Emmen is goedkoop, stuk goedkoper dan Assen. Gemiddelde huizenprijs Emmen: 330k, gemiddelde huizenprijs Assen: 365k. En Assen heeft een stuk meer flats.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
Niet echt opmerkelijk behalve dan de prijs
185k voor dit is toch wel heel schappelijk? Lees: spotgoedkoop
https://www.funda.nl/deta(...)rbrink-125/43801405/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is in Emmen dus ook geen boerenhol in de uithoek van Friesland of zo. Waarom is t zo cheap?
Je koopt dan wel alleen de muren en vloer die je deelt met je buren. Geen grond, geen tuin.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is in Emmen dus ook geen boerenhol in de uithoek van Friesland of zo. Waarom is t zo cheap?
Hoezo? Ik zie geen gekke bepalingen in die tekst (maar kan het gemist hebben). Als appartementeigenaar ben je in een normale situatie ook voor x% mede-eigenaar van de opstal (het pand, excl. de binnenmuren en vloer van de burenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Je koopt dan wel alleen de muren en vloer die je deelt met je buren. Geen grond, geen tuin.
Eigenlijk zijn alleen de binnenmuren van jou alleen.
Wat zouden ze gedaan hebben in dat zolderkamertje van de laatste foto? Die haken heeft niet iedereen in de muur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:38 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk huis, maar een rommelig interieur. De stoelen passen niet bij elkaar en niet elk vloerkleed is per definitie een perzisch tapijt hoor. Je hebt ook de beroemde Aubusson vloerkleden.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:43 schreef Phaidra het volgende:
De huidige eigenaren van dit huis zijn dol op Perzische tapijten. Elke kamer ligt er vol mee. De kat bemoeide zich ook overal mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lamp is wel cool!
[ afbeelding ]
Haha ja dat verschil zie ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2025 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Leuk huis, maar een rommelig interieur. De stoelen passen niet bij elkaar en niet elk vloerkleed is per definitie een perzisch tapijt hoor. Je hebt ook de beroemde Aubusson vloerkleden.
Ik zie het verschil ook niet heel goed, maar kniesoor die daar op let.
https://www.bing.com/shop(...)45E69703846EA732EF6E
Maar die kat...![]()
![]()
Ik denk dat het niet zozeer vanwege vlekken oid is gelegd maar omdat daar veel gelopen wordt.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha ja dat verschil zie ik ook niet inderdaad.
Maar sommige foto's waren echt beter geweest als er een kleedje (of 3) minder in had gelegen. Je vraagt je bijna af wat voor nare vlekken er ónder die kleden moeten zitten.
Dat is volgens mij ook een traject waar dagelijks de intercity's van Utrecht naar Ede-Wageningen/Arnhem langs komenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:42 schreef Kreator het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ulperweg-1/43804104/
Geen geld natuurlijk voor een huis midden in de natuur in het midden van het land met een zorg-mogelijkheid erbij.
Oja, het kán wel zijn dat je af en toe heel in de verte iets hoort van de trein. Maar ja. Kleinigheidje.
Groetjes,
1.1 miljoen.
[ afbeelding ]
Opmerkelijk huis wel ja, mooi gerenoveerd, maar die spoorlijn... het zal vast wel wennenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:42 schreef Kreator het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ulperweg-1/43804104/
Geen geld natuurlijk voor een huis midden in de natuur in het midden van het land met een zorg-mogelijkheid erbij.
Oja, het kán wel zijn dat je af en toe heel in de verte iets hoort van de trein. Maar ja. Kleinigheidje.
Groetjes,
1.1 miljoen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef nattermann het volgende:
Hmm, waren de vorige bewoners rokers?Het is vrijstaand en goedkoop dus je kunt het idd prima afbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duur? Ik vind dit wel echt heel goedkoop voor de locatie en hoe uniek het is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:43 schreef Rob het volgende:
Kan lekker koud worden zo'n huisje op palen boven het water
[ afbeelding ]
Daarbij een beetje prijzig..
Als je de foto's goed hebt bekeken zie je dat dat kleine steigertje niet voor jou is. Die steiger wordt nog veel langer en gaat plaats bieden aan drie grote woonschepen. Dan vind ik dit bedrag voor een houten hutje op palen waar je niks aan mag veranderen met erfpacht best aan de prijs.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duur? Ik vind dit wel echt heel goedkoop voor de locatie en hoe uniek het is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duur? Ik vind dit wel echt heel goedkoop voor de locatie en hoe uniek het is.
precies.. het vrije uitzicht zal wel verloren gaan als er (middel)grote schepen aan gaan leggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef karelde14e het volgende:
[..]
Als je de foto's goed hebt bekeken zie je dat dat kleine steigertje niet voor jou is. Die steiger wordt nog veel langer en gaat plaats bieden aan drie grote woonschepen. Dan vind ik dit bedrag voor een houten hutje op palen waar je niks aan mag veranderen met erfpacht best aan de prijs.
Beter dan een woonboot, die na een aantal jaar gewoon af is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:43 schreef Rob het volgende:
Kan lekker koud worden zo'n huisje op palen boven het water
[ afbeelding ]
Daarbij een beetje prijzig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |