O, geen idee hoe je dat zou moeten doen. Niet dat ik het van plan ben hoor.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja lactose vrij. Ik vindt het veel lekkerder dan uit de winkel en je kan het wel 2 weken bewaren.
Ik doe het heel simpel 2 liter volle lactosevrije melk en 200 gram Griekse yoghurt.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen idee hoe je dat zou moeten doen. Niet dat ik het van plan ben hoor.
O as heel simpel dus Ik eet regelmatig Griekse Yoghurt als ontbijt. Maar de laatste tijd komt het weer terug omhoogquote:Op zondag 19 januari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik doe het heel simpel 2 liter volle lactosevrije melk en 200 gram Griekse yoghurt.
Goed mengen, ik zet het voor 5 minuten in de Kitchenaid op de laagste stand maar een mixer kan ook.
Vervolgens gooi ik het in potjes en gaat het 10 uur in de multicooker.
Je kan ook zelf een yoghurtcultuur maken, maar daar ben ik te lui voor
quote:Op zondag 19 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O as heel simpel dus Ik eet regelmatig Griekse Yoghurt als ontbijt. Maar de laatste tijd komt het weer terug omhoog
Vind het wel meevallen met zuur zijn, vind gewone yoghurt zuurderquote:Op zondag 19 januari 2025 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook met griekse yoghurt alleen mij te zuur
Ja die reacties op het nomineren vind ik ook overtrokken.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:49 schreef patrick37 het volgende:
Ik vind een aantal bewoners echt onsymphatiek
Vooral die Jordy krijg ik de riebels van over mijn rug.
Ook de vreselijk overtrokken reacties op genomineerd worden van velen, zoals bv Milena
lachwekkend,weten ze niet dat DAT het spel is?
Ook die Niels,Jeffrey en Lenny brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wat een engerds,heb ook ieder seizoen weer dat het opvalt hoe Belgen kampen met frustraties richting
Nederlanders,veel meer dan andersom is.
Ja het smaakt wel anders en is sowieso dikker van NL yoghurtquote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Nog nooit Griekse Yoghurt op.Is het echt anders?
Vind het lekkerder dan de gewone yoghurt, wat romigerquote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
jaquote:Op zondag 19 januari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Hey Birdiequote:Op zondag 19 januari 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaen Turkse yoghurt is ook lekkerder (vind ik dan)
De prinses denkt dat Jeff een fake bewoner is en nu is haar vertrouwen beschaamdquote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ok, whatskebeurt tussen Sjeff and The Princess?
Las dat elders ook al dat er een soort van hele fijne sneeuw op de auto's lagquote:Op zondag 19 januari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En er was vanochtend sneeuwmist leek het buiten toen ik boodschappen ging doen ... zag er bijzonder uit.
Ahh ja en Sjeff niet zeggen neejjlieverd, dus wantrouwen?quote:Op zondag 19 januari 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De prinses denkt dat Jeff een fake bewoner is en nu is haar vertrouwen beschaamd
Hey Punkieequote:Op zondag 19 januari 2025 13:38 schreef PunkieePie het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik dacht vandaag voor het eerst weer eens de streams te kijken
Jaaa ik schakelde net een paar minuten voor de SL inquote:Op zondag 19 januari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Punkiee![]()
Had je ze net iets eerder aan moeten zetten, toen waren er wel leuke streams
Maar ze wilde ni et naar BB luisteren en hoppa toen kregen we een SL
volgens mij bijna 2 uur nu.quote:
Jeffrey en Axel werden veel genoemd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jaaa ik schakelde net een paar minuten voor de SL in![]()
Ben zo benieuwd wie de groep verdachten van fake bewoner zijn!
Moet zoiets ondertussen zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
volgens mij bijna 2 uur nu.
Als ik de cossen niet te snel heb gelezen, dan zag ik de eerste melding rond 12:00 uur
Ze verdenken Axel en Jeffrey dacht ikquote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jaaa ik schakelde net een paar minuten voor de SL in![]()
Ben zo benieuwd wie de groep verdachten van fake bewoner zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |