ 595.000 is een koopje.
[..]![]()
![]()
![]()
Het is een tandoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef June. het volgende:
Zeer kindvriendelijke trap![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat is dit? Lijkt wel een urn![]()
[ afbeelding ]
Verder vind ik het maar een grijsgrauwe bende voor 1,5 mln.
https://www.funda.nl/deta(...)ngstraat-5/43841647/
In een goed indiaas restaurant plakken ze de naan tegen de binnenwand. Weinig zo lekker als naan direct uit de tandoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:16 schreef June. het volgende:
[..]
Moest ik even googlen.. Nog nooit van gehoord.
Er zal vast goed Indiaas eten zijn, maar ik heb het nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In een goed indiaas restaurant plakken ze de naan tegen de binnenwand. Weinig zo lekker als naan direct uit de tandoor.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er zal vast goed Indiaas eten zijn, maar ik heb het nog nooit gehad.
Er staat "volle eigendom" bij de kadastrale eigenschappen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het wel eigen grond? Het is immers ‘onderdeel van een kleinschalig appartementengebouw’.
Nou kom je bij zelfbouw (niet per se letterlijk) met een hoop weg waar je in de projectbouw niet mee wegkomt, en die trap kan ik me dan nog wel voorstellen als zijnde geaccepteerd, maar geen balustrade boven???quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik ben geen kind maar die trap is echt horrorquote:Zeer kindvriendelijke trap![]()
Sowieso die soort halve verdieping met niks van een hekje of iets. Even niet opletten en je ligt een verdieping lager. Stel je hebt een keer een gast die 's nachts opzoek gaat naar een glaasje water of iets dergelijksquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben geen kind maar die trap is echt horror
Ik mag hopen dat er wel veiligheidsglas in die ramen zit bij de trap, zowel van binnen als van buiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |